Foei Jewsckyquote:Op woensdag 23 april 2008 14:08 schreef Jewscky1 het volgende:
Die RATTEKOP zou precies echt door het het RIOOL kunnen.
Geweldige plaatjesquote:Op woensdag 23 april 2008 14:10 schreef mazaru het volgende:
Mijn naam is Niks!
Drie maal Niks!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en Jaap heeft zijn walkietalkie niet eens aan staan![]()
quote:Op woensdag 23 april 2008 14:10 schreef fredfik het volgende:
ik weet echt niet wat ik van jaap moet denken,is ie nu wel voor huub of niet?????
Ik heb pijn in mijn benen van het rennen. Maar ik ben blij dat ik op tijd benquote:Op woensdag 23 april 2008 14:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
En terecht, ik ook. Ben blij dat je er bent, kan ik volop genieten van je gifjes.
Ik zou er niet gek van staan te kijken als Jaap vanmiddag tegen Brian zegt: zak maar in de stront met je terror, doe het lekker zelf.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:10 schreef fredfik het volgende:
ik weet echt niet wat ik van jaap moet denken,is ie nu wel voor huub of niet?????
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 23 april 2008 14:10 schreef mazaru het volgende:
Mijn naam is Niks!
Drie maal Niks!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en Jaap heeft zijn walkietalkie niet eens aan staan![]()
Is het eigelijk brian en amanda terror en luizen die 2 erin?quote:Op woensdag 23 april 2008 14:10 schreef beequeen het volgende:
Jaap tegen Huub: Dit voor jou goed, voor mij goed en Brian en Amanda doen wrs weer niks.
Huub: As usual, wij maken de show.
Ik hoop dat Brian en Amanda binnen het uur als een slagschip zijn.![]()
![]()
ik snap er ook geen hout vanquote:Op woensdag 23 april 2008 14:10 schreef fredfik het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |