tuurlijkquote:Op woensdag 23 april 2008 13:50 schreef Adothehague het volgende:
komt er nog terror van jaap?
lekker op zijn Brians.quote:Op woensdag 23 april 2008 13:51 schreef Disana het volgende:
Ik ben een letter vergeten in de TT. In plaats van 'mooi' moet er natuurlijk staan 'mooie'.
het zie er echt niet uit en dan wou zij nog er voor zorgen dat clair geen odinaire jurk uit zou kiezen?quote:Op woensdag 23 april 2008 13:51 schreef beequeen het volgende:
Ik dacht dat ik niet meer hekel aan Brian en Amanda kon krijgen.....fout, fout, fout. Wat een walgelijk stel is het toch.
Brian loopt rond alsof die toko van hem en en Amanda loopt zo ongelooflijk voor joker in dat wiite Albert Cuyp floddertje.
Liggen er op de oprit toevallig ook bermbommen?quote:Op woensdag 23 april 2008 13:48 schreef Spaarne het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ja hoor, ik geloof het. Er liggen ook Israeliers met Uzi's opgesteld en Palestijnen met bomgordels. Gezellig. Multicultureel ook.
Dat wordt gezellig met amanda straks dan. Als die dronken is....quote:Op woensdag 23 april 2008 13:51 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ja ze mogen nu al drinken dus tel uit je winst.
+1quote:Op woensdag 23 april 2008 13:51 schreef beequeen het volgende:
Ik dacht dat ik niet meer hekel aan Brian en Amanda kon krijgen.....fout, fout, fout. Wat een walgelijk stel is het toch.
Brian loopt rond alsof die toko van hem en en Amanda loopt zo ongelooflijk voor joker in dat wiite Albert Cuyp floddertje.
Het zijn net kleine kinderen, zo sneu deze vertoning.quote:Op woensdag 23 april 2008 13:54 schreef Disana het volgende:
Hebben Brian en Jaap nou werkelijk walkie talkies?
ik vind het hilarisch...mag lijen dat ze de hele bruiloft verneuken.quote:Op woensdag 23 april 2008 13:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het zijn net kleine kinderen, zo sneu deze vertoning.
http://www.kingjaap.nl/livequote:Op woensdag 23 april 2008 13:56 schreef Adothehague het volgende:
Hoe krijg je die 4 streams tegelijk in beeld zoals veel hier hebben?
Whahaha, da's echt zo!quote:Op woensdag 23 april 2008 13:57 schreef Dementor het volgende:
Huub: GTST werd ook pas leuk nadat Arnie en Roos gingen trouwen
hier krijg je ze zoquote:Op woensdag 23 april 2008 13:56 schreef Adothehague het volgende:
Ik moet zo lachen om die opgefokte 'ik heb alles onder controle' houding van Brian.quote:Op woensdag 23 april 2008 13:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het zijn net kleine kinderen, zo sneu deze vertoning.
quote:Op woensdag 23 april 2008 13:56 schreef Adothehague het volgende:
http://www.dondj.nl/streams.htmlquote:Op woensdag 23 april 2008 13:56 schreef Adothehague het volgende:
Die butler: Nee GTST werd pas leuk toen Arnie dood gingquote:Op woensdag 23 april 2008 13:57 schreef Dementor het volgende:
Huub: GTST werd ook pas leuk nadat Arnie en Roos gingen trouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |