Klinkt alsof MrDE (aka RTficial) je gewoon moet brengenquote:Op woensdag 23 april 2008 12:47 schreef DarkElf het volgende:
ik weet niet wat ik maak.... als ik met de trein kom ben ik 1.5 uur onderweg met mezelf, spullen om me te vermaken en eventueel slaapspullen en dan ook nog kookspullen..
klinkt als een plan..
wrs jaquote:Op woensdag 23 april 2008 12:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Klinkt alsof MrDE (aka RTficial) je gewoon moet brengen
Yppy komt uit rotterdam toch? dus dat is een match naar DH dan eventueel...quote:Op woensdag 23 april 2008 12:53 schreef ColdFeet het volgende:
DE, we kunnen een pre-kookmeet bij mij houden? Met Yppy?
(gesteld dat we dan het appartement in DH nog hebben)
Meets zijn alstijd super spannend, ook al is het nog 2,5 maand wegquote:Op woensdag 23 april 2008 12:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wrs ja
ik denk er nog ff over... want dan moet ik wel blijven slapen want ik laat de arme schat niet twee keer heen en weer rijden op een dag
dito hier, ben super benieuwd naar jou, naar nynke, CF, sol... nou ja simpel gezegd: iedereen (is een stuk minder typenquote:Op woensdag 23 april 2008 13:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Meets zijn alstijd super spannend, ook al is het nog 2,5 maand wegMaar het is wel onwijs gezellig als je komt
ben super benieuwd naar je
Plus de mannen zijn er niet bij, scheelt een hoop stress
klinkt goed DE, en voplgens mij helemaal tapas-stylequote:Op woensdag 23 april 2008 12:50 schreef DarkElf het volgende:
ik kan wel hele lekkere tonijn/bonen salade maken,... lekker fris en niet zo zwaar (met al die taart, men dat jullie niet dichtgroeien) en gemarineerde champignons gaan er ook altijd wel in...
maar ja weet niet of dat wat is?
ok doe ik datquote:Op woensdag 23 april 2008 13:54 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
klinkt goed DE, en voplgens mij helemaal tapas-style
das alleen de taart tochquote:Op woensdag 23 april 2008 13:55 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ok doe ik dateen lichte tegenhanger van al die caloriebommen
gelukkig welquote:Op woensdag 23 april 2008 14:00 schreef AKnynke het volgende:
Ik ga nog een maandje nadenken ofzo over wat ik ga maken. Tiet zat!
Nahahah, ik zei Tiet!quote:Op woensdag 23 april 2008 14:00 schreef AKnynke het volgende:
Ik ga nog een maandje nadenken ofzo over wat ik ga maken. Tiet zat!
en deze ook denk ik?quote:Op woensdag 23 april 2008 14:05 schreef SeaOfLove het volgende:
dit is volgens mij een prima site om ideeen op te doen
http://www.tapas-recepten.nl/
Lijkt me tof als je ook zou komenquote:Op woensdag 23 april 2008 14:09 schreef PeRi het volgende:
tvp, want ik zou ook heel graag willen komen als het mag.
Maar een van mijn beste vrienden is ook op 5 juli dan ook jarig, en ik weet nog niet wat hij doet met zn verjaardag, zal het later ff vragen.
K word er anders al over aangesproken: "Je zei Tiet op het forum!"quote:Op woensdag 23 april 2008 14:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hier kan dat gewoon, hier komen geenmannen
![]()
Er is maar 1 van die testosteron-balen die hier een TVP geplaatst heeftquote:Op woensdag 23 april 2008 14:18 schreef AKnynke het volgende:
[..]
K word er anders al over aangesproken: "Je zei Tiet op het forum!"
ik zal ervoor zorgen dat ik niets met noten en/of pinda's maak iigquote:Op woensdag 23 april 2008 14:24 schreef DarkElf het volgende:
Euhmmmm vraagje: hoe zit het met rekening houden met bijvoorbeeld allergiën enzo?
Ik heb namelijk een verschrikkelijke noten en pinda allergie (heb ook altijd braaf mijn epipen bij me.. omdat blootstelling aan die dingen flinke gevolgen kan hebben)
Maareuh ik bedoel niet dat er geen noten in dingen mogen hoor! Ga vooral je gang, maar meer; dat er wel ff duidelijkheid is dan wat waar in zit enzo
Het lijkt me meer dan schappelijk als daar rekening mee gehouden wordt. Geldt je allergie ook voor pijnboompitjes en andere salade-garnituur?quote:Op woensdag 23 april 2008 14:24 schreef DarkElf het volgende:
Euhmmmm vraagje: hoe zit het met rekening houden met bijvoorbeeld allergiën enzo?
Ik heb namelijk een verschrikkelijke noten en pinda allergie (heb ook altijd braaf mijn epipen bij me.. omdat blootstelling aan die dingen flinke gevolgen kan hebben)
Maareuh ik bedoel niet dat er geen noten in dingen mogen hoor! Ga vooral je gang, maar meer; dat er wel ff duidelijkheid is dan wat waar in zit enzo
Nee, jij tipte mij! Moet even mijn naam verdedigenquote:Op woensdag 23 april 2008 14:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Er is maar 1 van die testosteron-balen die hier een TVP geplaatst heeft![]()
*zucht* mannen...
neequote:Op woensdag 23 april 2008 14:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het lijkt me meer dan schappelijk als daar rekening mee gehouden wordt. Geldt je allergie ook voor pijnboompitjes en andere salade-garnituur?
Ksssst! Vort!quote:Op woensdag 23 april 2008 14:38 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Nee, jij tipte mij! Moet even mijn naam verdedigen
oh mag heus hoor want mensen zijn er dol op (ik heb géén idee waarom alleenquote:Op woensdag 23 april 2008 14:30 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik zal ervoor zorgen dat ik niets met noten en/of pinda's maak iig
Ja inderdaad! Modje!! MODJE!!!quote:Op woensdag 23 april 2008 14:40 schreef Liejannuh het volgende:
Ik voorzie een actie voor Isa!Of Peri.
![]()
Of iemand anders met een blauw kleurtje.
Ik kan toch ook niet raden dat je dom genoeg ben om dáár op te gaan reageren?quote:Op woensdag 23 april 2008 14:38 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Nee, jij tipte mij! Moet even mijn naam verdedigen
Moeten posts van mannen weg?quote:Op woensdag 23 april 2008 14:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Modje!! MODJE!!!
* Leintjeuh topic report plaatst
Als het kan wel graag. Dit is per slot van rekening een vrouwen-meet-topic. Tieten en eierstokken zijn een verplichting om hier te mogen postenquote:
om eerlijk te zeggen, was ik toch niet van plan om iets met noten te makenquote:Op woensdag 23 april 2008 14:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh mag heus hoor want mensen zijn er dol op (ik heb géén idee waarom alleen) maar tis meer dat er geen onduidelijkheid bestaat over ingredienten..
zou t vervelend vinden als mensen hun noten mislopen door zoietslees: mij dus
![]()
quote:Op woensdag 23 april 2008 14:49 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
om eerlijk te zeggen, was ik toch niet van plan om iets met noten te maken![]()
Mag eigenlijk niet zomaar posts deletenquote:Op woensdag 23 april 2008 14:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als het kan wel graag. Dit is per slot van rekening een vrouwen-meet-topic. Tieten en eierstokken zijn een verplichting om hier te mogen posten
arachide olie kan je dan ook niet tegen ws?quote:Op woensdag 23 april 2008 14:50 schreef DarkElf het volgende:
[..]tapas bevatten zelden noten geloof ik maar goed, sommige mensen zijn ook dol op notenolie bijvoorbeeld...
en das ook niet handig
Ik neem aan dat je dan niet tegen walnotenolie e.d. kan? Dat zou echt iets voor mij zijn om er dan geen noten in te doen maar wel zoiets te gebruiken zonder er bij na te denken.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh mag heus hoor want mensen zijn er dol op (ik heb géén idee waarom alleen) maar tis meer dat er geen onduidelijkheid bestaat over ingredienten..
zou t vervelend vinden als mensen hun noten mislopen door zoietslees: mij dus
![]()
Nope walnoten olie en pinda(arachide) olie is gevaarlijk.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:53 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dan niet tegen walnotenolie e.d. kan? Dat zou echt iets voor mij zijn om er dan geen noten in te doen maar wel zoiets te gebruiken zonder er bij na te denken.![]()
klopt, dat gaat geheid misquote:Op woensdag 23 april 2008 14:52 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
arachide olie kan je dan ook niet tegen ws?
Ik heb al een TR gedaanquote:Op woensdag 23 april 2008 14:51 schreef PeRi het volgende:
[..]
Mag eigenlijk niet zomaar posts deleten. Moet je toch echt aan Muck of Isa vragen, want dat is echt modwerk en wil ik niet zomaar doen hier.
Wel tof, gewoon mannen blijven deleten. Alle vrouwen die hier posten zijn toch mods.
keej dan zorg ik dat de inktvisringen in zonnebloemolie worden gefrituurd. zal de arachide-olie sowieso tegen die tijd wegzetten, want ik gebruik het nogal veel, zonder er bij na te denkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |