Het lijkt me meer dan schappelijk als daar rekening mee gehouden wordt. Geldt je allergie ook voor pijnboompitjes en andere salade-garnituur?quote:Op woensdag 23 april 2008 14:24 schreef DarkElf het volgende:
Euhmmmm vraagje: hoe zit het met rekening houden met bijvoorbeeld allergiën enzo?
Ik heb namelijk een verschrikkelijke noten en pinda allergie (heb ook altijd braaf mijn epipen bij me.. omdat blootstelling aan die dingen flinke gevolgen kan hebben)
Maareuh ik bedoel niet dat er geen noten in dingen mogen hoor! Ga vooral je gang, maar meer; dat er wel ff duidelijkheid is dan wat waar in zit enzo
Nee, jij tipte mij! Moet even mijn naam verdedigenquote:Op woensdag 23 april 2008 14:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Er is maar 1 van die testosteron-balen die hier een TVP geplaatst heeft![]()
*zucht* mannen...
neequote:Op woensdag 23 april 2008 14:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het lijkt me meer dan schappelijk als daar rekening mee gehouden wordt. Geldt je allergie ook voor pijnboompitjes en andere salade-garnituur?
Ksssst! Vort!quote:Op woensdag 23 april 2008 14:38 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Nee, jij tipte mij! Moet even mijn naam verdedigen
oh mag heus hoor want mensen zijn er dol op (ik heb géén idee waarom alleenquote:Op woensdag 23 april 2008 14:30 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik zal ervoor zorgen dat ik niets met noten en/of pinda's maak iig
Ja inderdaad! Modje!! MODJE!!!quote:Op woensdag 23 april 2008 14:40 schreef Liejannuh het volgende:
Ik voorzie een actie voor Isa!Of Peri.
![]()
Of iemand anders met een blauw kleurtje.
Ik kan toch ook niet raden dat je dom genoeg ben om dáár op te gaan reageren?quote:Op woensdag 23 april 2008 14:38 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Nee, jij tipte mij! Moet even mijn naam verdedigen
Moeten posts van mannen weg?quote:Op woensdag 23 april 2008 14:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Modje!! MODJE!!!
* Leintjeuh topic report plaatst
Als het kan wel graag. Dit is per slot van rekening een vrouwen-meet-topic. Tieten en eierstokken zijn een verplichting om hier te mogen postenquote:
om eerlijk te zeggen, was ik toch niet van plan om iets met noten te makenquote:Op woensdag 23 april 2008 14:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh mag heus hoor want mensen zijn er dol op (ik heb géén idee waarom alleen) maar tis meer dat er geen onduidelijkheid bestaat over ingredienten..
zou t vervelend vinden als mensen hun noten mislopen door zoietslees: mij dus
![]()
quote:Op woensdag 23 april 2008 14:49 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
om eerlijk te zeggen, was ik toch niet van plan om iets met noten te maken![]()
Mag eigenlijk niet zomaar posts deletenquote:Op woensdag 23 april 2008 14:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als het kan wel graag. Dit is per slot van rekening een vrouwen-meet-topic. Tieten en eierstokken zijn een verplichting om hier te mogen posten
arachide olie kan je dan ook niet tegen ws?quote:Op woensdag 23 april 2008 14:50 schreef DarkElf het volgende:
[..]tapas bevatten zelden noten geloof ik maar goed, sommige mensen zijn ook dol op notenolie bijvoorbeeld...
en das ook niet handig
Ik neem aan dat je dan niet tegen walnotenolie e.d. kan? Dat zou echt iets voor mij zijn om er dan geen noten in te doen maar wel zoiets te gebruiken zonder er bij na te denken.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh mag heus hoor want mensen zijn er dol op (ik heb géén idee waarom alleen) maar tis meer dat er geen onduidelijkheid bestaat over ingredienten..
zou t vervelend vinden als mensen hun noten mislopen door zoietslees: mij dus
![]()
Nope walnoten olie en pinda(arachide) olie is gevaarlijk.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:53 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dan niet tegen walnotenolie e.d. kan? Dat zou echt iets voor mij zijn om er dan geen noten in te doen maar wel zoiets te gebruiken zonder er bij na te denken.![]()
klopt, dat gaat geheid misquote:Op woensdag 23 april 2008 14:52 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
arachide olie kan je dan ook niet tegen ws?
Ik heb al een TR gedaanquote:Op woensdag 23 april 2008 14:51 schreef PeRi het volgende:
[..]
Mag eigenlijk niet zomaar posts deleten. Moet je toch echt aan Muck of Isa vragen, want dat is echt modwerk en wil ik niet zomaar doen hier.
Wel tof, gewoon mannen blijven deleten. Alle vrouwen die hier posten zijn toch mods.
keej dan zorg ik dat de inktvisringen in zonnebloemolie worden gefrituurd. zal de arachide-olie sowieso tegen die tijd wegzetten, want ik gebruik het nogal veel, zonder er bij na te denkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |