die 31% (12% + 19%) wordt berekent in euro's, ze bepalen hoeveel een item waard is in euro's (maakt niet uit hoeveel het waard is in dollars) en dan rekenen ze daar 12% invoerrechten plus 19% BTW over.quote:Op maandag 9 juni 2008 00:11 schreef Molluck het volgende:
Ok en is die 30% in dollars of euro's?
Edit: lol, kwa bedrag maakt dat natuurlijk niet uit, maar ik bedoel, dat wordt zeker pas achteraf over het eindbedrag berekend?
foto'squote:Op maandag 9 juni 2008 13:00 schreef sirhc1 het volgende:
Zow wat een snelle levering, ik heb donderdag 5 t-shirts besteld uit de clearance en vanochtend is het al afgeleverd!
Wat ik hier op het forum lees is dat normaal gesproken wel een week duurt
Leuk, alleen vind ik die logo-shirts zoveel statement maken. Polo en trui zijn tof.quote:Op maandag 9 juni 2008 12:06 schreef Lienzz het volgende:
vandaag of morgen verwacht ik mijn bestelling ook (mocht er iets niet passen of te klein zijn dan gooi ik het hierop)
[ afbeelding ]
kijk maar eens bij de tees op a&f (er staat overal wel Abercrombie of Fitch op een shirt)quote:Op maandag 9 juni 2008 13:42 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Leuk, alleen vind ik die logo-shirts zoveel statement maken. Polo en trui zijn tof.
Weet ik, maar op sommige shirts is het bedrijfslogo echt letterlijk overgenomen en vergroot op het shirt. Anyway, als groot fan van A&F prijs ik iedereen die er kleding koopt. Ongeveer.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:32 schreef Lienzz het volgende:
[..]
kijk maar eens bij de tees op a&f (er staat overal wel Abercrombie of Fitch op een shirt)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik vind deze ook erg mooi
alleen zou ik niet zo snel een broek online bestellen....
Komt ie dan:quote:Op maandag 9 juni 2008 12:31 schreef Roycoooooo het volgende:
Tyfus, kan mijn telefoonkabel niet meer vinden! Plaats vanaaf wel ff foto's van Abercrombie site met de shizzle die ik heb
Uit de OP:quote:Op maandag 9 juni 2008 17:46 schreef ThijsThijs het volgende:
Wordt er hier eigenlijk wel eens samengekocht?
Dat scheelt dan nogal in de verzendkosten..
Als ik mijn kabeltje vind van mijn tel. post ik ze.. Zal wel ff beter zoekenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:31 schreef G-NiLES het volgende:
die korte broeken zijn zooo tof he, kan je ff een 'echte' foto maken van die twee licht geruite broekies?
durf het alleen niet aan qua maten e.d, hoewel dat met shorts nog wel meevalt natuurlijk
ik denk dat jij beter voor een L kan gaanquote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:18 schreef hmmmz het volgende:
heey,
wil misschien met wat vrienden wat gaan bestellen maar ik ben niet helemaal zeker over de maat die ik moet kiezen, M of L?
ben 1.95, 75 kilo met normaal postuur. Bij Tommy heb ik polo en tshirts in maat M, Diesel in maat L , edc in L en scotch and soda in L.
Iemand enig idee?
Voor je lengte shirts en polo's sowieso een L, voor fleece en overhemden kan je een M overwegen maar die zijn hoogst waarschijnlijk te kort. Ik zou dus maar voor een L gaan.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:18 schreef hmmmz het volgende:
heey,
wil misschien met wat vrienden wat gaan bestellen maar ik ben niet helemaal zeker over de maat die ik moet kiezen, M of L?
ben 1.95, 75 kilo met normaal postuur. Bij Tommy heb ik polo en tshirts in maat M, Diesel in maat L , edc in L en scotch and soda in L.
Iemand enig idee?
voor de derde keer: Lquote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:18 schreef hmmmz het volgende:
heey,
Iemand enig idee?
Kabeltje gevonden hoorquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:36 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Als ik mijn kabeltje vind van mijn tel. post ik ze.. Zal wel ff beter zoeken! Zijn idd chille broeken
!!
Dat kan zo een dag of vijf duren. (gebaseerd op mijn racefiets die uit Duitsland moest komen en er 6 werkdagen over deed)quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:54 schreef Lienzz het volgende:
ziet er allemaal leuk uit Roycooooo (ik vind die blauwe (lekker kleurtje) zwembroek wel wat hebben)
Donkerblauwe polo met strepen is ook erug mooi (het is eigenlijk allemaal erugg mooi)
Offtopic: Iemand enig idee hoelang de pakketpost erover doet om vanuit duitsland (niet zo heel ver weg) een pakketje te bezorgen in NL? Gewoon via de post (verstuurder heeft geen track&trace nummer gekregen)
Ik zit nog steeds iedere dag met smacht te wachten....
Als er maar niks mee gebeurd is
oke dan heb ik ongeveer een idee hoelang ik nog moet wachten! thnksquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:16 schreef Japin het volgende:
[..]
Dat kan zo een dag of vijf duren. (gebaseerd op mijn racefiets die uit Duitsland moest komen en er 6 werkdagen over deed)
haha, behoorlijkquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:40 schreef Lienzz het volgende:
[..]
oke dan heb ik ongeveer een idee hoelang ik nog moet wachten! thnks
racefiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |