Ja, dat is al een tijdje opvallend. Zouden ze tot de orde zijn geroepen?quote:Op woensdag 23 april 2008 15:39 schreef akveor het volgende:
De paupers zijn aardig stil
[ afbeelding ]
Nog steeds?? Laat ze eerst maar eens echt trouwen...quote:Op woensdag 23 april 2008 15:39 schreef Liess het volgende:
Wat zou het mooi zijn om over 10 jaar terug te kijken op de Gouden Kooi, en Deze 2 mooie mensen nogsteeds gelukkig getrouwd zijn.
quote:Op woensdag 23 april 2008 15:34 schreef Gert het volgende:
Nou, zal ik maar dan?
Komt-ie:
* traantje wegpinkt
Dat zou ik prachtig vindenquote:Op woensdag 23 april 2008 15:39 schreef Liess het volgende:
Wat zou het mooi zijn om over 10 jaar terug te kijken op de Gouden Kooi, en Deze 2 mooie mensen nogsteeds gelukkig getrouwd zijn.
simpel is juist mooiquote:Op woensdag 23 april 2008 15:39 schreef PumaStreamer het volgende:
wat een goedkoop kut ringetje voor een wanna B MILLIONAIR
Ik vind Claire wel ok......gun haar het beste.....vind ook dat ze haar nageldiploma zou moeten kunnen halen....quote:Op woensdag 23 april 2008 15:39 schreef Liess het volgende:
GODVERDOMME NOG AN TOE HAHAAquote:Op woensdag 23 april 2008 15:41 schreef Spaarne het volgende:
Hahahaha, een wijnceremonie in het kader van Jezus .........
quote:Op woensdag 23 april 2008 15:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nog steeds?? Laat ze eerst maar eens echt trouwen...
een slokje maar.. moet kunnenquote:Op woensdag 23 april 2008 15:42 schreef akveor het volgende:
Exit Huub hij drinkt tijdens zijn alcohol verbod...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |