abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58254706
quote:
Op woensdag 23 april 2008 15:03 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

keej dan zorg ik dat de inktvisringen in zonnebloemolie worden gefrituurd. zal de arachide-olie sowieso tegen die tijd wegzetten, want ik gebruik het nogal veel, zonder er bij na te denken
das lief van je

sorry hoor allemaal, vind het wel vervelend om lastig te zijn...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_58254741
quote:
Op woensdag 23 april 2008 15:08 schreef MinderMutsig het volgende:
Lijkt me best eng met uit eten gaan eigenlijk, zo'n allergie.
Daarom heeft ze ook die epi-pen. Als ze een pinda-ietsje binnenkrijgt, heft die prik de reactie op. Anders kan ze in anafylactische shock raken
pi_58254888
quote:
Op woensdag 23 april 2008 15:08 schreef DarkElf het volgende:

[..]

das lief van je

Lol das toch niet lastig

Kleine moeite groot plezier
pi_58254895
quote:
Op woensdag 23 april 2008 15:09 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Daarom heeft ze ook die epi-pen. Als ze een pinda-ietsje binnenkrijgt, heft die prik de reactie op. Anders kan ze in anafylactische shock raken
zuster lein snapt het

prikkie erin en dokter bellen... en als t nog niet goed gaat nog een prikkie erin en naar t ziekenhuis..

anders is t einde oefening misschien voor DE

en met uit eten gaan is het altijd tricky dus héél duidelijk zijn (in het buitenland heb je waarschuwingskaartjes die je kan gebruiken in de taal die ze daar spreken, met instructies over de epipen enzo) en bij twijfel niet doen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_58254918
quote:
Op woensdag 23 april 2008 15:08 schreef DarkElf het volgende:

[..]

das lief van je

Nou, ik denk niet dat dit in de categorie lastig valt hoor!
Het zou pas lastig zijn als je belachelijke eisen zou hebben omdat je niets lust. Een allergie (en dan nog wel zo'n heftige!) is alleen maar goed om te weten. Kan iedereen er mooi rekening mee houden.
pi_58254986
quote:
Op woensdag 23 april 2008 15:15 schreef DarkElf het volgende:

[..]

zuster lein snapt het

prikkie erin en dokter bellen... en als t nog niet goed gaat nog een prikkie erin en naar t ziekenhuis..

anders is t einde oefening misschien voor DE

en met uit eten gaan is het altijd tricky dus héél duidelijk zijn (in het buitenland heb je waarschuwingskaartjes die je kan gebruiken in de taal die ze daar spreken, met instructies over de epipen enzo) en bij twijfel niet doen
Gelukkig komt dokter Isabeau ook op de meet
pi_58255042
quote:
Op woensdag 23 april 2008 15:16 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Nou, ik denk niet dat dit in de categorie lastig valt hoor!
Het zou pas lastig zijn als je belachelijke eisen zou hebben omdat je niets lust. Een allergie (en dan nog wel zo'n heftige!) is alleen maar goed om te weten. Kan iedereen er mooi rekening mee houden.
heb je ook gelijk in maar goed, ben soms een bescheiden mens die niet graag opvalt
quote:
Op woensdag 23 april 2008 15:18 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Gelukkig komt dokter Isabeau ook op de meet
oh dan kan ze leuk een tracheotomie oefenen met een pen en een sabatier mes als t misgaat
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_58255060
nee hoor, gaat niet mis! gewoon wat kleine voorzorgsmaatregelen en duidelijkheid dan is er niets aan de hand
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 23 april 2008 @ 15:22:16 #109
101884 PeRi
Allons-y!
pi_58255114
quote:
Op woensdag 23 april 2008 15:19 schreef DarkElf het volgende:

[..]

heb je ook gelijk in maar goed, ben soms een bescheiden mens die niet graag opvalt
Herkenbaar, vind het ook altijd vervelend om te moeten aangeven dat je dieetvoorschriften hebt, voelt altijd alsof je eist van mensen dat ez iets anders moeten maken, of moeten eten. .
Whatever I want.
pi_58255162
quote:
Op woensdag 23 april 2008 15:22 schreef PeRi het volgende:

[..]

Herkenbaar, vind het ook altijd vervelend om te moeten aangeven dat je dieetvoorschriften hebt, voelt altijd alsof je eist van mensen dat ez iets anders moeten maken, of moeten eten. .
Wat voor dieet heb je dan?
  woensdag 23 april 2008 @ 15:25:11 #111
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_58255214
WEten jullie he, eigenlijk ben ik veel meer een mannen-vrouw dan een vrouwen-vrouw. Meaning dat ik veel beter met manen om kan gaan dan met vrouwen. De laatste jaren ben ik t wel aan t leren, en gaat t me goed af!

Een meet met alleen maar vrouwen is natuurlijk een bekroning op t werk!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_58255255
quote:
Op woensdag 23 april 2008 15:25 schreef AKnynke het volgende:
WEten jullie he, eigenlijk ben ik veel meer een mannen-vrouw dan een vrouwen-vrouw. Meaning dat ik veel beter met manen om kan gaan dan met vrouwen. De laatste jaren ben ik t wel aan t leren, en gaat t me goed af!

herkenbaar

mijn eerste werkgever was een mannenbedrijf.. prima! lekker recht door zee allemaal....
tweede werkgever werkte voornamelijk vrouwen... kijk en das toch andere koek
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 23 april 2008 @ 15:28:36 #113
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_58255309
quote:
Op woensdag 23 april 2008 15:26 schreef DarkElf het volgende:

[..]

herkenbaar

mijn eerste werkgever was een mannenbedrijf.. prima! lekker recht door zee allemaal....
Meestal als ik tussen een groep mannen of een groep vrouwen moet kiezen, kies ik voor de groep mannen. Lekker stom ouwehoeren, etc. etc.

Alhoewel, ik heb tegenwoordig meer vriendinnen dan vrienden, geloof ik!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_58255330
quote:
Op woensdag 23 april 2008 15:26 schreef DarkElf het volgende:

[..]

herkenbaar

Brrr van die typische vrouwen-vrouwen. In zo'n vrouwen wereld. Alleen maar roddelen en dom lullen.
pi_58255332
quote:
Op woensdag 23 april 2008 15:25 schreef AKnynke het volgende:

ik was ook altijd een mannen-vrouw

God op feestjes van de voetbal werd ik door al die wijven altijd met de nek aangekeken. De vrouwen zaten apart met een colaatje of spaatje, en ik zat gezellig mee te bieren met de mannen.
Dat was dus not-done

Nu ben ik meer een vrouwen-vrouw sinds ik moeder ben geworden eigenlijk.
pi_58255364
nou mooi, we zijn dus mannen-vrouwen...

ook weer duidelijk en komt dus ook wel weer goed

(ben wel een vrouwen vrouw om te zien en ik denk dat ik het ook meer geworden ben sinds wat jaartjes.. maar kliekjes vrouwen heb ik echt nog steeds een broertje dood aan hoor... doe maar lekker normaal )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 23 april 2008 @ 15:32:21 #117
101884 PeRi
Allons-y!
pi_58255416
quote:
Op woensdag 23 april 2008 15:23 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Wat voor dieet heb je dan?
Ik ben lactose-intolerant, in een sterke variant. Ik heb altijd tabletjes bij me die ik neem voor ik ga eten, of ik eet gewoon niets waar het in zou kunnen zitten.
Ik eet ook geen rundvlees, en dus ook geen producten met bijvoorbeeld rundvleesbouillon of rundercollageen en dat laatste zit dus echt in heel veel dingen.. Maar ik eet gewoon andere dingen, en ik vind het echt geen probleem om iets te moeten overslaan.

Het vervelendste vind ik juist, als mensen veel moeite gaan doen voor me .
Whatever I want.
pi_58255437
zal ik Faithy ook meenemen?
Ja doei.
pi_58255452
rundercollageen... kijk dat zijn nou van die dingen waar je niet eens van weet waar t allemaal inzit..

noten en pinda's en noten/pinda olie is vrij transparant nog.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_58255470
quote:
Op woensdag 23 april 2008 15:33 schreef motorbloempje het volgende:
nee alsjeblieft niet zeg

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_58255516

vorige keer was ik d'r ook 'vergeten'
Ja doei.
pi_58255568
quote:
Op woensdag 23 april 2008 15:33 schreef motorbloempje het volgende:
Nee man, Faithy is echt een
pi_58255828
quote:
Op woensdag 23 april 2008 15:32 schreef PeRi het volgende:

[..]

Ik ben lactose-intolerant, in een sterke variant. Ik heb altijd tabletjes bij me die ik neem voor ik ga eten, of ik eet gewoon niets waar het in zou kunnen zitten.
Ik eet ook geen rundvlees, en dus ook geen producten met bijvoorbeeld rundvleesbouillon of rundercollageen en dat laatste zit dus echt in heel veel dingen.. Maar ik eet gewoon andere dingen, en ik vind het echt geen probleem om iets te moeten overslaan.

Het vervelendste vind ik juist, als mensen veel moeite gaan doen voor me .
Jij Hindoe!
Maar afijn, wel iets waar rekening mee te houden is zei zij die niet komt

Waar zit rundercollageen allemaal in? Noem eens wat dingen waar we het niet van verwachten?
pi_58255847
Gelatine?
pi_58255909
quote:
Op woensdag 23 april 2008 15:49 schreef Leintjeuh het volgende:
Gelatine?
Ah, dan eet je dus ook geen drop.
Maar afijn, waar zit dat dan allemaal in? Ik zou het niet weten namelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')