Foei Jewsckyquote:Op woensdag 23 april 2008 14:08 schreef Jewscky1 het volgende:
Die RATTEKOP zou precies echt door het het RIOOL kunnen.
Geweldige plaatjesquote:Op woensdag 23 april 2008 14:10 schreef mazaru het volgende:
Mijn naam is Niks!
Drie maal Niks!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en Jaap heeft zijn walkietalkie niet eens aan staan![]()
quote:Op woensdag 23 april 2008 14:10 schreef fredfik het volgende:
ik weet echt niet wat ik van jaap moet denken,is ie nu wel voor huub of niet?????
Ik heb pijn in mijn benen van het rennen. Maar ik ben blij dat ik op tijd benquote:Op woensdag 23 april 2008 14:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
En terecht, ik ook. Ben blij dat je er bent, kan ik volop genieten van je gifjes.
Ik zou er niet gek van staan te kijken als Jaap vanmiddag tegen Brian zegt: zak maar in de stront met je terror, doe het lekker zelf.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:10 schreef fredfik het volgende:
ik weet echt niet wat ik van jaap moet denken,is ie nu wel voor huub of niet?????
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 23 april 2008 14:10 schreef mazaru het volgende:
Mijn naam is Niks!
Drie maal Niks!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en Jaap heeft zijn walkietalkie niet eens aan staan![]()
Is het eigelijk brian en amanda terror en luizen die 2 erin?quote:Op woensdag 23 april 2008 14:10 schreef beequeen het volgende:
Jaap tegen Huub: Dit voor jou goed, voor mij goed en Brian en Amanda doen wrs weer niks.
Huub: As usual, wij maken de show.
Ik hoop dat Brian en Amanda binnen het uur als een slagschip zijn.![]()
![]()
ik snap er ook geen hout vanquote:Op woensdag 23 april 2008 14:10 schreef fredfik het volgende:
"Maar ze zagen er zo lekker uit" volgens Amanda.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:15 schreef mazaru het volgende:
Wat is het toch fijn als je wel een opvoeding heb gehad, en niet zo a-sociaal overkomt op een feest.
Want dan zou je weten dat je even wacht met schransen tot de gasten er in ieder geval zijn
[ afbeelding ]
tegen Huub.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:10 schreef fredfik het volgende:
Kok: Je loopt toch niet te bietsen he.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Maar ze zagen er zo lekker uit" volgens Amanda.
Als ze overal wasabi opdoen, wordt er niks van gegeten, dus niks schijterijquote:Op woensdag 23 april 2008 14:16 schreef PumaStreamer het volgende:
Wasabi (Japans,山葵) is een zeer scherpe specerij uit de Japanse keuken, die vaak gebruikt wordt bij sushi- en andere visgerechten. De op mosterd gelijkende substantie wordt gemaakt van de wortels van de Wasabia Japonica, die op de mierikswortel lijken maar een opvallend groene kleur hebben. Wasabi wordt onder meer in tubes en in poedervorm op de markt gebracht.
De meeste 'wasabi' die op de markt aangeboden wordt, is geen echte wasabi, maar een imitatie ervan, die gemaakt is van groengekleurde radijs, of een mengeling van mierikswortel, radijs, mosterd en bladgroen.
lekker aan de schijterij met zijn allennnnnnnnnnnnnn whahahahaahahha
quote:Op woensdag 23 april 2008 14:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu wel hè? Lig je ook in een deuk om Brian....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |