de US en UK maten zijn precies hetzelfde, al is het nog steeds zo dat 2 precies dezelfde items in dezelfde maat van elkaar kunnen verschillen in grootte. voor de mannen geldt het dat je een vest een maat kleiner kan hebben dan de rest, voor vrouwen weet ik niet zeker.quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:06 schreef booo het volgende:
Shitshitshit, ik zit weer te twijfelen.
Ik begin me nu zelfs af te vragen of de Amerikaanse A&F maten wel hetzelfde zijn als de A&F maten uit Londen? En als ik daar shirtjes maat L heb, moet ik dan nu vest ook in L nemen? Dacht dat hier een keer iets over gezegd is..
Helpppp
Hmja, dat vermoedde ik al. Maar ik moet't dus weten voor de damesvesten..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:54 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
de US en UK maten zijn precies hetzelfde, al is het nog steeds zo dat 2 precies dezelfde items in dezelfde maat van elkaar kunnen verschillen in grootte. voor de mannen geldt het dat je een vest een maat kleiner kan hebben dan de rest, voor vrouwen weet ik niet zeker.
ik heb foto's gezien van vrouwelijke A&F store-medewerkers met vesten aan en de mouwen van die vesten zaten wel goed aangesloten op de armen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:56 schreef booo het volgende:
[..]
Hmja, dat vermoedde ik al. Maar ik moet't dus weten voor de damesvesten..
Weet trouwens ook niet of de mouwen heel strak zitten?
Hmm, ik zal het snel genoeg merken als ik mijn bestelling binnen heb. Als de fleece te groot is, dan bied ik hem hier op het forum aan (of evt ruilen met een maat S, die een medefokker heeft besteld en toch een maatje M nodig heeft?).quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:51 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
die fleece had je beter in maat S kunnen bestellen.
Ik (v) heb altijd maat M van A&F en Hollister tees en van hoodies/vesten een S'je, M zou ook kunnen maar een S sluit net wat mooier aan. Bij mijn vriend hetzelfde, tees in L en hoodies M. Ik vind wel dat er veel verschil is tussen de 'classic fit' en de 'shrunken fit'. Classic past altijd goed maar toen ik per ongeluk een keer een shrunken fit van Hollister had besteld was die echt veel te kleinquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:56 schreef booo het volgende:
[..]
Hmja, dat vermoedde ik al. Maar ik moet't dus weten voor de damesvesten..
Weet trouwens ook niet of de mouwen heel strak zitten?
Ah oké! Dankjewelquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:28 schreef Miffy1 het volgende:
[..]
Ik (v) heb altijd maat M van A&F en Hollister tees en van hoodies/vesten een S'je, M zou ook kunnen maar een S sluit net wat mooier aan. Bij mijn vriend hetzelfde, tees in L en hoodies M. Ik vind wel dat er veel verschil is tussen de 'classic fit' en de 'shrunken fit'. Classic past altijd goed maar toen ik per ongeluk een keer een shrunken fit van Hollister had besteld was die echt veel te klein![]()
ze vertelde er vast niet bij dat ze een te hoge dollarkoers en een belachelijke 5% (risico voor valutaschommeling, yeah rightquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:02 schreef Elwood1802 het volgende:
Lol, ff OT. Ellen was 2 weken geleden oid op het rtlnieuws. Ging over het verzenden van kleding aangezien de dollar zo laag stond
En vandaag viel de gevreesde Fedex envelop in de brievenbus. Op een totaalbedrag van 192$ (142$ produkten) willen ze maar liefst 54¤ "heffingen/belastingen" graaien. Absurd, staat toch totaal niet in verhouding.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:47 schreef stefimke het volgende:
Ah.. die naheffing kan weken later nog komenIk was al in extase toen er gisteren een pakje klaarlag zonder acceptgiro's e.d. maar er kan nog een zure nasmaak komen dus.
Had ook voor ~192$ besteld (een hoody, 2 tees en een cap), ongeveer 7 dagen heeft 't geduurd voor het zaakje thuis was.
je kan gewoon weer direct via abercrombie.com bestellen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:39 schreef ThijsThijs het volgende:
hoe bestellen jullie alles? Allemaal via Ellen?
Lijkt me niet gezien zij nogal duur is met het verzenden.
FedEx heeft een keer een naheffing in rekening gebracht van ¤45 over $70, het was maar 1 broek van $29.90 die ik had besteld.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:18 schreef stefimke het volgende:
[..]
En vandaag viel de gevreese Fedex envelop in de brievenbus. Op een totaalbedrag van 192$ (142$ produkten) willen ze maar liefst 54¤ "heffingen/belastingen" graaien. Absurd, staat toch totaal niet in verhouding.
Okéquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:41 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
je kan gewoon weer direct via abercrombie.com bestellen.
Er was een tijdelijke stop.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:51 schreef ThijsThijs het volgende:
[..]
Oké!
Is dit nieuw of was er tijdelijk een stop met het verzenden naar Nederland?
En moet er nog invoerrechten over betaalt worden of wordt dat direct verrekend tijdens het betalen?
Qua lengte zou je een M kunnen hebben voor zowel shirts als polo's. Voor de breedte zou ik sowieso een S kiezen. Het is dus maar waar je voor kiestquote:Op zondag 8 juni 2008 15:58 schreef ThijsThijs het volgende:
Kan iemand me misschien helpen met het bepalen van de maat?
Ik draag van TH en RL altijd slimfit maat S polo's en t-shirts meestal maat M.. Welke Hollister en A&F maat heb ik dan bij de t-shirts en de polo's?
(ben trouwens 1,82 meter lang, 60 kg en smal gebouwd)
Minimum van 40 dollar verzendkosten, gaat per 50 dollar van de bestelling met 5 dollar omhoog. Reken over het bedrag van bestelling+verzendkosten nog 30% aan btw en invoerrechten.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:53 schreef Molluck het volgende:
Ik zit nu toch weer te denken om wat te gaan bestellen, dat gaat tegenwoordig gewoon weer via de site he. Ik betaal dan de prijs+50-60 verzendkosten en komen daar dan nog FedEx kosten bij of niet?
Krijg je die gegarandeerd of is dat een beetje geluk hebben?quote:Op zondag 8 juni 2008 22:36 schreef Japin het volgende:
[..]
Minimum van 40 dollar verzendkosten, gaat per 50 dollar van de bestelling met 5 dollar omhoog. Reken over het bedrag van bestelling+verzendkosten nog 30% aan btw en invoerrechten.
Ga er maar vanuit dat je naheffing moet betalen. Kans dat je het niet krijgt is net zo groot als de kans dat je een allin met 27o van AA wint (zonder rigged gedoe op RiverStars!)quote:Op zondag 8 juni 2008 23:33 schreef Molluck het volgende:
[..]
Krijg je die gegarandeerd of is dat een beetje geluk hebben?
Rrrright, ben je een lurker of check je altijd iemand postgeschiedenis voordat je replyt?quote:Op zondag 8 juni 2008 23:38 schreef PirE het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat je naheffing moet betalen. Kans dat je het niet krijgt is net zo groot als de kans dat je een allin met 27o van AA wint (zonder rigged gedoe op RiverStars!)
Neuh, ik lees heel soms het pokertopic als Pierre weer eens wat screenshots in Wedden Op Sport gooit en heb vorig jaar ook heel even gepost en poker gespeeld, maar poker is niks voor mij het duurt mij allemaal te lang. Ik laat liever anderen het werk doenquote:Op zondag 8 juni 2008 23:55 schreef Molluck het volgende:
[..]
Rrrright, ben je een lurker of check je altijd iemand postgeschiedenis voordat je replyt?
die 31% (12% + 19%) wordt berekent in euro's, ze bepalen hoeveel een item waard is in euro's (maakt niet uit hoeveel het waard is in dollars) en dan rekenen ze daar 12% invoerrechten plus 19% BTW over.quote:Op maandag 9 juni 2008 00:11 schreef Molluck het volgende:
Ok en is die 30% in dollars of euro's?
Edit: lol, kwa bedrag maakt dat natuurlijk niet uit, maar ik bedoel, dat wordt zeker pas achteraf over het eindbedrag berekend?
foto'squote:Op maandag 9 juni 2008 13:00 schreef sirhc1 het volgende:
Zow wat een snelle levering, ik heb donderdag 5 t-shirts besteld uit de clearance en vanochtend is het al afgeleverd!
Wat ik hier op het forum lees is dat normaal gesproken wel een week duurt
Leuk, alleen vind ik die logo-shirts zoveel statement maken. Polo en trui zijn tof.quote:Op maandag 9 juni 2008 12:06 schreef Lienzz het volgende:
vandaag of morgen verwacht ik mijn bestelling ook (mocht er iets niet passen of te klein zijn dan gooi ik het hierop)
[ afbeelding ]
kijk maar eens bij de tees op a&f (er staat overal wel Abercrombie of Fitch op een shirt)quote:Op maandag 9 juni 2008 13:42 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Leuk, alleen vind ik die logo-shirts zoveel statement maken. Polo en trui zijn tof.
Weet ik, maar op sommige shirts is het bedrijfslogo echt letterlijk overgenomen en vergroot op het shirt. Anyway, als groot fan van A&F prijs ik iedereen die er kleding koopt. Ongeveer.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:32 schreef Lienzz het volgende:
[..]
kijk maar eens bij de tees op a&f (er staat overal wel Abercrombie of Fitch op een shirt)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik vind deze ook erg mooi
alleen zou ik niet zo snel een broek online bestellen....
Komt ie dan:quote:Op maandag 9 juni 2008 12:31 schreef Roycoooooo het volgende:
Tyfus, kan mijn telefoonkabel niet meer vinden! Plaats vanaaf wel ff foto's van Abercrombie site met de shizzle die ik heb
Uit de OP:quote:Op maandag 9 juni 2008 17:46 schreef ThijsThijs het volgende:
Wordt er hier eigenlijk wel eens samengekocht?
Dat scheelt dan nogal in de verzendkosten..
Als ik mijn kabeltje vind van mijn tel. post ik ze.. Zal wel ff beter zoekenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:31 schreef G-NiLES het volgende:
die korte broeken zijn zooo tof he, kan je ff een 'echte' foto maken van die twee licht geruite broekies?
durf het alleen niet aan qua maten e.d, hoewel dat met shorts nog wel meevalt natuurlijk
ik denk dat jij beter voor een L kan gaanquote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:18 schreef hmmmz het volgende:
heey,
wil misschien met wat vrienden wat gaan bestellen maar ik ben niet helemaal zeker over de maat die ik moet kiezen, M of L?
ben 1.95, 75 kilo met normaal postuur. Bij Tommy heb ik polo en tshirts in maat M, Diesel in maat L , edc in L en scotch and soda in L.
Iemand enig idee?
Voor je lengte shirts en polo's sowieso een L, voor fleece en overhemden kan je een M overwegen maar die zijn hoogst waarschijnlijk te kort. Ik zou dus maar voor een L gaan.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:18 schreef hmmmz het volgende:
heey,
wil misschien met wat vrienden wat gaan bestellen maar ik ben niet helemaal zeker over de maat die ik moet kiezen, M of L?
ben 1.95, 75 kilo met normaal postuur. Bij Tommy heb ik polo en tshirts in maat M, Diesel in maat L , edc in L en scotch and soda in L.
Iemand enig idee?
voor de derde keer: Lquote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:18 schreef hmmmz het volgende:
heey,
Iemand enig idee?
Kabeltje gevonden hoorquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:36 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Als ik mijn kabeltje vind van mijn tel. post ik ze.. Zal wel ff beter zoeken! Zijn idd chille broeken
!!
Dat kan zo een dag of vijf duren. (gebaseerd op mijn racefiets die uit Duitsland moest komen en er 6 werkdagen over deed)quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:54 schreef Lienzz het volgende:
ziet er allemaal leuk uit Roycooooo (ik vind die blauwe (lekker kleurtje) zwembroek wel wat hebben)
Donkerblauwe polo met strepen is ook erug mooi (het is eigenlijk allemaal erugg mooi)
Offtopic: Iemand enig idee hoelang de pakketpost erover doet om vanuit duitsland (niet zo heel ver weg) een pakketje te bezorgen in NL? Gewoon via de post (verstuurder heeft geen track&trace nummer gekregen)
Ik zit nog steeds iedere dag met smacht te wachten....
Als er maar niks mee gebeurd is
oke dan heb ik ongeveer een idee hoelang ik nog moet wachten! thnksquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:16 schreef Japin het volgende:
[..]
Dat kan zo een dag of vijf duren. (gebaseerd op mijn racefiets die uit Duitsland moest komen en er 6 werkdagen over deed)
haha, behoorlijkquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:40 schreef Lienzz het volgende:
[..]
oke dan heb ik ongeveer een idee hoelang ik nog moet wachten! thnks
racefiets
Londen is idd ook een retedure winkel, maarja heb er toch gekochtquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:34 schreef knakworst het volgende:
Abercrombie gaat een winkel openen aan de Champs (Parijs)! Prijzen zullen wel weer bijna net zo duur als Londen zijn. Verwachte opening: Vlak voor kerst.
prijzen al gezien....(dan bestel ik toch liever via de officiele a&f site, en dan weet ik ook nog 100% zeker dat t geen nep is)quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:37 schreef sirhc1 het volgende:
Heeft iemand ervaring met deze site http://www.cheapabercrombie.com ?
Vraag me af of alles wel echt is..
Allemaal nep. Denk maar na: Er is op dit moment 1 winkel in Europa (en blijkbaar de volgende in de planning in Parijs?) De prijzen van de winkel in Londen liggen veel hoger dan de dollarprijzen en dan zou Abercrombie op de een of andere magische wijze ineens kleren gaan verkopen aan een website als "cheapabercrombie" die het dan weer met een klein beetje winst door verkoop naar de klant?quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:37 schreef sirhc1 het volgende:
Heeft iemand ervaring met deze site http://www.cheapabercrombie.com ?
Vraag me af of alles wel echt is..
toch zeker voor shirts en fleece M of L (ik ben 1.70 (60kg normaal figuurquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:16 schreef Japin het volgende:
Iemand trouwens enig idee welke maten een vrouw van 1.80 (ong 70 kg? normaal figuur) moet hebben voor broeken/shirtjes/fleece? Ik heb m'n vriendin ook aangestoken
http://www.businessimmo.info/pages/wbg_lettre_article/fiche.php?lang=en&s_id=3198&s_code=080123N201_enquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:38 schreef Lienzz het volgende:
Waar heeft iemand gelezen of gezien dat er een A&F in frankrijk komt? (kan het nergens vinden)
Er staan maar 2 shirts op die site, als je inzoomt op dat witte shirt met "New York" erop zie je in het label size M staan, maar op de plastic sticker (die op de verkeerde plek zit) staat XL. Trek je conclusies.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:38 schreef Lienzz het volgende:
Verder was ik wat aan het surfen en kwam ik dit tegen:
http://www.merkkleding-usa.nl.
Niet dat ik de behoefte heb om er iets te bestellen, maar ze zijn niet zo heel duur vind ik.
ik heb mijn conclusies al getrokken...:Pquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:51 schreef DaveC het volgende:
[..]
Er staan maar 2 shirts op die site, als je inzoomt op dat witte shirt met "New York" erop zie je in het label size M staan, maar op de plastic sticker (die op de verkeerde plek zit) staat XL. Trek je conclusies.
niet veel verschil, al weet ik uit ervaring dat een hollister polo beter aangesloten zit dan een A&F polo in dezelfde maat.quote:Op zondag 15 juni 2008 11:29 schreef bowlrider het volgende:
+ is er veel verschil tussen a&f muscle fit en hollister classic fit?
Wil best wat opmeten, de vraag is alleen of je er veel aan hebt want de modellen onderling verschillen nogal. Deze week heb ik 3 tees binnengkregen, alles maat L maar ze zitten allemaal net iets anders, en dat zelfde geldt ook voor alles wat ik al heb. Ook als je in de winkel iets past zit er nog verschil tussen 2 precies dezelfde shirts, tees, broeken. En vooral bij muscle fit is je lichaamsbouw erg belangrijk, ik lees hier berichten van mensen die 1.85 zijn en maat S hebben, ik ben 1.80 en heb maat L.quote:Op zondag 15 juni 2008 11:29 schreef bowlrider het volgende:
Kan iemand die een M en/of L overhemd heeft even de lengte van achter aan de kraag tot onderaan eens doorgeven aub? Zo ook de breedte van de naad links tot rechts op de schouders.
Ik dacht dat A&F ook erg populair was in de Amerikaanse gayscene/zelfs bekend staat of stond als gaymerk bij uitstekquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:34 schreef Maxxieh het volgende:
Beetje jammer altijd dat als je op de site komt en op de mannenafdeling kijkt, dat er dan bijna altijd van die homo-erotische foto's staan..
Heeft er trouwens iemand ervaring met A&F Jeans? Hoe is de kwaliteit etc?
kan iemand misschien mijn vraag aub beantwoorden.. thank youquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:56 schreef jjes het volgende:
Ik wil voor mn neefje een t-shirt bestellen, bestel zelf vaker wat, maar nu heb ik voor jongens gemerkt dat de maten nogal verschillen t.o.v. NL. Hij is ongeveer 1.70 en best wel dun. Die kinder-abercrombie vind ik niet zo mooi, past hij een S-je denken jullie??
Nou, om dan even te antwoorden voor zover ik dat kan. Ik ben zelf 1.83 en bijna 80 kilo en heb van t-shirts en polo's een M, en van overhemden een S. Waarschijnlijk zou het qua lengte wel passen maar zit het verre van "muscle fit"quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:56 schreef jjes het volgende:
Ik wil voor mn neefje een t-shirt bestellen, bestel zelf vaker wat, maar nu heb ik voor jongens gemerkt dat de maten nogal verschillen t.o.v. NL. Hij is ongeveer 1.70 en best wel dun. Die kinder-abercrombie vind ik niet zo mooi, past hij een S-je denken jullie??
okequote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:42 schreef LayDBeckham het volgende:
Ik zag vorige week een foto van Brooklyn Beckham in een t-shirt van A&F. Ik d8 ik meld het ff.
Wellicht kun je het beste eerst een Hollister shirtje maar S proberen, die vallen nog net iets kleiner heb ik het idee.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:39 schreef jjes het volgende:
[..]
kan iemand misschien mijn vraag aub beantwoorden.. thank you
ik zou het nog erg waarderen als iemand hierop zou reageren!quote:Op zondag 15 juni 2008 20:01 schreef DJMomo het volgende:
zijn hier vrouwen met een A&F polo? zou een van de dames met een maatje M of L even met een centimetertje kunnen meten hoeveel cm het polootje van oksel tot oksel is? alvast enorm dank!
Jajaja! Echt zo'n effect van, "heeeeey dat shirt"..quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:53 schreef Repeat het volgende:
Voelen jullie je nou ook altijd een beetje verbonden als je iemand anders ziet met A&F aan? Ik welWeet je toch dat die het ook geïmporteerd heeft of in de VS gehaald heeft en niet op iedere straathoek kan kopen zoals met andere merken. Je ziet dan ook aan die anderen dat ze het bij jou opmerken
haha ja ik maak regelmatig mee dat ik tijdens het stappen iemand tegen kom in A&F en ik het dan uiteraard zelf ook draag, en dat we elkaar dan goedkeurend aankijken of aanwijzen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:53 schreef Repeat het volgende:
Voelen jullie je nou ook altijd een beetje verbonden als je iemand anders ziet met A&F aan? Ik welWeet je toch dat die het ook geïmporteerd heeft of in de VS gehaald heeft en niet op iedere straathoek kan kopen zoals met andere merken. Je ziet dan ook aan die anderen dat ze het bij jou opmerken
en dan zo een boxershort half er boven uit komend van armaniejjjjquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:02 schreef knakworst het volgende:
Je moet eens in Cannes of Deaville / Trouville rondlopen, daar draagt iedereen het.
David Beckham zie je ook heel vaak in A&F:
[ afbeelding ]
Die letters zijn zo groot dat de merknaam er niet eens helemaal oppastquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:39 schreef Repeat het volgende:
Zo'n broek is natuurlijk fucking lelijk. Ik hou helemaal niet van die kleding met het merk er retegroot op. Van die truien met ARMANI etc.
dat hoort zo togh??quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:45 schreef knakworst het volgende:
Die zwembroek is overigens 3 maten te groot dus hij zal henm wel via internet besteld hebben (Ook wel verstandig om er een onderbroek onder te dragen)
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:53 schreef Repeat het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:01 schreef Roycoooooo het volgende:
Je zal maar in dezelfde zwembroek op t strand lopen!*
*heb m dus ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |