quote:
Nope... en de pastor heeft het nadrukkelijk over een ceremonieel huwelijk...quote:Op woensdag 23 april 2008 15:21 schreef Kinga het volgende:
Leandra, heb jij die ambtenaar van de burgerlijke stand al gezien? Ik niet..
Het is de bruiloft van Talpa en van niemand anders. Kan mij werkelijk niet voorstellen dat er mensen zijn die dit serieus nemenquote:Op woensdag 23 april 2008 15:26 schreef akveor het volgende:
Thanks Desii
Amanda wakker worden het is niet jouw bruiloft
[..]
Gelukkig welquote:Op woensdag 23 april 2008 15:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope... en de pastor heeft het nadrukkelijk over een ceremonieel huwelijk...
Toch gewoon een soap-huwelijksscript??
Zou mij niets verbazen... wel sneaky dan... doen alsof het echt is...quote:Op woensdag 23 april 2008 15:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope... en de pastor heeft het nadrukkelijk over een ceremonieel huwelijk...
Toch gewoon een soap-huwelijksscript??
Nou!quote:
Nou ook voor iemand die dagelijks kijkt is dit niet serieus te nemen hoorquote:Op woensdag 23 april 2008 15:29 schreef pullup het volgende:
Sorry ik ben er even uit geweest maar dan valt het moeilijk om dit serieus te nemen![]()
Het gaat om de manier waarop!quote:Op woensdag 23 april 2008 15:30 schreef AutumnTears het volgende:
tering wat vals zingt die vent
José ziet er echt mooi uit.quote:
het valt ook gewoon niet serieus te nemenquote:Op woensdag 23 april 2008 15:29 schreef pullup het volgende:
Sorry ik ben er even uit geweest maar dan valt het moeilijk om dit serieus te nemen![]()
Palma/José ziet er grappig uitquote:Op woensdag 23 april 2008 15:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
José ziet er echt mooi uit.![]()
Pauper Herma ook in het wit, vandaar dat ze het zo goed kan vinden met die snol.
Ze denken vast dat we dat miniscuul detail ff niet zien door alle heisa en hoepla...quote:Op woensdag 23 april 2008 15:32 schreef avonne het volgende:
geen ambtenaar gezien dus.
Jeetje... zo moeilijk is het toch niet om een acteur te vinden die doet alsof
quote:Op woensdag 23 april 2008 15:32 schreef avonne het volgende:
geen ambtenaar gezien dus.
Jeetje... zo moeilijk is het toch niet om een acteur te vinden die doet alsof
Ach gossie, wat lief.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:34 schreef Gert het volgende:
Nou, zal ik maar dan?
Komt-ie:
[me] traantje wegpinkt[/me]
Uhh.. het was wel een grapje hoor.quote:
Ja, lekker dan.quote:
Ze is op dit moment even stil. Hoe lang het duurt weet ik niet.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:36 schreef Desii het volgende:
Ik durf m'n geluid niet aan te zetten ivm hartkloppingen en verhoogde bloeddruk van de Slabek
ist al veilig??
Ja, ze houdt d'r achterlijke stink- grot.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:36 schreef Desii het volgende:
Ik durf m'n geluid niet aan te zetten ivm hartkloppingen en verhoogde bloeddruk van de Slabek
ist al veilig??
Ja, dat is al een tijdje opvallend. Zouden ze tot de orde zijn geroepen?quote:Op woensdag 23 april 2008 15:39 schreef akveor het volgende:
De paupers zijn aardig stil
[ afbeelding ]
Nog steeds?? Laat ze eerst maar eens echt trouwen...quote:Op woensdag 23 april 2008 15:39 schreef Liess het volgende:
Wat zou het mooi zijn om over 10 jaar terug te kijken op de Gouden Kooi, en Deze 2 mooie mensen nogsteeds gelukkig getrouwd zijn.
quote:Op woensdag 23 april 2008 15:34 schreef Gert het volgende:
Nou, zal ik maar dan?
Komt-ie:
* traantje wegpinkt
Dat zou ik prachtig vindenquote:Op woensdag 23 april 2008 15:39 schreef Liess het volgende:
Wat zou het mooi zijn om over 10 jaar terug te kijken op de Gouden Kooi, en Deze 2 mooie mensen nogsteeds gelukkig getrouwd zijn.
simpel is juist mooiquote:Op woensdag 23 april 2008 15:39 schreef PumaStreamer het volgende:
wat een goedkoop kut ringetje voor een wanna B MILLIONAIR
Ik vind Claire wel ok......gun haar het beste.....vind ook dat ze haar nageldiploma zou moeten kunnen halen....quote:Op woensdag 23 april 2008 15:39 schreef Liess het volgende:
GODVERDOMME NOG AN TOE HAHAAquote:Op woensdag 23 april 2008 15:41 schreef Spaarne het volgende:
Hahahaha, een wijnceremonie in het kader van Jezus .........
quote:Op woensdag 23 april 2008 15:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nog steeds?? Laat ze eerst maar eens echt trouwen...
een slokje maar.. moet kunnenquote:Op woensdag 23 april 2008 15:42 schreef akveor het volgende:
Exit Huub hij drinkt tijdens zijn alcohol verbod...
Maar als wij het weten, weten ze het zelf toch ook, of ben ik nu gek?quote:Op woensdag 23 april 2008 15:41 schreef Leandra het volgende:
Nog steeds?? Laat ze eerst maar eens echt trouwen...
Brian van Nazareth weer bezig?quote:Op woensdag 23 april 2008 15:41 schreef Spaarne het volgende:
Hahahaha, een wijnceremonie in het kader van Jezus .........
Ik zou niet weten waarom dit geen rechtsgeldig huwelijk zou zijn hoor.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar als wij het weten, weten ze het zelf toch ook, of ben ik nu gek?
Mandy, de kapster.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:44 schreef BuffyJan het volgende:
Wie is die mevrouw met die haarband?
Ik wel, geen ambtenaar van de burgelijke stand, niet de juiste ceremonie, geen bezwaar kunnen maken....quote:Op woensdag 23 april 2008 15:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom dit geen rechtsgeldig huwelijk zou zijn hoor.
ik ben fan van niemand........ maar Amanda in haar beginmaanden vond ik geweldigquote:Op woensdag 23 april 2008 15:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je wel fan van Amanda....
Om deze reden dus.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:45 schreef Gert het volgende:
Dat zou wat zijn geweestquote:Op woensdag 23 april 2008 15:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik wel, geen ambtenaar van de burgelijke stand, niet de juiste ceremonie, geen bezwaar kunnen maken....
Ik geef je gelijk hoor... "Eenvoud is het kenmerk van het ware"quote:Op woensdag 23 april 2008 15:47 schreef Desii het volgende:
[..]
ik ben fan van niemand........ maar Amanda in haar beginmaanden vond ik geweldig
geluk van anderen is hard om te zienquote:Op woensdag 23 april 2008 15:47 schreef Dementor het volgende:
B en A trekken het niet meer en lopen weg.
Jullie weten toch wel wie deze eikel is he?????quote:Op woensdag 23 april 2008 15:47 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Aaaaaaaaaaaaaaaaargggggggh.
Zou je eens tegen die lui op VOL moeten zeggen..........quote:Op woensdag 23 april 2008 15:42 schreef Starlie het volgende:
Wij zitten hier gezellig met een zak snoep op kantoor streams te kijken!!! Liggen zo nu en dan in een deuk! Wat kan werken toch leuk zijn!!
Hey?? dat is toch die vader van die jongens die al jaren proberen bij idols te winnen?quote:Op woensdag 23 april 2008 15:47 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Aaaaaaaaaaaaaaaaargggggggh.
Dit was gratis en dat is wat telt bij Talpa.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:49 schreef Scandalous het volgende:
Ik vind het wel sneu.... konden ze nou niemand anders krijgen dan die vader van die Idols gastjes
Heel simpel, omdat de Weddingpastors niet gerechtigd zijn een wettelijk huwelijk te voltrekken...quote:Op woensdag 23 april 2008 15:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Een buitengewoon ambtenaar mag ook.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik wel, geen ambtenaar van de burgelijke stand, niet de juiste ceremonie, geen bezwaar kunnen maken....
Jups, maar dat moet hij dan bekend maken in de trant van "Ik, als buitengewoon ambtenaar van de burgerlijke stand....etc etc...."quote:
Vind ik ookquote:
Jij ook...quote:
Jawel toch, in die geschriften die op tafel lagen. Er zijn alleen geen caps van gemaakt.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:54 schreef Leandra het volgende:
En om het helemaal af te maken: er zijn geen handtekeningen gezet....
ho ho, op gouden kooi print papier hequote:Op woensdag 23 april 2008 15:54 schreef Leandra het volgende:
Was net te laat.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Jawel toch, in die geschriften die op tafel lagen. Er zijn alleen geen caps van gemaakt.
Jawel.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:54 schreef Leandra het volgende:
Misschien moet je dokken?quote:Op woensdag 23 april 2008 15:57 schreef Disana het volgende:
Mijn streambeelden staan stil, maar het is geen bufferen.
+1quote:Op woensdag 23 april 2008 15:55 schreef noekje het volgende:
[..]
en ik ook. Lief en mooi kind is het.
Ja... dat maakt het wel zo echtquote:Op woensdag 23 april 2008 15:55 schreef Kinga het volgende:
[..]
ho ho, op gouden kooi print papier he
Wat is Huub toch ook een eikel af en toe........quote:Op woensdag 23 april 2008 15:58 schreef BuffyJan het volgende:
Huub geeft de 3 dwazen ook een roos. Brian stopt m in zn mond.
Tis echt een klein kind
quote:Op woensdag 23 april 2008 15:57 schreef beequeen het volgende:
Jaap, Brian en Amanda krijgen geen roos........zieluuuuuug.![]()
![]()
Ik weet dat het nep is maar hier geniet ik toch wel van.
Toch wel...van Huub.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:57 schreef beequeen het volgende:
Jaap, Brian en Amanda krijgen geen roos........zieluuuuuug.![]()
![]()
Ik weet dat het nep is maar hier geniet ik toch wel van.
Hier ook het gaat met horten en stoten...quote:Op woensdag 23 april 2008 15:57 schreef Disana het volgende:
Mijn streambeelden staan stil, maar het is geen bufferen.
quote:Op woensdag 23 april 2008 15:57 schreef flubberdewups het volgende:
Ik vind het wel weer tijd voor een lekker muzieknummertje...
Welnee joh, alleen maar goed dat ie dat doet. Anders had ie zich alleen maar laten kennenquote:Op woensdag 23 april 2008 15:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat is Huub toch ook een eikel af en toe........
Hij bood Brian slechts de mogelijkheid om zichzelf nog meer omlaag te halen. Wat hij prompt deed.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat is Huub toch ook een eikel af en toe........
Foutje van die geloofsfanaat, eikel. Gewoon Bram dus.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:01 schreef Disana het volgende:
Was die getuige voor Claire nou Bram? Ik lees hier alweer die rare naam Boram.
Ja, Alec Baldwin maakte een foutjequote:Op woensdag 23 april 2008 16:01 schreef Disana het volgende:
Was die getuige voor Claire nou Bram? Ik lees hier alweer die rare naam Boram.
Ja idd! zo van hier jongen, jij ook een roosquote:Op woensdag 23 april 2008 16:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij bood Brian slechts de mogelijkheid om zichzelf nog meer omlaag te halen. Wat hij prompt deed.
Bedankt Kinga en beequeen. Het is voor de Updates, en ik dacht al dat ik het helemaal mis had. Wat een stuntelaar is die vent.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Foutje van die geloofsfanaat, eikel. Gewoon Bram dus.
quote:Op woensdag 23 april 2008 16:02 schreef Spaarne het volgende:
Oma Claire is een beetje zuur: "Ik deed het uit liefde."
Mmmmmmmmmmmh.
quote:Op woensdag 23 april 2008 16:02 schreef Spaarne het volgende:
Oma Claire is een beetje zuur: "Ik deed het uit liefde."
Mmmmmmmmmmmh.
Oma is topquote:Op woensdag 23 april 2008 16:04 schreef Ziet het volgende:
[..]
ja, ik hoorde het ook zo
ze zei ook nog: snapje? toen ze door liep
Forum Opties | |
---|---|