Mandy, de kapster.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:44 schreef BuffyJan het volgende:
Wie is die mevrouw met die haarband?
Ik wel, geen ambtenaar van de burgelijke stand, niet de juiste ceremonie, geen bezwaar kunnen maken....quote:Op woensdag 23 april 2008 15:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom dit geen rechtsgeldig huwelijk zou zijn hoor.
ik ben fan van niemand........ maar Amanda in haar beginmaanden vond ik geweldigquote:Op woensdag 23 april 2008 15:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je wel fan van Amanda....
Om deze reden dus.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:45 schreef Gert het volgende:
Dat zou wat zijn geweestquote:Op woensdag 23 april 2008 15:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik wel, geen ambtenaar van de burgelijke stand, niet de juiste ceremonie, geen bezwaar kunnen maken....
Ik geef je gelijk hoor... "Eenvoud is het kenmerk van het ware"quote:Op woensdag 23 april 2008 15:47 schreef Desii het volgende:
[..]
ik ben fan van niemand........ maar Amanda in haar beginmaanden vond ik geweldig
geluk van anderen is hard om te zienquote:Op woensdag 23 april 2008 15:47 schreef Dementor het volgende:
B en A trekken het niet meer en lopen weg.
Jullie weten toch wel wie deze eikel is he?????quote:Op woensdag 23 april 2008 15:47 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Aaaaaaaaaaaaaaaaargggggggh.
Zou je eens tegen die lui op VOL moeten zeggen..........quote:Op woensdag 23 april 2008 15:42 schreef Starlie het volgende:
Wij zitten hier gezellig met een zak snoep op kantoor streams te kijken!!! Liggen zo nu en dan in een deuk! Wat kan werken toch leuk zijn!!
Hey?? dat is toch die vader van die jongens die al jaren proberen bij idols te winnen?quote:Op woensdag 23 april 2008 15:47 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Aaaaaaaaaaaaaaaaargggggggh.
Dit was gratis en dat is wat telt bij Talpa.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:49 schreef Scandalous het volgende:
Ik vind het wel sneu.... konden ze nou niemand anders krijgen dan die vader van die Idols gastjes
Heel simpel, omdat de Weddingpastors niet gerechtigd zijn een wettelijk huwelijk te voltrekken...quote:Op woensdag 23 april 2008 15:45 schreef Gert het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |