Goh dan hebben ze nerds tijd zat om te rellenquote:Op woensdag 23 april 2008 13:40 schreef avonne het volgende:
Gasten komen om 13.45
Ceremonie is om 15.30
beetje domme uitspraak er kan maar 1 winnen schatquote:Op woensdag 23 april 2008 13:40 schreef Adothehague het volgende:
Gaat het huwelijk nu ineens wel door? 1 dint is duidelijk dit is niet uit liefde maar puur om tv te maken. BRIAN en AMANDA gaan winnen.
Dag Huub
Verrek das ook waar. Zou er niet iemand in gehuurd kunnen zijn die erop let dat er geen geld gestolen word?quote:Op woensdag 23 april 2008 13:42 schreef kit2u het volgende:
Komen de enveloppen? En wie gaat daar dan op letten? We hebben nl. wel Brian rondlopen.
Eén van de getuigen doet dat toch meestal?quote:Op woensdag 23 april 2008 13:46 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Verrek das ook waar. Zou er niet iemand in gehuurd kunnen zijn die erop let dat er geen geld gestolen word?
quote:Op woensdag 23 april 2008 13:47 schreef Dementor het volgende:
Er zit zogenaamd dynamiet in de vijver.
Geloof je het zelf?
Ik hoorde het ookquote:Op woensdag 23 april 2008 13:50 schreef JEEtjuuh het volgende:
Huub zegt DGK verdiend het.
ja ze mogen nu al drinken dus tel uit je winst.quote:
tuurlijkquote:Op woensdag 23 april 2008 13:50 schreef Adothehague het volgende:
komt er nog terror van jaap?
lekker op zijn Brians.quote:Op woensdag 23 april 2008 13:51 schreef Disana het volgende:
Ik ben een letter vergeten in de TT. In plaats van 'mooi' moet er natuurlijk staan 'mooie'.
het zie er echt niet uit en dan wou zij nog er voor zorgen dat clair geen odinaire jurk uit zou kiezen?quote:Op woensdag 23 april 2008 13:51 schreef beequeen het volgende:
Ik dacht dat ik niet meer hekel aan Brian en Amanda kon krijgen.....fout, fout, fout. Wat een walgelijk stel is het toch.
Brian loopt rond alsof die toko van hem en en Amanda loopt zo ongelooflijk voor joker in dat wiite Albert Cuyp floddertje.
Liggen er op de oprit toevallig ook bermbommen?quote:Op woensdag 23 april 2008 13:48 schreef Spaarne het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ja hoor, ik geloof het. Er liggen ook Israeliers met Uzi's opgesteld en Palestijnen met bomgordels. Gezellig. Multicultureel ook.
Dat wordt gezellig met amanda straks dan. Als die dronken is....quote:Op woensdag 23 april 2008 13:51 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ja ze mogen nu al drinken dus tel uit je winst.
+1quote:Op woensdag 23 april 2008 13:51 schreef beequeen het volgende:
Ik dacht dat ik niet meer hekel aan Brian en Amanda kon krijgen.....fout, fout, fout. Wat een walgelijk stel is het toch.
Brian loopt rond alsof die toko van hem en en Amanda loopt zo ongelooflijk voor joker in dat wiite Albert Cuyp floddertje.
Het zijn net kleine kinderen, zo sneu deze vertoning.quote:Op woensdag 23 april 2008 13:54 schreef Disana het volgende:
Hebben Brian en Jaap nou werkelijk walkie talkies?
ik vind het hilarisch...mag lijen dat ze de hele bruiloft verneuken.quote:Op woensdag 23 april 2008 13:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het zijn net kleine kinderen, zo sneu deze vertoning.
http://www.kingjaap.nl/livequote:Op woensdag 23 april 2008 13:56 schreef Adothehague het volgende:
Hoe krijg je die 4 streams tegelijk in beeld zoals veel hier hebben?
Whahaha, da's echt zo!quote:Op woensdag 23 april 2008 13:57 schreef Dementor het volgende:
Huub: GTST werd ook pas leuk nadat Arnie en Roos gingen trouwen
hier krijg je ze zoquote:Op woensdag 23 april 2008 13:56 schreef Adothehague het volgende:
Ik moet zo lachen om die opgefokte 'ik heb alles onder controle' houding van Brian.quote:Op woensdag 23 april 2008 13:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het zijn net kleine kinderen, zo sneu deze vertoning.
quote:Op woensdag 23 april 2008 13:56 schreef Adothehague het volgende:
http://www.dondj.nl/streams.htmlquote:Op woensdag 23 april 2008 13:56 schreef Adothehague het volgende:
Die butler: Nee GTST werd pas leuk toen Arnie dood gingquote:Op woensdag 23 april 2008 13:57 schreef Dementor het volgende:
quote:Op woensdag 23 april 2008 13:53 schreef Kinga het volgende:
omg, brian en jaap hebben walkie tallkies
Ik ook, zal heus niet veel bijzonders zijn Al deze moeite en dan mogen Jaap en zijn volgeling er een puinhoop van maken, dacht het niet.quote:Op woensdag 23 april 2008 13:58 schreef Disana het volgende:
Ik moet zo lachen om die opgefokte 'ik heb alles onder controle' houding van Brian.
Maar ik vraag me ook af wat ze straks nou werkelijk mogen doen.
Ramptoeristquote:Op woensdag 23 april 2008 14:01 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jaap met een knipoog, Brian serieus?
O wacht, ik heb zelf streams, op deze heuglijke dag.
huub heeft zoveel gezopen in zijn leven dat zijn hersenen zowiezo niet zo representatief meer zijn hoor..ten tweede....nogmaals die bruiloft is een illusie een lachertje...een schaamte...een grote fout voor arme claire..maar ik schijn de enige hier te zijn die dat inziet. Huub kon amper zijn poten thuis houden gister huub is en blijft een vreemdganger....kan die niks aan doen ...clair is dom en naief.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:00 schreef grazygirl het volgende:
huub loop t zo met zijn kop bij de bruiloft dat hij volgens mij niet meer duidelijk ziet hoe smerig rat, del en jaap zijn, beetje jammer
Nu wel hè? Lig je ook in een deuk om Brian....ik pies bijna in mijn broek. Wat maakt die gast zich volkomen belachelijk zeg.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:01 schreef Gert het volgende:
![]()
![]()
Jaap met een knipoog, Brian serieus?
O wacht, ik heb zelf streams, op deze heuglijke dag.
En bedankt. Ik viel van mijn stoel van verbazing.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:03 schreef Gert het volgende:
O, Brian is toch niet bloédserieus, met z'n walkie talkie. Hij ziet de humor er zowaar wel van in.
whisfull thinkingquote:Op woensdag 23 april 2008 14:00 schreef Dementor het volgende:
Het zou mooi zijn als Huub straks Brian over de zeik krijgt
Dat was niet met Arnie, maar met een dokter. Ze is hertrouwd naar Arnie's dood.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:01 schreef PumaStreamer het volgende:
quote:
Op woensdag 23 april 2008 13:57 schreef Dementor het volgende:
Whahaha, da's echt zo!
Roos ging dood voor het altaar..op haar bruiloft..dus dat beloofd wat.
Precies uitgerekend zodat het in het budget pastquote:Op woensdag 23 april 2008 14:02 schreef Dementor het volgende:
Die taart is klein zeg.
quote:Op woensdag 23 april 2008 14:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu wel hè? Lig je ook in een deuk om Brian....ik pies bijna in mijn broek. Wat maakt die gast zich volkomen belachelijk zeg.
Hij kan zo een hoofdrol spelen in Bassie en Adriaan als boef.
En terecht, ik ook. Ben blij dat je er bent, kan ik volop genieten van je gifjes.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:03 schreef mazaru het volgende:
Huub lacht rat en zijn kinderwalkietalkie keihard uit
[ afbeelding ]
nee Brian Rat is een lekkertjequote:Op woensdag 23 april 2008 14:03 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
huub heeft zoveel gezopen in zijn leven dat zijn hersenen zowiezo niet zo representatief meer zijn hoor..ten tweede....nogmaals die bruiloft is een illusie een lachertje...een schaamte...een grote fout voor arme claire..maar ik schijn de enige hier te zijn die dat inziet. Huub kon amper zijn poten thuis houden gister huub is en blijft een vreemdganger....kan die niks aan doen ...clair is dom en naief.
Drommels,drommels, drommels!quote:Op woensdag 23 april 2008 14:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij kan zo een hoofdrol spelen in Bassie en Adriaan als boef.
maakt niet uit ze ging dood voor het altaar.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:05 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Dat was niet met Arnie, maar met een dokter. Ze is hertrouwd naar Arnie's dood.
Ik denk dat wel meer streamers/kijkers dat zouden willen.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:08 schreef Starlie het volgende:
Ik zou eigenlijk wel bij de bruiloft aanwezig willen zijn!
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op woensdag 23 april 2008 13:56 schreef Adothehague het volgende:
En Jaap heeft zijn walkie-talkie gewoon uit staanquote:Op woensdag 23 april 2008 14:08 schreef Leandra het volgende:
Brian is echt niet wijs... of hij doet alsof hij een flight-attendant is en roept de meest achterlijke dingen door die walkie-talkie, of hij loopt de FBI-agent uit te hangen door het schema nog eens door te nemen![]()
![]()
was pro huub ooit is..maar huub is niks anders dan een megaaaaaaa loser. Hij MISBRUIKT die achterlijke claire...quote:Op woensdag 23 april 2008 14:08 schreef Jewscky1 het volgende:
Die RATTEKOP zou precies echt door het het RIOOL kunnen.
Foei Jewsckyquote:Op woensdag 23 april 2008 14:08 schreef Jewscky1 het volgende:
Die RATTEKOP zou precies echt door het het RIOOL kunnen.
Geweldige plaatjesquote:Op woensdag 23 april 2008 14:10 schreef mazaru het volgende:
Mijn naam is Niks!
Drie maal Niks!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en Jaap heeft zijn walkietalkie niet eens aan staan![]()
quote:Op woensdag 23 april 2008 14:10 schreef fredfik het volgende:
ik weet echt niet wat ik van jaap moet denken,is ie nu wel voor huub of niet?????
Ik heb pijn in mijn benen van het rennen. Maar ik ben blij dat ik op tijd benquote:Op woensdag 23 april 2008 14:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
En terecht, ik ook. Ben blij dat je er bent, kan ik volop genieten van je gifjes.
Ik zou er niet gek van staan te kijken als Jaap vanmiddag tegen Brian zegt: zak maar in de stront met je terror, doe het lekker zelf.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:10 schreef fredfik het volgende:
ik weet echt niet wat ik van jaap moet denken,is ie nu wel voor huub of niet?????
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 23 april 2008 14:10 schreef mazaru het volgende:
Mijn naam is Niks!
Drie maal Niks!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en Jaap heeft zijn walkietalkie niet eens aan staan![]()
Is het eigelijk brian en amanda terror en luizen die 2 erin?quote:Op woensdag 23 april 2008 14:10 schreef beequeen het volgende:
Jaap tegen Huub: Dit voor jou goed, voor mij goed en Brian en Amanda doen wrs weer niks.
Huub: As usual, wij maken de show.
Ik hoop dat Brian en Amanda binnen het uur als een slagschip zijn.![]()
![]()
ik snap er ook geen hout vanquote:Op woensdag 23 april 2008 14:10 schreef fredfik het volgende:
"Maar ze zagen er zo lekker uit" volgens Amanda.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:15 schreef mazaru het volgende:
Wat is het toch fijn als je wel een opvoeding heb gehad, en niet zo a-sociaal overkomt op een feest.
Want dan zou je weten dat je even wacht met schransen tot de gasten er in ieder geval zijn
[ afbeelding ]
tegen Huub.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:10 schreef fredfik het volgende:
Kok: Je loopt toch niet te bietsen he.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Maar ze zagen er zo lekker uit" volgens Amanda.
Als ze overal wasabi opdoen, wordt er niks van gegeten, dus niks schijterijquote:Op woensdag 23 april 2008 14:16 schreef PumaStreamer het volgende:
Wasabi (Japans,山葵) is een zeer scherpe specerij uit de Japanse keuken, die vaak gebruikt wordt bij sushi- en andere visgerechten. De op mosterd gelijkende substantie wordt gemaakt van de wortels van de Wasabia Japonica, die op de mierikswortel lijken maar een opvallend groene kleur hebben. Wasabi wordt onder meer in tubes en in poedervorm op de markt gebracht.
De meeste 'wasabi' die op de markt aangeboden wordt, is geen echte wasabi, maar een imitatie ervan, die gemaakt is van groengekleurde radijs, of een mengeling van mierikswortel, radijs, mosterd en bladgroen.
lekker aan de schijterij met zijn allennnnnnnnnnnnnn whahahahaahahha
quote:Op woensdag 23 april 2008 14:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu wel hè? Lig je ook in een deuk om Brian....
Het eerste wat ik zag was Huub met sigaret achter de piano in de tuin, vond ik ook meauiquote:Op woensdag 23 april 2008 14:19 schreef Disana het volgende:
Ik word geloof ik een beetje sentimenteel. Slap me.
tjah..maar ze komen daar pas achter als ze het GEGETEN HEBBEN HE...slimpiequote:Op woensdag 23 april 2008 14:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Als ze overal wasabi opdoen, wordt er niks van gegeten, dus niks schijterij
Hij lijkt op Joris.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:19 schreef Kinga het volgende:
Is dat Frank ? Oudste broer van Huub?
Zo liep Nena er ook ooit eens bij.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:19 schreef Scandalous het volgende:
Haperende klotestreams
Amanda in haar witte look at me look at me - jurk
quote:Op woensdag 23 april 2008 14:19 schreef Disana het volgende:
Ik word geloof ik een beetje sentimenteel. Slap me.
Oh man, ik had het niet van mezelf verwachtquote:Op woensdag 23 april 2008 14:20 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Het eerste wat ik zag was Huub met sigaret achter de piano in de tuin, vond ik ook meaui![]()
Misschien is het ook wel omdat je de hele tijd naar dat gajes zit te kijken. Dat je dan ineens normale hartelijke mensen ziet.quote:
Ja donder maar weer lekker op he.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:21 schreef -Jewcookie- het volgende:
Die Huub gaat zoveel klappen krijgen als hij uit de kooi is.
Als je je ergens teveel wasabi opdoet, spuug je het vanzelf wel weer uitquote:Op woensdag 23 april 2008 14:20 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
tjah..maar ze komen daar pas achter als ze het GEGETEN HEBBEN HE...slimpie
Ik denk dat je Huubs broer Frank bedoelt?quote:Op woensdag 23 april 2008 14:23 schreef schatje het volgende:
Wie is die junkie die naast Jaap staat?
100 x liever deze normale familiequote:Op woensdag 23 april 2008 14:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien is het ook wel omdat je de hele tijd naar dat gajes zit te kijken. Dat je dan ineens normale hartelijke mensen ziet.
Nee.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat je Huubs broer Frank bedoelt?
Dank je wel!quote:Op woensdag 23 april 2008 14:24 schreef beequeen het volgende:
@Mazaru, nu weet ik het zeker....ik hou van jeWat een geweldige gifjes weer.
Of allebei.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:26 schreef SHE het volgende:
Wat moet Joris met die flauwe troela? Ze moet OF loaded zijn, OF iets onvergetelijk goed kunnen
quote:Op woensdag 23 april 2008 14:26 schreef Starlie het volgende:
Dat hoedje van Jaap voorspelt niet veel goeds....
grappig want die is niet van Theoquote:Op woensdag 23 april 2008 14:22 schreef Ziet het volgende:
die oudste broer lijkt erg op pa vind ik
Beetje veel he?quote:Op woensdag 23 april 2008 14:29 schreef Kinga het volgende:
Ik vind de streams moeilijk te volgen...
"HOE DAN"quote:
Dat is het mikpunt voor de schijtlijsterquote:Op woensdag 23 april 2008 14:31 schreef Leandra het volgende:
Amanda d'r haar ziet er van achteren iig weer geweldig uit
[ afbeelding ]
zelfs de matjes zien er dood uit, bij miep melissa is het tenminste nog glad, ook geen gezicht, maar amanda heeft alleen maar pluis op d'r kopquote:Op woensdag 23 april 2008 14:31 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
De voorkant is ook niks hoor. Komt voornamelijk door dat sjaggo schjmoelwerk.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:31 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
Ach... Huub is tenminste ergens welkomquote:Op woensdag 23 april 2008 14:32 schreef beequeen het volgende:
Amanda tegen Theo: We gaan allemaal naar huis op 22 mei maar Huub komt naar jou toe.
Ze kan het echt niet laten hè, kolere kreng.
hoe zo dan?quote:Op woensdag 23 april 2008 14:32 schreef Scandalous het volgende:
Brian heeft niet door dat Jaap hem in de zeik neemt
quote:Op woensdag 23 april 2008 14:29 schreef pullup het volgende:Ik ben nog net op tijd weer terug
Wat een onzin dit huwelijk
quote:Op woensdag 23 april 2008 14:33 schreef mazaru het volgende:
Jaaa del, er zitten ook een miljonair in met beschaafde familie
[ afbeelding ]
Jawel, zij met het donkere haar en ze heeft iets donkers aan.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:34 schreef fredfik het volgende:
is de zus van huub er niet?
ja een echte snollenbekquote:Op woensdag 23 april 2008 14:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
De voorkant is ook niks hoor. Komt voornamelijk door dat sjaggo schjmoelwerk.
Leuk hè, zo'n feestje... ze is zelfs in het wit gegaan, maar nog steeds heeft de afgunst de overhand boven het gevoel dat ze de boel aan het verpesten isquote:Op woensdag 23 april 2008 14:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
De voorkant is ook niks hoor. Komt voornamelijk door dat sjaggo schjmoelwerk.
Yep, da's ook weer waar, maar Amanda heeft Coño Bo Mama, fijn toch?quote:
Ik denk niet dat Amanda zo welkom is bij Coño Bo Mama... die vond haar destijds al niet goed genoeg, en als Brian haar dumpt staat ze waarschijnlijk te juichen... met het telefoonnummer van Tamara in haar handquote:Op woensdag 23 april 2008 14:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, da's ook weer waar, maar Amanda heeft Coño Bo Mama, fijn toch?
Nope. Dat is Frank.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:36 schreef mazaru het volgende:
Deze broer van Huub hadden wij toch nog nooit gezien?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |