Mwah ik heb een beetje rondgereden nu is het mooi geweest. Geef hem aan me broertje dan kan ik dinsdag beginnen met de ps3 versiequote:Op donderdag 24 april 2008 08:26 schreef Timmai het volgende:
[..]
mja het houdt me wel van de straat de komende week
Het is allemaal realistischer dan we gewend zijn, dus is het ook een kwestie van wennen.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:27 schreef -Jewcookie- het volgende:![]()
Mja, wat moet je er van zeggen.
Vechten gaat langzaam.
Auto's rijden kut.
Die framerate...![]()
Maakt de leuke dingen van de game een stuk minder aantrekkelijk.
Dus jij gaat hem niet kopen?quote:Op donderdag 24 april 2008 09:48 schreef -Jewcookie- het volgende:
Heb anderhalf uur gespeeld ofzo toen heb ik hem maar uitgezet en ben gaan BBQ'en.
Het gaat gewoon niet soepel zoals je van het vorige deel gewend bent. De gameplay niet en het beeld niet.
Heb je uberhaupt een vorig deel gespeeld of niet ?quote:Op donderdag 24 april 2008 09:48 schreef -Jewcookie- het volgende:
Heb anderhalf uur gespeeld ofzo toen heb ik hem maar uitgezet en ben gaan BBQ'en.
Het gaat gewoon niet soepel zoals je van het vorige deel gewend bent. De gameplay niet en het beeld niet.
dat is het helemaal denk ik. En de laatste keer dat ik gta speelde was op mijn psp. En heb me er aardig mee vermaakt. En wat ik heb gezien van deze gta kan ik niet wachten.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het is allemaal realistischer dan we gewend zijn, dus is het ook een kwestie van wennen.
Euh van mij mag je je warezkritiek wel ff voor je houden tot dinsdag as hoor.. laten we eerst nog even de hype opbouwen tot dinsdag voor ieder wel eerlijk persoon of maak je er een hobby van om een partypoeper te zijn?quote:Op donderdag 24 april 2008 09:27 schreef -Jewcookie- het volgende:![]()
Mja, wat moet je er van zeggen.
Vechten gaat langzaam.
Auto's rijden kut.
Die framerate...![]()
Maakt de leuke dingen van de game een stuk minder aantrekkelijk.
Whahahaquote:Op donderdag 24 april 2008 09:48 schreef Sackboy het volgende:
http://toru.ee/view/ba06bc5c2ebb
Die dikke slaat per ongeluk zn raampie kapot
Gebaseerd op een kopie die wellicht niet lekker gebrand is of op een slechte kwaliteit medium. Tot je de retail versie in je handen hebt, mag je je mond wel houden hoor.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:48 schreef -Jewcookie- het volgende:
Kun je nagaan hoe erg het is.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Heb je uberhaupt een vorig deel gespeeld of niet ?
Ik ken geeneen GTA die soepel loopt.
In de paar gameplay vids die ik heb gezien was de framerate prima, ook in drukke gebieden, dus ik vraag me af hoe het zal zijn in de retail-versie.quote:
Ja Mr. J. Clarkson. De DVD is alleen het medium. De game staat op het medium. En dat mijn DVD crappy kwaliteit is kan jij niet zien van achter je pc'tje.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:14 schreef J.Clarkson het volgende:
Gebaseerd op een kopie die wellicht niet lekker gebrand is of op een slechte kwaliteit medium. Tot je de retail versie in je handen hebt, mag je je mond wel houden hoor.
Vreemd he? Dat dit in REVIEWS niet naar boven komt.
Heb ook een modded 360 gehad, Mass Effect liep kut. Game GEKOCHT en toen liep ie wel ok.....
Niet de game de schuld geven als je m nog niet eens hebt, ok? Je hebt een rip/ kopie. Niet de game zelf.
Serieus?quote:Op donderdag 24 april 2008 10:42 schreef jp84 het volgende:
MM rijswijk verkoopt em al!!!!!!1111eiinzzz
De spellen zijn bij de meeste grote retailers al binnen.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:46 schreef jp84 het volgende:
srry dom grapje
ik ga zondag een week op vakantie, hoe vertiefd is dat,
weet iemand wanneer die spellen geleverd worden, ik ga smeken bij de intertoys bij ons int dorp, beter krijg ik hem mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |