Uhh.. het was wel een grapje hoor.quote:
Ja, lekker dan.quote:
Ze is op dit moment even stil. Hoe lang het duurt weet ik niet.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:36 schreef Desii het volgende:
Ik durf m'n geluid niet aan te zetten ivm hartkloppingen en verhoogde bloeddruk van de Slabek
ist al veilig??
Ja, ze houdt d'r achterlijke stink- grot.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:36 schreef Desii het volgende:
Ik durf m'n geluid niet aan te zetten ivm hartkloppingen en verhoogde bloeddruk van de Slabek
ist al veilig??
Ja, dat is al een tijdje opvallend. Zouden ze tot de orde zijn geroepen?quote:Op woensdag 23 april 2008 15:39 schreef akveor het volgende:
De paupers zijn aardig stil
[ afbeelding ]
Nog steeds?? Laat ze eerst maar eens echt trouwen...quote:Op woensdag 23 april 2008 15:39 schreef Liess het volgende:
Wat zou het mooi zijn om over 10 jaar terug te kijken op de Gouden Kooi, en Deze 2 mooie mensen nogsteeds gelukkig getrouwd zijn.
quote:Op woensdag 23 april 2008 15:34 schreef Gert het volgende:
Nou, zal ik maar dan?
Komt-ie:
* traantje wegpinkt
Dat zou ik prachtig vindenquote:Op woensdag 23 april 2008 15:39 schreef Liess het volgende:
Wat zou het mooi zijn om over 10 jaar terug te kijken op de Gouden Kooi, en Deze 2 mooie mensen nogsteeds gelukkig getrouwd zijn.
simpel is juist mooiquote:Op woensdag 23 april 2008 15:39 schreef PumaStreamer het volgende:
wat een goedkoop kut ringetje voor een wanna B MILLIONAIR
Ik vind Claire wel ok......gun haar het beste.....vind ook dat ze haar nageldiploma zou moeten kunnen halen....quote:Op woensdag 23 april 2008 15:39 schreef Liess het volgende:
GODVERDOMME NOG AN TOE HAHAAquote:Op woensdag 23 april 2008 15:41 schreef Spaarne het volgende:
Hahahaha, een wijnceremonie in het kader van Jezus .........
quote:Op woensdag 23 april 2008 15:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nog steeds?? Laat ze eerst maar eens echt trouwen...
een slokje maar.. moet kunnenquote:Op woensdag 23 april 2008 15:42 schreef akveor het volgende:
Exit Huub hij drinkt tijdens zijn alcohol verbod...
Maar als wij het weten, weten ze het zelf toch ook, of ben ik nu gek?quote:Op woensdag 23 april 2008 15:41 schreef Leandra het volgende:
Nog steeds?? Laat ze eerst maar eens echt trouwen...
Brian van Nazareth weer bezig?quote:Op woensdag 23 april 2008 15:41 schreef Spaarne het volgende:
Hahahaha, een wijnceremonie in het kader van Jezus .........
Ik zou niet weten waarom dit geen rechtsgeldig huwelijk zou zijn hoor.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar als wij het weten, weten ze het zelf toch ook, of ben ik nu gek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |