oké, even mijn mening geven, wie het niet interesseerd scrollt maar even verder.......
ten eerste; iedereen, zelfs claire weet dat dit huwelijk is om ''tv te maken'' en claire wil dit zelf ook
graag, ze heeft zelf gezegd dat zij ook buiten de kooi niet direct met huub zou trouwen maar ''in de kooi'' wil ze dit wel.
oke, haar keuze, mag van mij, ze is 24 jaar ze zal haar eigen redenen er wel voor hebben en echt niet alleen omdat ze zó verschrikkelijk blind verliefd is, ze is geen mongool.
de vrijgezellen avond voor huub was precies zoals verwacht, een zooitje snollen die er een wedstrijdje van maakten wie Huub zover kon krijgen om (op zijn minst) te zoenen.
Dit is dus niet gelukt............ het leek er een beetje op, maar nogmaals huub heeft niet gezoend.
wat had hij moeten doen dan?
Had hij dat grietje met geweld van zich af moeten duwen?
dan had iedereen geroepen wat een agressieve gek het wel niet was.
Had hij weg moeten lopen?
dan had iedereen geroepen dat het een lafaard en een spelbreker was.
dus.......tot op zekere hoogte deed hij sportief mee, al zag je al aan het begin van de avond dat er iets flink mis was, ten eerste, echt nuchter was het niet, ze moeten hem achter een joint of een pil hebben gegeven, misschien om hem in de stemming te krijgen, want ga d'r maar een voor staan, broodje nuchter, dat ie moest kotsen klopte van geen kanten.
Ten tweede, ik vond het al stom dat die ''schoonmoeder from hell'' er kwam logeren, maar dat ze zich zo liet opfocken door de rest was gewoon ronduit dom. ze had beter weg kunnen blijven als ze het spel niet snapt. natuurlijk gaan brian, amanda en jaap lopen roepen dat huub wél gezoend heeft.........hé,hé....... kon ze dat zelf niet bedenken.
De enige die eerlijk was bleek Ricardo.
Ik denk dat de moeder van claire een erg teleurgestelde vrouw is, waarschijnlijk zelf e.e.a. meegemaakt met Papa van Claire, de papa van claire is namelijk een best wel knappe vent, charmant en een behoorlijke gladprater, menig vrouw zal daar voor vallen, en hij zal ongetwijfeld wel eens een scheve schaats hebben gereden.
Dit is dan ook duidelijk afte lezen aan het gezicht en de houding van mama claire.
De tijd dat ze er logeerde had mama claire weinig te vertellen en voegde zo goed als niets toe.
Een typische Goosche vrouw, ene sigaret na de andere een wijntje erbij en wachten of er nog wat ging komen, eigenlijk een waardeloos wijf vond ik het sorry.........
tja en dan dat gezeik van claire, dat huub maar achter haar aan had moeten komen toen ze boos was.
Maar ze was boos voor niks, mama claire had haar opgestookt, huub had niks gedaan, dus waarom zou hij dan als een hondje achter haar aan moeten lopen? dan was ie weer een ''pussy'' of een loser geweest.
tja en dat ie dan later flipt en mama claire uitscheld is een beetje té, geef ik toe, maar als je volkomen in je recht staat en ze blijven maar zeiken en zeuren raak je aardig gefrusteerd, en huub gaat dan schelden ongeacht wie er voor hem staat, en dat mag ik eigenlijk wel, niet van te voren bedacht of gewikt en gewogen zoals brian altijd doet, maar puur uit emotie.
en het huwelijk, we zien het wel of het morgen doorgaat,
voor mij is en blijft Huub de winnaar, vanaf dag één, en iedere keer weer wordt die overtuiging bevestigd.
en voor de duidelijkheid, ik ben géén groupie die geilt op huub, maar gewoon iemand die het programma vanaf dag één heeft gevolgd.
zo dit was dus mijn mening.