quote:Op woensdag 23 april 2008 14:56 schreef APK het volgende:
Wat een freak is Rafa ook: "Don't touch the water."
Ik las humiliation awardquote:Op woensdag 23 april 2008 14:36 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Player Of the Year 2007
Humanitarion award. Zeg maar voor de goede dingen hij hij voor de minder bedeelde doet.
En Fan´s favourite.
doet me aan deze denken:quote:
Wij nietquote:Op woensdag 23 april 2008 15:40 schreef kleineschwester het volgende:
4-2
Hup Nalby![]()
Sla die uber lelijke kleine trol van de baan !
Ik mis Andy![]()
quote:
Nalby schijnt met de nodige pijntjes rond te lopen. Niet vreemd dus dat die even op gang moet komen.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Nalbandian moet zoals wel vaker op gang komen. Rochus start wel scherp.
quote:Op woensdag 23 april 2008 16:03 schreef TheGeneral het volgende:
4-3. Nadal zal nu wel breaken.
Na Nadal toch ?quote:Op woensdag 23 april 2008 15:55 schreef Tim86 het volgende:
is er al bekend of Gasquet gaat spelen?
Ja maar, OF hij gaat spelen. Ik weet niet wie, maar iemand zei dat hij misschien niet zou spelen omdat hij last van zijn rug had.quote:
weet ik maar hij is geblesseerd en zou zich misschien gaan terugtrekken..quote:
quote:Op woensdag 23 april 2008 16:11 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ja maar, OF hij gaat spelen. Ik weet niet wie, maar iemand zei dat hij misschien niet zou spelen omdat hij last van zijn rug had.
Ok, overheen gelezenquote:Op woensdag 23 april 2008 16:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
weet ik maar hij is geblesseerd en zou zich misschien gaan terugtrekken..
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt vanaf 10.00 uur al genieten.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:32 schreef TheGeneral het volgende:
Programma morgen:
COURT CENTRAL start 10:00 am
[5] D Ferrer (ESP) vs J Tipsarevic (SRB)
[13] J Ferrero (ESP) vs [2] R Nadal (ESP)
[1] R Federer (SUI) vs G Monfils (FRA)
[3] N Djokovic (SRB) vs [14] A Murray (GBR)
[1] B Bryan (USA) / M Bryan (USA) vs [WC] J Benneteau (FRA) / N Mahut (FRA)
COURT DES PRINCES start 10:00 am
I Andreev (RUS) vs N Almagro (ESP)
[16] P Kohlschreiber (GER) vs [4] N Davydenko (RUS)
[12] T Robredo (ESP) or R Soderling (SWE) vs [6] D Nalbandian (ARG)
S Querrey (USA) vs [Q] K Vliegen (BEL) or [7] R Gasquet (FRA)
F Cermak (CZE) / P Kohlschreiber (GER) vs R Nadal (ESP) / T Robredo (ESP)
COURT 2 start 1:00 pm
J Coetzee (RSA) / W Moodie (RSA) vs [7] A Clement (FRA) / M Llodra (FRA)
[8] J Bjorkman (SWE) / K Ullyett (ZIM) or M Fyrstenberg (POL) / M Matkowski (POL) vs P Hanley (AUS) / L Paes (IND) or [2] J Erlich (ISR) / A Ram (ISR)
quote:Op woensdag 23 april 2008 18:15 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Nalby
Geen dank !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb alleen Rodd er lekker niet uitgekwakt
Nalbandian :" Misschien vertrek ik ook wel eventjes en kom ik terug als Roddick ! "
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
My stapler.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:00 schreef kleineschwester het volgende:
[..]
![]()
Lijkt wel een quote uit "The Office "
Die tekst van je post.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
klein, witte broek, blauw shirt, dat doet me ergens aan denken.
edit
[ afbeelding ]
Top!quote:Op woensdag 23 april 2008 16:04 schreef kleineschwester het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
6-4 !!!!
En werken ho maar....quote:Op woensdag 23 april 2008 19:25 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Echt vanaf 10.00 uur al genieten.
Wat een heerlijk programma.
Kop koffie, warm broodje, krant erbij en de tv op Sport 1...![]()
Ik heb geen 9-5 baanquote:Op woensdag 23 april 2008 22:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En werken ho maar....![]()
Ben jaloers op je. Ik hoop dat ik morgen vroeg weg kan van mijn werk.
Ja, wat denk jij.quote:Op woensdag 23 april 2008 22:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Damn, onze kwaliteitsposts worden nog nagelezen ook.
Relaxt.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:04 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ik heb geen 9-5 baan.
Morgenochtend zit mijn werkdag er zo rond 9 uur weer op.
Kun je dan nergens een gezellig streampje vinden, bijvoorbeeld via Betfair of Bet365.com?quote:Op donderdag 24 april 2008 08:55 schreef fruityloop het volgende:
Helaas moet ik het doen met het on-line scorebord, is toch niet zo leuk als het echt kunnen zien, maar dat zal de baas dan wel weer wat minder leuk vinden..
Veel van die streams zijn hier dichtgezet op de zaak, en als ik eerlijk ben heb ik het er ook wat te druk voor. (en nog belangrijker, daarvoor zit ik niet op het werk uiteraard..quote:Op donderdag 24 april 2008 09:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kun je dan nergens een gezellig streampje vinden, bijvoorbeeld via Betfair of Bet365.com?
quote:Op donderdag 24 april 2008 10:20 schreef TheGeneral het volgende:
Vamos Ferrer natuurlijk!
quote:Op donderdag 24 april 2008 10:35 schreef Miss_S het volgende:
Ik ben normaal niet zo van de regels volgen, maar goed dan maar hier
Break terug?
Ik hoorde een baby geloof ikquote:Op donderdag 24 april 2008 10:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
wtf die geluiden, reclames op een tvscherm daar zeker?
Verrassend.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Andreev wint de eerste set van Almagro
Gloryhunterquote:
quote:Babel Fish Vertaling
In English:
It does not touch the bottles
quote:Op woensdag 23 april 2008 14:56 schreef APK het volgende:
Wat een freak is Rafa ook: "Don't touch the water."
namens Willem Verkerk dan hequote:Op donderdag 24 april 2008 11:38 schreef Wopper1 het volgende:
Ik ga Jan Siemerink maar eens een vraag stellen via de mail van Sport1.
Kijken of Martin Verkerk nog een kansje krijgt in het davis cup team.
quote:Op donderdag 24 april 2008 12:37 schreef Wopper1 het volgende:
Set Nadal, 6-4.
Andreev is ook een erkend gravelbeest hoorquote:Op donderdag 24 april 2008 12:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
GSM Andreev, tegen de nieuwe gravelkoning
quote:Op donderdag 24 april 2008 13:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga Kohlschreiber - Davydenko kijken, lijkt me een prachtpartij.
Er staat echt geen maat op bij Nadal.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:07 schreef Norrage het volgende:
Ik hoop dat Rafa JCF eens fftjes gaat bagelen! Rafa
quote:Op donderdag 24 april 2008 13:09 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Er staat echt geen maat op bij Nadal.
Ik heb nu al medelijden met een eventuele RG finale tussen Nadal en Federer MARTIN![]()
.
Dat gaat hem dit jaar niet worden inderdaad voor Federerquote:Op donderdag 24 april 2008 13:09 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Er staat echt geen maat op bij Nadal.
Ik heb nu al medelijden met een eventuele RG finale tussen Nadal en Federer![]()
.
Inderdaad, in tegenstelling tot Sampras had Fed het wel gewoon kunnen winnen als die dekselse Don Juan er niet wasquote:Op donderdag 24 april 2008 13:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat gaat hem dit jaar niet worden inderdaad voor Federer![]()
Best lullig toch wel, zo goed zijn en dan zo'n goede speler tegenkomen waardoor je wellicht RG nooit wint, terwijl hij in andere periodes al een keer of 2 RG gewonnen zou hebben.
Klopt, zeker nu het erop lijkt dat niet Nadal, maar Djokovic de eerste gegadigde is om de #1-positie over te nemen. Maar Federer was de afgelopen jaren echt duidelijk de beste op gravel na Nadal, dat is op gras voor Nadal toch ietsje minder het geval. RG zou de erelijst van Federer echt compleet maken (buiten de OS en Davis Cup) en wellicht had hij zonder Nadal alle Masters-toernooien ook al minstens een keer gewonnen, wat echt uniek zou zijn.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:19 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Andersom is het anders ook best wel lullig. Nadal had Wimbledon waarschijnlijk ook wel gewonnen zonder Federer en was allang nummer 1 geweest.
Gaan we weerquote:Op donderdag 24 april 2008 13:38 schreef Tim86 het volgende:
en heel veel geluk...
Valt toch wel mee? Foutjes, ja, maar geen ballen richting de sterrenhemel? Davydenko staat bij vlagen ook echt prachtig te spelen.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Kohlschreiber toch ook wel vaak met onbegrijpelijke afzwaaiers. Zal te maken hebben met de hoeken die hij probeert te maken.
Het is meer in de algemene lijn, dat die dingen in zijn spel zijn opgesloten. Vandaag valt het mee.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:41 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Foutjes, ja, maar geen ballen richting de sterrenhemel? Davydenko staat bij vlagen ook echt prachtig te spelen.
Hehe mocht hij winnen iig een dikke lay de volgende rondequote:Op donderdag 24 april 2008 13:45 schreef Tim86 het volgende:
na die wedstrijd tegen Roddick kan nu de tweede golf Kohlschreiber adoratie gaan beginnen denk ik
Skjuus mequote:Op donderdag 24 april 2008 13:45 schreef Tim86 het volgende:
na die wedstrijd tegen Roddick kan nu de tweede golf Kohlschreiber adoratie gaan beginnen denk ik
ik heb het gewoon over zijn wedstrijd tegen Roddick hoor..lees de topics maar, Kohlschreiber was toen meteen the next best thingquote:Op donderdag 24 april 2008 13:54 schreef kleineschwester het volgende:
[..]
Skjuus me![]()
It's the blood of a champion, pumpin
Deep inside my veins, too much pride to be runnin
I'ma get what I can and more, even if
My blood, my sweat, and my tears don't mean nothin
It's the heart of a champion (it's the heart of me)
Tralalalalalalala
hij heeft inmiddels dus teruggebroken en lijkt nu momentum te hebben...beetje 50-50 in mijn ogenquote:Op donderdag 24 april 2008 13:54 schreef eentwee het volgende:
[..]
Hehe mocht hij winnen iig een dikke lay de volgende rondeGaat donkey nog terugkomen denken jullie (ik heb geen beeld)?
Weet ik, heb zitten huilen onder m'n bureauquote:Op donderdag 24 april 2008 13:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ik heb het gewoon over zijn wedstrijd tegen Roddick hoor..lees de topics maar, Kohlschreiber was toen meteen the next best thing
Met Andreev is hij al even een van m'n favoriete tennissers.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:45 schreef Tim86 het volgende:
waarom Andreev? Vanwege die forehand? Vind hem verder niets bijzonders hebben eigenlijk...luie speler ook..quote:Op donderdag 24 april 2008 14:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Met Andreev is hij al even een van m'n favoriete tennissers.
Heb je gisteren de 1e set gezien van Federer? Daar liet hij heel goed tennis zien. Zeer solide backhand/forehand. Daarom verbaasde me het zo dat hij zo instortte.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:39 schreef Wopper1 het volgende:
ZItten toch aardige punten tussen van Federer.
Ik zag het jaquote:Op donderdag 24 april 2008 14:56 schreef Wopper1 het volgende:
Haha, wat een schitterend moment weer.
Monfils knalt die bal echt snoeihard voorbij de baseline.. Federer lag in een deuk(en Monfils ook
) .
Ja prachtig toch. Ik vind het ook een geweldige speler, net zoals Kohlschreiber.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
waarom Andreev? Vanwege die forehand? Vind hem verder niets bijzonders hebben eigenlijk...luie speler ook..
Vanwege zn forehand ja. Ik heb een zwak voor verfijnde slagen. De backhand van Kohlschreiber vind ik geniaal. Al had Schalken een nog mooiere, stylistisch gezien.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
waarom Andreev? Vanwege die forehand? Vind hem verder niets bijzonders hebben eigenlijk...luie speler ook..
Ja dat zei ik vanmorgenquote:Op donderdag 24 april 2008 15:59 schreef Tim86 het volgende:
wtf..die baby reclame van BNP Paribas klonk wel erg raar zonder beelden
hij is 2 jaar achter elkaar geblesseerd geweest tijdens het gravelseizoen geloof ik.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:01 schreef Tim86 het volgende:
waarom speelt Murray er dan zo extreem weinig op? Zijn enige top 200 speler die hij ooi verslagen heeft voor deze week was Monfils zo ongeveer
Bwin heeft oddsquote:Op donderdag 24 april 2008 16:47 schreef Tim86 het volgende:
als Bandy dit spel kan volhouden wint Fed 4 games max
Mijn onderkaak viel ook een stukjequote:Op donderdag 24 april 2008 17:51 schreef Tim86 het volgende:
Na 100 BP te hebben gemist verliest Gasquet uit het niets de set..wtf
Eén voordeel, het was niet zo lang, dus hopelijk voor hem betaalt 'ie 'm per uurquote:Op donderdag 24 april 2008 16:29 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Koning David staat Boredo echt snoeihard van de baan te tikken, Tommy moet waarschijnlijk zo 50 euro aftikken aan het net voor de tennisles
quote:Op donderdag 24 april 2008 17:51 schreef Tim86 het volgende:
Na 100 BP te hebben gemist verliest Gasquet uit het niets de set..wtf
Tuurlijk, lekker van achteruit rammen en diep ingraven in het gravel. Ferrer ook redelijk in vorm de laatste weken, dus ik verwacht er wel wat van. Helaas kan ik zelf weer niks zien, morgen gelukkig wel.quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:22 schreef Federer-fan het volgende:
Ik ga proberen morgen Federer-Nalby te kijken. Ferrer-Nadal geloof ik wel. Of denken jullie dat dat leuk wordt?
Break Davydonkey, en hoequote:
En Roddick die zijn gezicht nog moet laten zienquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:37 schreef Norrage het volgende:
Wat is davy aan het heersen de laatste tijd zeg...wat stom dat ie moest opgeven tegen fed..
Maar dit gaat een heel leuk gravelseizoen worden! Nalby in vorm, Davy in vorm, Fed hopelijk ook nog even...Nadal gewoon, Ferrer....Djokovic! Wow! Dit wordt genieten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was m'n Andy dekbedhoes aan het ophangenquote:
Nee, nergens voor nodig. Best wel redelijk streams ook, behalve dat je op gravel af en toe de bal niet ziet.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:31 schreef suus21 het volgende:
om via betfair te kijken moet je toch geld storten? mss een andere stream ergens..
asjequote:Op vrijdag 25 april 2008 12:31 schreef suus21 het volgende:
om via betfair te kijken moet je toch geld storten? mss een andere stream ergens..
Wil je deze:quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:52 schreef TheGeneral het volgende:
En een break.
Davy komt terug tot 3-3.
Gebeurd.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:56 schreef kleineschwester het volgende:
[..]
Wil je deze:
[ afbeelding ]
in de wiki zetten ?
That's the beauty of tennisquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:02 schreef Bruce117 het volgende:
Wat een wazige wedstrijd.
Het gaat echt alle kanten op.
Held !quote:
Misschien ligt het er dan meer aan dat mensen het keer op keer flikken om Davydenko te onderschatten?quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:08 schreef -Vaduz- het volgende:
En toch flikt hij het keer op keer wel om ver te komen.
Geloof je het zelf.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:12 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Misschien ligt het er dan meer aan dat mensen het keer op keer flikken om Davydenko te onderschatten?
Eigenlijk ja. Davydenko heeft dit jaar een Master gewonnen en presteerd eigenlijk best constant. Als hij zijn dag heeft is het prachtig tennis om naar te kijken en hij heeft dit jaar meer punten gescoord dan Federer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |