Nee, jij?quote:Op donderdag 24 april 2008 13:30 schreef djnospinzone het volgende:
Iemand nog naar de training geweest vandaag?
Succes geeft altijd onrust, want waan. Het blijkt maar weer hoe irreëel voetballers naar hun eigen club kunnen kijken "onder invloed van". PSV was op een haar na dood, Lemic verslaafd achtergelaten door Hiddink. Gomes is desondanks gaan geloven dat hij bij die familieclub zat, waar alsmaar gouden bergen achter liggen.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:28 schreef Morrigun99 het volgende:
De kiet staat op scherp zeg. Ach, misschien is het met een keer goed ontploffen voor een gedeelte wel opgelost...
Maar als Lemic weggestuurd word zullen die spelers die goede banden met hem hebben ook wel gaan zeurenquote:Op donderdag 24 april 2008 13:40 schreef HL_Dog43 het volgende:
Mijn mening is dat zover ik het nu kan zien Valckx en Lemic kunnen oppleuren.
Tsjah wat anders? Het laten zoals het nu is en dan de club naar de klote zien gaan?quote:Op donderdag 24 april 2008 13:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Maar als Lemic weggestuurd word zullen die spelers die goede banden met hem hebben ook wel gaan zeuren
Reker wegsturenquote:Op donderdag 24 april 2008 13:48 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Tsjah wat anders? Het laten zoals het nu is en dan de club naar de klote zien gaan?
Geen idee meer wie. (kort geheugen) Had ik ergens gelezen (waarschijnlijk PSV netwerk)quote:Op donderdag 24 april 2008 14:38 schreef neilpad het volgende:
Wie heeft er een goede band met Reker dan? Denk vooral de RvC.
Gomes had intern blijkbaar toch meer steun dan verwacht...
Bron: Omroep Brabantquote:Het gesprek tussen algemeen directeur Jan Reker en keeper Gomes van PSV heeft niet tot verzoening geleid. Gomes en Reker gingen donderdagochtend in gesprek over het interview in de Voetbal International waarin Gomes vernietigende kritiek uitte op de algemeen directeur van PSV. De club heeft Gomes een boete van 5000 euro opgelegd, die hij heeft geaccepteerd. Gomes trainde donderdagochtend gewoon mee bij PSV. Na de training gaf hij aan dat hij bij zijn woorden blijft, dus ook dat hij zal vertrekken als Reker in Eindhoven blijft. Volgens Gomes hebben zich geen clubs voor hem gemeld, maar is er wel interesse. Zijn afkoopsom is 14 miljoen euro. PSV heeft besloten om voorlopig nog geen commentaar te geven.
quote:PSV heeft doelman Heurelho Gomes een boete opgelegd voor zijn uitlatingen in weekblad Voetbal International over algemeen directeur Jan Reker. De Braziliaanse keeper heeft dat vanmiddag na afloop van de training gemeld.
Gomes accepteert de boete maar blijft bij alles wat hij heeft gezegd, legde hij uit. ''Zo denk ik er over'', blikte hij terug op het interview. In het vraaggesprek kondigde Gomes zijn vertrek aan als Jan Reker bij PSV blijft. ''Wij kunnen onmogelijk samen verder'', citeerde het weekblad hem. ''Ik meen het, ik heb erover nagedacht en ben serieus'', benadrukte Gomes donderdag. ''Als de situatie zo blijft, is er geen weg terug.''
De populaire doelman ontkent dat hij boven de landskampioen is uitgegroeid. ''Ik ben niet groter dan de club. Reker is dat ook niet. De club is groter dan iedereen.'' Gomes herhaalde echter ook dat hij zich aan het afgelopen seizoen verlengde contract bij PSV wil houden. ''Ik wil blijven maar de club moet een beslissing nemen.''
Volgens Gomes hebben veel Europese clubs interesse in zijn diensten maar heeft nog niemand zich direct bij hem gemeld. Onder de belangstellenden noemde de doelman Tottenham Hotspur, Arsenal, AC Milan en Valencia.
quote:Op donderdag 24 april 2008 15:30 schreef cultheld het volgende:
Die is weg.
Ja, dat riepen we bij Ajax ook al jaren.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:35 schreef HL_Dog43 het volgende:
Gomes gaat niet weg. Reker wel, al moet ik hem daar zelf wegrammen. Hij gaat weg!
Gamers zijn geen nerd.quote:
Dat is waar ja.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat riepen we bij Ajax ook al jaren.
Ik "hoop" voor jullie dat de club Gomes meer waard vindt dan Reker, maar krijg een bobo maar eens weg...
Bedankt. Heeft er ook iemand die track waar ze zingen "oh fritsje philips,lucie nilis,romarioooo" ?quote:Op donderdag 24 april 2008 15:18 schreef Zapper het volgende:
Voor de mensen die nog geinteresseerd zijn in de Kampioens CD, zie mijn signature
Mét lied voor Gomes
én voor Cocu....én voor Alexquote:Op donderdag 24 april 2008 15:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat mag dan wel een heel groot afscheid worden voor Gomes.
Dat spelers zich achter Gomes scharen is denk ik niet of nauwelijks van belang zo lang de mensen in de RvC zich achter Reker scharen.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:59 schreef rubbereend het volgende:
Volgens het AD staat reker lang niet zo sterk meer intern............ ik zie het nog weel gebeuren dat Reker eruit wordt geknikkerdZeker nu de eerste spelers zich achter Gomes gaan scharen. De verhoudinbg met Valckx is ook al niet best dus tja......
de berichten van her en der komen niet echt overeen dus
ingewikkelde zaak iig
de rol van Lemic is de laatste jaren ook steeds groter geworden stond in het stuk van het AD, dus waarschijnlijk is het nu uit de klauwen gelopenquote:Op donderdag 24 april 2008 11:28 schreef Neoktheone het volgende:
Wie zegt dat die problemen er toen niet waren? Misschien loopt dit al veel langer. Daarnaast kwamen drie van de vier speler die Lemic begeleid pas na het vertrek van Hiddink of op het einde van zijn periode bij PSV.
Duidelijk is dus dat de organisatie PSV van binnen behoorlijk rot is... Ben benieuwd of de club hier ongeschonden uit weet te komen. Een einde van de samenwerking met Lemic betekent dus ook een einde van een groot netwerk van spelers en de samenwerking met Chelsea.
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 24 april 2008 16:59 schreef rubbereend het volgende:
Volgens het AD staat reker lang niet zo sterk meer intern............ ik zie het nog weel gebeuren dat Reker eruit wordt geknikkerdZeker nu de eerste spelers zich achter Gomes gaan scharen. De verhoudinbg met Valckx is ook al niet best dus tja......
mwah geeft toch een ander signaal dan Gomes die als enige roepende in de woestijn staat.....quote:Op donderdag 24 april 2008 17:03 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat spelers zich achter Gomes scharen is denk ik niet of nauwelijks van belang zo lang de mensen in de RvC zich achter Reker scharen.
de krant lezenquote:
oh..dacht dat het ergens op internet stond want als het in de krant stond zou het al gepost zijnquote:
Ik denk dat zelfs de meest doorgewinterde psv supporter zulke slechte muziek niet meer dan 1x aan kan horen, hoe leuk de aanleiding tot het maken van die cd ook isquote:Op donderdag 24 april 2008 15:18 schreef Zapper het volgende:
Voor de mensen die nog geinteresseerd zijn in de Kampioens CD, zie mijn signature
Mét lied voor Gomes
Idd, het wordt tijd dat ze die dingen eens wat serieuzer gaan maken. Die carnavaleske kutherrie of goedkope beat eronder hebben niets met voetbal te maken.quote:Op donderdag 24 april 2008 19:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs de meest doorgewinterde psv supporter zulke slechte muziek niet meer dan 1x aan kan horen, hoe leuk de aanleiding tot het maken van die cd ook is
als je em zou vragen zou hij het nog doen ook.. Clubliefde kent ie niet..quote:Op donderdag 24 april 2008 17:31 schreef showmelove het volgende:
Is Martin van Geel niet werkloos momenteel?
het doel heiligt de middelen
quote:Op donderdag 24 april 2008 15:18 schreef Zapper het volgende:
Mét lied voor Gomes
Gewoon de bestuurskamer platbranden en spandoeken als "Reker rot op" gebruikenquote:Op donderdag 24 april 2008 21:42 schreef KELDER het volgende:
wel fijn dat al die Ajacieden ons met gebruikerservaringen terzijde kunnen staan hoe om te gaan met een rammelend bestuur en gerommel binnen je club
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |