Goh. Wist ik niet. Weer nieuwe informatie opgenomen vandaag. Dolletjes!quote:Op donderdag 24 april 2008 09:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik weets, ik zie er uit als 21, maar de botten beginnen al te kraken heur
quote:Op donderdag 24 april 2008 09:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat merk je toch aan de kwaliteitsposts?
Tijd om naar huis te gaan.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Goh. Wist ik niet. Weer nieuwe informatie opgenomen vandaag. Dolletjes!
Ja écht! Ik viel van de stoel af.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:24 schreef Pheno het volgende:
Ha, de schok die ik Kuukske heb bezorgd toen ze er achter kwam dat ik geen pinguin was
quote:Op donderdag 24 april 2008 09:24 schreef Pheno het volgende:
Ha, de schok die ik Kuukske heb bezorgd toen ze er achter kwam dat ik geen pinguin was
quote:
Ik geloof het meteen!quote:
Tofquote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 09:24 schreef Pheno het volgende:
Klaagbaakquote:Op donderdag 24 april 2008 09:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
en ik maar denken dat pheno een pingquin was, wat nu ? bestaat sinterklaas ook al niet meer?
You didn't read that post.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
en ik maar denken dat pheno een pingquin was, wat nu ? bestaat sinterklaas ook al niet meer?
quote:Op donderdag 24 april 200810:29 schreef cablegunmaster het volgende:
Pheno is geen Pinguin!
Terecht topic!
Die ken ik ergens van, is dat niet Driek van Wissen?quote:Op donderdag 24 april 2008 10:36 schreef cablegunmaster het volgende:
[ afbeelding ]
oud nederlands leraar van me
Die dichter.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:41 schreef JortK het volgende:
[..]
Die ken ik ergens van, is dat niet Driek van Wissen?
quote:Op donderdag 24 april 2008 10:29 schreef cablegunmaster het volgende:
Pheno is geen Pinguin!
Terecht topic!
Echt veel heb je niet van opgestoken hèquote:Op donderdag 24 april 2008 10:36 schreef cablegunmaster het volgende:
[ afbeelding ]
oud nederlands leraar van me
quote:Op donderdag 24 april 2008 10:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Echt veel heb je niet van opgestoken hè
quote:Op donderdag 24 april 2008 10:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Echt veel heb je niet van opgestoken hè
Hij produceert dan ook kutusers.quote:
Gelukkig vind je dat zelf welquote:Op donderdag 24 april 2008 11:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik vind dat ik ongv 90 % van de tijd nog redelijk kwaliteits post kan produceren.
quote:Op donderdag 24 april 2008 11:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik vind dat ik ongv 90 % van de tijd nog redelijk kwaliteits post kan produceren.
quote:Op donderdag 24 april 200811:08 schreef JortK het volgende:
Zeg Shimon. Wil je soms een lepeltje? [afbeelding]
Post dan ook eens in die 90% van je tijd. Wij zien alleen de 10%quote:Op donderdag 24 april 2008 11:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 april 2008 11:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Post dan ook eens in die 90% van je tijd. Wij zien alleen de 10%
quote:Op donderdag 24 april 2008 12:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
Tijd voor een bakkie leut.
quote:Op donderdag 24 april 2008 11:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Post dan ook eens in die 90% van je tijd. Wij zien alleen de 10%
OMFGGOSHDINGES~!!!!!quote:
Doe ik, na 2 maanden een leven te hebben genoten is het weer tijd daar wat aan te doen.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hey Darkleef je ook eens!!!
![]()
ja als je weer mod wil worden , ze zoeken weer iemand voor PUB.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Doe ik, na 2 maanden een leven te hebben genoten is het weer tijd daar wat aan te doen.
quote:Op donderdag 24 april 2008 12:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja als je weer mod wil worden , ze zoeken weer iemand voor PUB.
quote:Op donderdag 24 april 200812:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja als je weer mod wil worden , ze zoeken weer iemand voor PUB. [afbeelding] (geen idee of je dat weer wil / tijd voor hebt./mag van blauwigheden. )
Ik doe er ook een koekje bij om te vieren dat ik terug ben.quote:
Wie zegt dat die gekickt is?quote:Op donderdag 24 april 2008 12:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
aaah hoe ben je eruitgekickt?
Laten we het daar niet over gaan hebben. I'm back, en vernieuwd.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
aaah hoe ben je eruitgekickt?
zo'n idee krijg ik er wel van , maarja dan moet ik maar eens via jouwn tool gaan zoekenquote:
iets met ludieke actie F&F,quote:Op donderdag 24 april 2008 12:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Je hebt toch echt een stukje gemist, ga eens zoeken. Hup hup.
F&F?quote:Op donderdag 24 april 2008 12:23 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
iets met ludieke actie F&F,
kon dat F&F topic niet vinden....
quote:Op donderdag 24 april 2008 12:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
F&F?![]()
![]()
Als ik ergens niets te zoeken heb is het daar wel
Bloempjuhs en beestjuhs.
dan komt het door de afwezigheidquote:Op donderdag 24 april 2008 12:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dat is ook al een tijdje geleden.
Whehe, streep dat tijdelijk maar door hoor.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dan komt het door de afwezigheiddat je tijdelijk geen mod bent
nooit meer mod bentquote:Op donderdag 24 april 2008 12:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Whehe, streep dat tijdelijk maar door hoor.
Nu welquote:Op woensdag 23 april 2008 17:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
Heeft MPG al iets gezegd over mijn kleine doch briljante aanpassingen in de OP eigenlijk?
Gadverdammequote:
mc-eiquote:Op donderdag 24 april 2008 13:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het stelde ook niets voor, koffie, mcei, croissantje en jus d'orange.
Misschienquote:
D_A was hier net al, pannenkoekquote:
quote:Misschien komt eer ook wel terug.
Zeker een perfect rond eiquote:Op donderdag 24 april 2008 14:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja, een klein rond broodje (muffin leek 't wel), met een huge dik ei en bacon
So? Die gebruik ik nietquote:
Alles van de Mc is McBarf.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeker een perfect rond ei
Neem dan een McSalade![]()
Behalve de slaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op donderdag 24 april 200814:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeker een perfect rond ei [afbeelding]
Neem dan een McSalade [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op donderdag 24 april 2008 14:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Behalve de slaDie kan ik ook bij de boer halen, ipv al die meuk die de McD er in stopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Pics or it didn't happen.quote:
Er is niets te postenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |