Idd zegquote:Op maandag 7 april 2008 22:19 schreef Chriz2k het volgende:
Damn, dat stadion heeft een mooie ligging.
Ik heb ook deelnemers gezet ivm Roddickquote:Op maandag 7 april 2008 23:28 schreef wimderon het volgende:
Roddick in de OP![]()
![]()
Tegen welke kneus moet die loten dan om een ronde te winnen
En Federer bovenaan in de OP is op dit moment helaas ook niet de realiteit, Djokovic en met name Nadal zijn grotere kanshebbers om hier te winnen denk ik![]()
Volgens z'n eigen site doet Roddick niet meequote:Op maandag 7 april 2008 23:45 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik heb ook deelnemers gezet ivm RoddickNormaal zet ik kanshebbers neer.
Oh ja.. Roddick doet pas vanaf Rome mee...quote:Op donderdag 17 april 2008 12:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens z'n eigen site doet Roddick niet mee![]()
Guga heeft daarentegen een WC gekregen (net als Safin, Ancic en 'thuisspeler' Lisnard)
Blake, Gonzalez, Hewitt en Tsonga out. Willy Canas ook naar het schijnt.
Nope!quote:Op donderdag 17 april 2008 12:06 schreef eentwee het volgende:
Heerlijk toernooi, kan niet wachten! Guga[ afbeelding ]
Gaat Eurosport nog iets uitzenden? Nee zeker?
Beetje overdreven vind ik. Wel wat gravelbijters, maar die moet Fed gewoon kunnen pakken. Nalbandian (misschien Soderling) is de eerste test.quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:13 schreef TheGeneral het volgende:
De draw is uit:
Klik
Federer met een zéér lastig schema.
Nalbandian QF en dan Djokovic SF en Nadal in F. Dat noem ik een moeilijke lotingquote:Op zaterdag 19 april 2008 14:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Beetje overdreven vind ik. Wel wat gravelbijters, maar die moet Fed gewoon kunnen pakken. Nalbandian (misschien Soderling) is de eerste test.
Kuerten tegen Ljubo in de eerste ronde.
Zoals mogelijke lotingen gaan als nummer 1 van de wereld: ja.quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:35 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nalbandian QF en dan Djokovic SF en Nadal in F. Dat noem ik een moeilijke loting![]()
Die 1e paar rondjes zijn bij iedereen simpel.
Dus wat ik zeg. Een moeilijke loting.quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:52 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Zoals mogelijke lotingen gaan als nummer 1 van de wereld: ja.
Hij zit in dezelfde helft als Djoko (de nummer 3) en hij zit in hetzelfde kwart als de angstgegner, Nalby. Moeilijker kan hij het praktisch niet hebben, volgens de seedregels.
Kan ook wel gewoon een knikemoticon neerzetten, maar ik dacht dat een redenerinkje ook wel leuk zou zijn.quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:15 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dus wat ik zeg. Een moeilijke loting.
Ik vond het al zo raar. Je zegt precies wat ik zei alleen met wat meer woordenquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:25 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Kan ook wel gewoon een knikemoticon neerzetten, maar ik dacht dat een redenerinkje ook wel leuk zou zijn.
Ja, vind ik ook. Ik kijk er echt naar uit.quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:32 schreef Nalbandian het volgende:
Schitterend toernooi met een leuke draw![]()
We gaan weer tot de enkels het gravelseizoen in....heerlijk werktennis!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |