das lief van jequote:Op woensdag 23 april 2008 15:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
keej dan zorg ik dat de inktvisringen in zonnebloemolie worden gefrituurd. zal de arachide-olie sowieso tegen die tijd wegzetten, want ik gebruik het nogal veel, zonder er bij na te denken
Daarom heeft ze ook die epi-pen. Als ze een pinda-ietsje binnenkrijgt, heft die prik de reactie op. Anders kan ze in anafylactische shock rakenquote:Op woensdag 23 april 2008 15:08 schreef MinderMutsig het volgende:
Lijkt me best eng met uit eten gaan eigenlijk, zo'n allergie.
Lol das toch niet lastigquote:Op woensdag 23 april 2008 15:08 schreef DarkElf het volgende:
[..]
das lief van je
sorry hoor allemaal, vind het wel vervelend om lastig te zijn...![]()
zuster lein snapt hetquote:Op woensdag 23 april 2008 15:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Daarom heeft ze ook die epi-pen. Als ze een pinda-ietsje binnenkrijgt, heft die prik de reactie op. Anders kan ze in anafylactische shock raken
Nou, ik denk niet dat dit in de categorie lastig valt hoor!quote:Op woensdag 23 april 2008 15:08 schreef DarkElf het volgende:
[..]
das lief van je
sorry hoor allemaal, vind het wel vervelend om lastig te zijn...![]()
Gelukkig komt dokter Isabeau ook op de meetquote:Op woensdag 23 april 2008 15:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zuster lein snapt het
prikkie erin en dokter bellen... en als t nog niet goed gaat nog een prikkie erin en naar t ziekenhuis..
anders is t einde oefening misschien voor DE![]()
en met uit eten gaan is het altijd tricky dus héél duidelijk zijn (in het buitenland heb je waarschuwingskaartjes die je kan gebruiken in de taal die ze daar spreken, met instructies over de epipen enzo) en bij twijfel niet doen
heb je ook gelijk in maar goed, ben soms een bescheiden mens die niet graag opvaltquote:Op woensdag 23 april 2008 15:16 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nou, ik denk niet dat dit in de categorie lastig valt hoor!
Het zou pas lastig zijn als je belachelijke eisen zou hebben omdat je niets lust.Een allergie (en dan nog wel zo'n heftige!) is alleen maar goed om te weten. Kan iedereen er mooi rekening mee houden.
oh dan kan ze leuk een tracheotomie oefenen met een pen en een sabatier mes als t misgaatquote:Op woensdag 23 april 2008 15:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Gelukkig komt dokter Isabeau ook op de meet
Herkenbaar, vind het ook altijd vervelend om te moeten aangeven dat je dieetvoorschriften hebt, voelt altijd alsof je eist van mensen dat ez iets anders moeten maken, of moeten eten.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]
heb je ook gelijk in maar goed, ben soms een bescheiden mens die niet graag opvalt
Wat voor dieet heb je dan?quote:Op woensdag 23 april 2008 15:22 schreef PeRi het volgende:
[..]
Herkenbaar, vind het ook altijd vervelend om te moeten aangeven dat je dieetvoorschriften hebt, voelt altijd alsof je eist van mensen dat ez iets anders moeten maken, of moeten eten..
herkenbaarquote:Op woensdag 23 april 2008 15:25 schreef AKnynke het volgende:
WEten jullie he, eigenlijk ben ik veel meer een mannen-vrouw dan een vrouwen-vrouw. Meaning dat ik veel beter met manen om kan gaan dan met vrouwen. De laatste jaren ben ik t wel aan t leren, en gaat t me goed af!
Een meet met alleen maar vrouwen is natuurlijk een bekroning op t werk!
Meestal als ik tussen een groep mannen of een groep vrouwen moet kiezen, kies ik voor de groep mannen. Lekker stom ouwehoeren, etc. etc.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
herkenbaar
mijn eerste werkgever was een mannenbedrijf.. prima! lekker recht door zee allemaal....
tweede werkgever werkte voornamelijk vrouwen... kijk en das toch andere koek
Brrr van die typische vrouwen-vrouwen. In zo'n vrouwen wereld. Alleen maar roddelen en dom lullen.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
herkenbaar
mijn eerste werkgever was een mannenbedrijf.. prima! lekker recht door zee allemaal....
tweede werkgever werkte voornamelijk vrouwen... kijk en das toch andere koek
quote:Op woensdag 23 april 2008 15:25 schreef AKnynke het volgende:
WEten jullie he, eigenlijk ben ik veel meer een mannen-vrouw dan een vrouwen-vrouw. Meaning dat ik veel beter met manen om kan gaan dan met vrouwen. De laatste jaren ben ik t wel aan t leren, en gaat t me goed af!
Een meet met alleen maar vrouwen is natuurlijk een bekroning op t werk!
Ik ben lactose-intolerant, in een sterke variant. Ik heb altijd tabletjes bij me die ik neem voor ik ga eten, of ik eet gewoon niets waar het in zou kunnen zitten.quote:
Jij Hindoe!quote:Op woensdag 23 april 2008 15:32 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik ben lactose-intolerant, in een sterke variant. Ik heb altijd tabletjes bij me die ik neem voor ik ga eten, of ik eet gewoon niets waar het in zou kunnen zitten.
Ik eet ook geen rundvlees, en dus ook geen producten met bijvoorbeeld rundvleesbouillon of rundercollageen en dat laatste zit dus echt in heel veel dingen.. Maar ik eet gewoon andere dingen, en ik vind het echt geen probleem om iets te moeten overslaan.
Het vervelendste vind ik juist, als mensen veel moeite gaan doen voor me.
Ah, dan eet je dus ook geen drop.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |