Slaap lekkerquote:Op woensdag 23 april 2008 04:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hee nachtzus.........![]()
Mooi op tijd deze aflossing.....kan ik gaan slapen
Ja, dat viel mij ook al op....quote:Op woensdag 23 april 2008 04:52 schreef akveor het volgende:
TNX NMNS
Huub klinkt een beetje als Johan Cruijff...
Dit was de beste streamavond sinds tijden.....quote:Op woensdag 23 april 2008 04:51 schreef Desii het volgende:
wat een heerlijke dramasoap is het soms toch ook
Prachtige streams, voor of tegen wie je ook bent.......quote:Op woensdag 23 april 2008 04:53 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
Ben ook zo weg hoor
Ik had bezoek en heb geloof ik wat gemist![]()
quote:Op woensdag 23 april 2008 04:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Dit was de beste streamavond sinds tijden.....![]()
![]()
ik ben echt benieuwd hoe Jaap zich hieruit gaat redden.quote:Op woensdag 23 april 2008 04:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Prachtige streams, voor of tegen wie je ook bent.......
En jij gaat voor een perfecte OPquote:Op woensdag 23 april 2008 04:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De beslissing is bijna gevallen...wel of niet huwen......we wachten in spanning af
Akveor, Jaap hoeft zich er (nog) niet uit te redden. Pas op de vijftiende kan er een oud-bewoner uit. Jaap blijft aanstaande donderdag gewoon zitten. Dat vermoed ik echt voor 99,99 procentquote:Op woensdag 23 april 2008 04:55 schreef akveor het volgende:
[..]
ik ben echt benieuwd hoe Jaap zich hieruit gaat redden.
helemaal mee eens.... maar wat dat te gaat, denken wij hetzelfdequote:Op woensdag 23 april 2008 04:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Akveor, Jaap hoeft zich er (nog) niet uit te redden. Pas op de vijftiende kan er een oud-bewoner uit. Jaap blijft aanstaande donderdag gewoon zitten. Dat vermoed ik echt voor 99,99 procent
Dan moet dat van de Febo. Maar lijkt me onmogelijk dat huub en Claire Jaap erin houden.quote:Op woensdag 23 april 2008 04:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Akveor, Jaap hoeft zich er (nog) niet uit te redden. Pas op de vijftiende kan er een oud-bewoner uit. Jaap blijft aanstaande donderdag gewoon zitten. Dat vermoed ik echt voor 99,99 procent
trustenquote:Op woensdag 23 april 2008 04:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ga voor een zeer korte maar hevige slaap, nu wel.....
truste broertjequote:Op woensdag 23 april 2008 04:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ga voor een zeer korte maar hevige slaap, nu wel.....
mooi he........ gouwe kooi de gekstequote:Op woensdag 23 april 2008 05:10 schreef Isabeau het volgende:
Wat een drama zeg....
Hier ben ik het helemaal mee eens. Claire en haar moeder hebben elkaar van alles zitten aanpraten zonder het goed te hebben kunnen zien.En dat krijg je als je jezelf niet opsluit in de private met het raam dicht etc ..quote:Op woensdag 23 april 2008 07:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
tja en dan dat gezeik van claire, dat huub maar achter haar aan had moeten komen toen ze boos was.
Maar ze was boos voor niks, mama claire had haar opgestookt, huub had niks gedaan, dus waarom zou hij dan als een hondje achter haar aan moeten lopen? dan was ie weer een ''pussy'' of een loser geweest.
precies !quote:Op woensdag 23 april 2008 07:24 schreef elcastel het volgende:
Tips aan de vrouwen hier : zorg dat je weg bent als je aanstaande een vrijgezellenfeest heeft !!
ik ook maar denk niet dat dat gebeurd, hoop dat huub zijn kop weer bij elkaar kan rapen vandaag en clair de trouwerij ook doorzet, dan pas heb je die snol en rat een beetje.quote:Op woensdag 23 april 2008 08:16 schreef JEEtjuuh het volgende:
Wat een walgelijke febo alles tegen Huub nou ik wacht met spanning de laatste 2 weken af wanneer Huub en Jaap los gaan op die 2 ratten
Zou Huub andersom ook niet precies het zelfde doen dan?quote:Op woensdag 23 april 2008 08:08 schreef grazygirl het volgende:
Hiuub is gewoon genaaid, thats it en Rat, Snollie en Jaap hebben lol bah bah en nog eens bah
Jaap speelt het bril-fokking-jantquote:Op woensdag 23 april 2008 08:23 schreef JEEtjuuh het volgende:
Jasap ben ik kotse beu hoe die speelt en ik hoop dat hij weg wordt gestemd en dat niet weer Huub op de stoel hoeft want dat hebben we al zo vaak gezien.
Ik hoop dat mama claire nog de filmpjes heeft bekeken en heeft gezien dat dat inderdaad zo is gebeurd.quote:Op woensdag 23 april 2008 08:26 schreef Desii het volgende:
Goeiemorgen... was ff nieuwsgierig en mijn inbouwde klok zorgde dat ik al wakker ben.
Gisteravond voor alles begon, zei een "dronken ?" Huub tegen Jaap...... ik tot op het randje, maar er niet overheen, anders gaan we niet trouwen.
Dat is precies wat er gebeurd is....... ben benieuwd..... ga eerst maar ff bakkie koffie pakken
OT: alles nog in diepe rust, Claire draait wat
Helemaal mee eens, Jaap speelt niet anders dan in het begin.quote:Op woensdag 23 april 2008 08:26 schreef Desii het volgende:
[..]
Jaap speelt het bril-fokking-jant
hij manipuleert en bedriegd iedereen......... mooi toch
Iedereen ziet ook wel dat dat huwelijk kansloos is. Als Claire al zo over de rooie gaat terwijl er nog vrijwel niets is gebeurd, kan hij zijn borst natmaken als hij straks in Salou oid zit. Als ze trouwen, zijn ze binnen 2 maanden ook weer gescheiden gok ik.quote:Op woensdag 23 april 2008 08:22 schreef Varen het volgende:
Morgen allemaal![]()
Wat was het een heftige streamavond!
Huub heeft, hoe dan ook, er weer voor gezorgd, dat er veel reuring in de tent was.![]()
En dan vandaag; gaan ze trouwen ? En hoe reageert de familie van Claire, als ze komen? Mama Claire is niet blij met de aanstaande van haar dochter.
Krijgt Huub klappen van Bram en Pa Claire? Kortom spannend
zo zie ik het ook;quote:Op woensdag 23 april 2008 08:29 schreef mazaru het volgende:
Nou, als ik dat filmpje kijk. Dan wordt hij gezoend, en Huub gaat naar achteren, en verdwijnt haast onder water.
Hij zit op het laatst helemaal achter in de yacuzzi, met zijn handen omhoog.
Als je hier over valt op een vrijgezellenfeestje, dan ben je goed triest
Als je het goed bekijkt, dan heeft Huub gewoon dik gewonnen.quote:Op woensdag 23 april 2008 08:34 schreef JEEtjuuh het volgende:
Huub had helemaal geen zin in het feest en toen hij terug kwam van de febo was hij helemaal anders .
Die rat moeten ze gelijk neerknuppelen dat ongedierte .
Jaap stort zelf wel neer eerdaags vettezeug dat hij is.
Ricardo is bij mij ook een treetje gestegen hierdoorquote:Op woensdag 23 april 2008 08:35 schreef Desii het volgende:
[..]
zo zie ik het ook;
En dit is één an de weinige keren dat ik Ricardo een kanjer vindHij bleef bij de waarheid, zelfs toen hij daarvoor op zijn flikker kreeg van B&A
Brian zal ook nog wel een gesprek met Ricardo aangaan. Hij was focking boos op Ricardo, omdat Rcardo de exit van Huub tegenhield doordat hij telkens tegen Claire zei dat Huub niks gedaan had.. Jaap vond dat ook en was ook niet blij met Ricardo.quote:Op woensdag 23 april 2008 08:23 schreef JEEtjuuh het volgende:
Jaap ben ik kotse beu hoe die speelt en ik hoop dat hij weg wordt gestemd en dat niet weer Huub op de stoel hoeft want dat hebben we al zo vaak gezien.
De rat weer flink afluisteren die denkt oo ik heb mijn buit al bijna binnen.![]()
Waarom denk je dat die trut van een Herma daar nu precies rondloopt?quote:Op woensdag 23 april 2008 08:42 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ik wil Palma !!!!!!!!!!!!! en nu !!!!!
jawel maar heb onderhand gewoon een hekel aan dat stelletjequote:Op woensdag 23 april 2008 08:23 schreef T-lex het volgende:
[..]
Zou Huub andersom ook niet precies het zelfde doen dan?
Nou Herma, hij is volgestopt met sterke drank. Heeft een coctail van pillen in zijn strot gestopt.quote:Op woensdag 23 april 2008 08:43 schreef Desii het volgende:
Herma in de bocht:
Waar is Huub, ligt tie nog te slapen?
C: ja
Herma: hoe kan hij in godsnaam nu slapen dan?
C: ik heb ook geslapen en ben net wakker
Ja hoor, hij is helemaal volgestoptquote:Op woensdag 23 april 2008 08:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou Herma, hij is volgestopt met sterke drank. Heeft een coctail van pillen in zijn strot gestopt.
Dan slaap je wel.
Gek he?
dat ben ik met je eens.... dat heeft tie zelf gedaanquote:Op woensdag 23 april 2008 08:47 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ja hoor, hij is helemaal volgestopt
Ik heb haar nog nooit zo tegen Amanda horen pratenquote:Op woensdag 23 april 2008 08:47 schreef Shayndel het volgende:
herma probeer eerder weer iets te stoken. Ik heb haar nooit vertrouwd. Ze was vanaf het begin al een brian slaaf.
tuurlijk kunnen de 2 helden weer op een afstand gaan afluisteren ipv er gewoon bij te gaan zitten asocialenquote:Op woensdag 23 april 2008 08:47 schreef Varen het volgende:
Ik denk dat B en A ook zo wel uit bed komen
Zeker weten 100%quote:Op woensdag 23 april 2008 08:54 schreef Shayndel het volgende:
Wedden dat die rat ook zo opeens is opgestaan.
hebben ze die geen spuitje nog gegeven dan?quote:Op woensdag 23 april 2008 08:54 schreef Shayndel het volgende:
Wedden dat die rat ook zo opeens is opgestaan.
dit wilde Huub voorkomen, door eigenlijk gisteravond al een beslissing te nemen........... Maar Claire kon dat niet (ook wel logisch..... maar als ze slim zijn, gaan ze niet trouwen)quote:Op woensdag 23 april 2008 08:54 schreef rooie3 het volgende:
Ze zijn alles aan het opbouwen.Wat een drama zeg.
Is toch vreselijk.Er zijn veel mensen hard aan het werk in de tuin en zie van alles voorbij komen.quote:Op woensdag 23 april 2008 08:58 schreef Desii het volgende:
[..]
dit wilde Huub voorkomen, door eigenlijk gisteravond al een beslissing te nemen........... Maar Claire kon dat niet (ook wel logisch..... maar als ze slim zijn, gaan ze niet trouwen)
das exit rat danquote:Op woensdag 23 april 2008 09:00 schreef rooie3 het volgende:
Huub heeft erg pijn in zijn keel.Ja die rat moest meteen zijn adamsappel maar effe dichtknijpen.
Welnee, dat weet je tochquote:
Huub zou geschopt hebben........quote:Op woensdag 23 april 2008 09:00 schreef rooie3 het volgende:
Huub heeft erg pijn in zijn keel.Ja die rat moest meteen zijn adamsappel maar effe dichtknijpen.
Ik denk dat hij er heus wel van afwist en het spelletje heeft meegespeeld. Maar goedquote:Op woensdag 23 april 2008 08:57 schreef yvonne het volgende:
Wat een nacht!
En waarom heb ik nou toch het sterke gevoel dat dit allemaal vooropgezet is en die klungel er volledig ingetrapt is?
Laag make-up erop doet wonderenquote:Op woensdag 23 april 2008 09:09 schreef T-lex het volgende:
Wat ziet Claire er goed uit op "de mooiste dag van d'r leven"
die hond is te lui om er uit te komen.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:07 schreef Shayndel het volgende:
Herma doet vast het scherm dicht in de prived en waar is daarna naar toe gegaan?
[ link | afbeelding ]
Nu kan Brian lekker achter buiten achter die scherm sneaky afluister.
Om een uur of 2?quote:Op woensdag 23 april 2008 09:10 schreef Rens_Wilders het volgende:
Hoe laat wordt er getrouwd?
Dat is geluk hebben. Alleen nu zal achter het wel doorgeven.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:10 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
die hond is te lui om er uit te komen.
Ik zie het ook zo gebeuren dat het helemaal niet door gaat.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:10 schreef Rens_Wilders het volgende:
Hoe laat wordt er getrouwd?
zal me niets verbazen inderdaad....quote:Op woensdag 23 april 2008 09:15 schreef jassy het volgende:
[..]
Ik zie het ook zo gebeuren dat het helemaal niet door gaat.
Top drama TV voor RTL, maar wel onwijs kut voor Claire
quote:Op woensdag 23 april 2008 09:13 schreef rooie3 het volgende:
Tja Ricardo is nu uitgespeeld.Hij was eerlijk terwijl Brian en Amanda de leugens wilde volhouden.
nietus.... hij ligt nogquote:Op woensdag 23 april 2008 09:14 schreef JEEtjuuh het volgende:
de viezerik is uit bed.
ja en nu mag ricardo weg van die 2 kun je zien hoe die 2 zijn.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:13 schreef rooie3 het volgende:
Tja Ricardo is nu uitgespeeld.Hij was eerlijk terwijl Brian en Amanda de leugens wilde volhouden.
hij was er heel even uit om te plassen denk ik en kroop weer terug.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:17 schreef Desii het volgende:
[..]
nietus.... hij ligt nog
gelukkig is hij smorgens niet vooruit te branden.... met een beetje geluk, mist hij alles (hehehe, zelfs de bruiloft)
Dat zal ook een drama zijn voor Jaap juist. Hij had zich al zo voorgesteld dat dit terror huwelijk een van zijn beste terror akties zou zijn.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:15 schreef jassy het volgende:
[..]
Ik zie het ook zo gebeuren dat het helemaal niet door gaat.
Top drama TV voor RTL, maar wel onwijs kut voor Claire
Ik zit nu op mijn werk heb al streams geregeld voor een dagje!!quote:Op woensdag 23 april 2008 09:18 schreef T-lex het volgende:
OMG...ze gaan de boel opbouwen.
Denk dat ik ff ga regelen dat ik vrij ben vanmiddag....dit wil ik toch niet missen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |