abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58244649
Huub: Claire, ik trouw hoe dan ook met jou

Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_58244652
Wat een drama zeg....
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_58244653
Als Huub echt had getongzoent.... waren Brian/Amanda gelijk de jacuzzi uitgelopen om het tegen Claire te zeggen.....

dat hebben ze nog helemaal niet in de gaten
pi_58244654
quote:
Op woensdag 23 april 2008 05:10 schreef Isabeau het volgende:
Wat een drama zeg....
mooi he........ gouwe kooi de gekste

kan toch niet slapen... dus hou hier nog maar ff de wacht
pi_58244656
Claire wil slapen
Huub wil (zoals gewoonlijk) praten..... het spijt me, ik had de situatie beter moeten inschatten
pi_58244658
H: dit is één van de weinige keren dat ik me niet kan troosten met de gedachten.... het is is iig mooie tievie
C: kan ik niet verstaan... (helaas)
pi_58244663
Ratjes, het is niet gelukt

Ze gaan trouwen

pi_58244664
Het is nu al ff stil tussen hun beiden..... Huub snurkt zachtjes
en zo vallen ze in slaap........
pi_58244665
Huub loopt te nekken van de spanning in bed....... tot 3x toe kokhalsneigingen (ik schrok er gewoon van... ineens lawaai op de streams.. eughhh, eughhh, eughhhh .... )net als Lieke toen had
pi_58244669
Aan Mams en Paps; ze kan beter met Huub trouwen dan met een Brian die haar regelmatig door de douche heen jast
pi_58244675
Ga toch maar ff paar uur pitten...

het was een nacht, die je normaal alleen in films zie
pi_58244767
Wat een gezeik weer... ...ik heb naar dat filmpje gekeken en die meid zoent Huub dus..en Huub helt steeds achterover...het is een vrijgezelle feest en die meid lokt Huub uit...dat is 1

en nummer 2...hoezo zijn Claire en haar moeder er naar aan het kijken..dat slaat toch nergens op..het is een vrijgezelle feest jah...

Huub heeft toch ook niet gekeken naar Claire die een stripper op zich heeft liggen en een chocoladelul in haar mond stopt..enzo..

Huub is weer flink genaaid....

Wat een overtrokken zooi weer....

Goedemorgen! Ik ben nu in een pokkehumeur en moet naar mijn werk...
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_58244798
oké, even mijn mening geven, wie het niet interesseerd scrollt maar even verder.......

ten eerste; iedereen, zelfs claire weet dat dit huwelijk is om ''tv te maken'' en claire wil dit zelf ook
graag, ze heeft zelf gezegd dat zij ook buiten de kooi niet direct met huub zou trouwen maar ''in de kooi'' wil ze dit wel.

oke, haar keuze, mag van mij, ze is 24 jaar ze zal haar eigen redenen er wel voor hebben en echt niet alleen omdat ze zó verschrikkelijk blind verliefd is, ze is geen mongool.

de vrijgezellen avond voor huub was precies zoals verwacht, een zooitje snollen die er een wedstrijdje van maakten wie Huub zover kon krijgen om (op zijn minst) te zoenen.

Dit is dus niet gelukt............ het leek er een beetje op, maar nogmaals huub heeft niet gezoend.
wat had hij moeten doen dan?
Had hij dat grietje met geweld van zich af moeten duwen?
dan had iedereen geroepen wat een agressieve gek het wel niet was.
Had hij weg moeten lopen?
dan had iedereen geroepen dat het een lafaard en een spelbreker was.

dus.......tot op zekere hoogte deed hij sportief mee, al zag je al aan het begin van de avond dat er iets flink mis was, ten eerste, echt nuchter was het niet, ze moeten hem achter een joint of een pil hebben gegeven, misschien om hem in de stemming te krijgen, want ga d'r maar een voor staan, broodje nuchter, dat ie moest kotsen klopte van geen kanten.

Ten tweede, ik vond het al stom dat die ''schoonmoeder from hell'' er kwam logeren, maar dat ze zich zo liet opfocken door de rest was gewoon ronduit dom. ze had beter weg kunnen blijven als ze het spel niet snapt. natuurlijk gaan brian, amanda en jaap lopen roepen dat huub wél gezoend heeft.........hé,hé....... kon ze dat zelf niet bedenken.

De enige die eerlijk was bleek Ricardo.

Ik denk dat de moeder van claire een erg teleurgestelde vrouw is, waarschijnlijk zelf e.e.a. meegemaakt met Papa van Claire, de papa van claire is namelijk een best wel knappe vent, charmant en een behoorlijke gladprater, menig vrouw zal daar voor vallen, en hij zal ongetwijfeld wel eens een scheve schaats hebben gereden.

Dit is dan ook duidelijk afte lezen aan het gezicht en de houding van mama claire.
De tijd dat ze er logeerde had mama claire weinig te vertellen en voegde zo goed als niets toe.
Een typische Goosche vrouw, ene sigaret na de andere een wijntje erbij en wachten of er nog wat ging komen, eigenlijk een waardeloos wijf vond ik het sorry.........

tja en dan dat gezeik van claire, dat huub maar achter haar aan had moeten komen toen ze boos was.
Maar ze was boos voor niks, mama claire had haar opgestookt, huub had niks gedaan, dus waarom zou hij dan als een hondje achter haar aan moeten lopen? dan was ie weer een ''pussy'' of een loser geweest.

tja en dat ie dan later flipt en mama claire uitscheld is een beetje té, geef ik toe, maar als je volkomen in je recht staat en ze blijven maar zeiken en zeuren raak je aardig gefrusteerd, en huub gaat dan schelden ongeacht wie er voor hem staat, en dat mag ik eigenlijk wel, niet van te voren bedacht of gewikt en gewogen zoals brian altijd doet, maar puur uit emotie.

en het huwelijk, we zien het wel of het morgen doorgaat,

voor mij is en blijft Huub de winnaar, vanaf dag één, en iedere keer weer wordt die overtuiging bevestigd.

en voor de duidelijkheid, ik ben géén groupie die geilt op huub, maar gewoon iemand die het programma vanaf dag één heeft gevolgd.

zo dit was dus mijn mening.
  woensdag 23 april 2008 @ 07:12:41 #39
169489 eusjuh
ja wat nou!!!
pi_58244811
Wat een goed stuk schrijf je fanvanheteersteuur!Ben het er echt helemaal mee eens.
Je kakelt wel als een kip maar leg nou eerst maar eens een ei!
  woensdag 23 april 2008 @ 07:24:40 #40
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_58244853
Tips aan de vrouwen hier : zorg dat je weg bent als je aanstaande een vrijgezellenfeest heeft !!

Dit was de goden verzoeken natuurlijk, gelukkig (voor Huub) heeft Ricardo flink van zich laten horen. Als Talpa dat huwelijk het liefst ook heeft, mogen ze hem wel dankbaar zijn.

Verder had die moeder natuurlijk gelijk, maar draafde nogal door. De duw stelde geen hol voor, maar keur ik wel degelijk af. Verder is het echt een leipenshow, daarom kijk ik ook.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  † In Memoriam † woensdag 23 april 2008 @ 07:25:06 #41
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_58244855
bedankt Neemmijnietserieus
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  woensdag 23 april 2008 @ 07:28:53 #42
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_58244874
quote:
Op woensdag 23 april 2008 07:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
tja en dan dat gezeik van claire, dat huub maar achter haar aan had moeten komen toen ze boos was.
Maar ze was boos voor niks, mama claire had haar opgestookt, huub had niks gedaan, dus waarom zou hij dan als een hondje achter haar aan moeten lopen? dan was ie weer een ''pussy'' of een loser geweest.
Hier ben ik het helemaal mee eens. Claire en haar moeder hebben elkaar van alles zitten aanpraten zonder het goed te hebben kunnen zien.En dat krijg je als je jezelf niet opsluit in de private met het raam dicht etc ..

Ik vond het best mooie streams.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_58244890
quote:
Op woensdag 23 april 2008 07:24 schreef elcastel het volgende:
Tips aan de vrouwen hier : zorg dat je weg bent als je aanstaande een vrijgezellenfeest heeft !!

precies !

Huub ging ook lekker wat anders doen op clair's vrijgezellen feest en niet door een raampje lopen gluren samen met zijn mama en dan praten over hoe ''slecht'' claire wel niet was.

zó kinderachtig............
pi_58244918
even voor de duidelijkheid ik vindt claire best een schatje hoor, maar behoorlijk inhoudsloos.

echt wel een papa's kindje op haar 24e jaar.

toen ik 24 jaar was woonde ik al 6 jaar op mijzelf, ik werkte en ging 's avond naar school, woonde samen en had dus ook nog een huishouden, we moesten zelf voor de huur en levensonderhoud zorgen, zie ik claire niet echt doen.

het kan aan mij liggen, maar claire is voor mij net een klein kindje dat wacht op een nieuwe (rijke) papa die vanaf nu verder voor haar gaat zorgen, en tja, dat stuit mij toch een beetje tegen de borst,

ik hou niet zo van dat soor type's, dennis was ook zo'n verwend snotjoch dat nog steeds teert op papa zijn centjes, af en toe een liedje zingen (wat natuurlijk volkomen gaat floppen die cariëre) en als het niet lukt springt paps wel weer bij,

tja niet mijn soort mensen
  woensdag 23 april 2008 @ 07:44:03 #45
170337 Shayndel
The Queen Of The Night Aria
pi_58244940

Jammer pimp en ho. Ze gaan gewoon door met trouwen.
Ik denk niet dat Huub alleen in het plannetje getrapt is, maar dat hij met Claire en famillie ook de ruzie erom heen maar speelden. Alles om b&a in zichzelf en hun ideale plannetjes te laten geloven en dat ze straks vallen als een baksteen.

~* Shema Yisrael Adonai Eloheinu Adonai Ehad - Yeshua HaMashiach *~
pi_58245070
Goeie morgen...
Was een kort nachtje, maar dat scheelde weer heel wat bijlezen.
Daar komt de bruid....
pi_58245108
Hiuub is gewoon genaaid, thats it en Rat, Snollie en Jaap hebben lol bah bah en nog eens bah
pi_58245169
Wat een walgelijke febo alles tegen Huub nou ik wacht met spanning de laatste 2 weken af wanneer Huub en Jaap los gaan op die 2 ratten
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_58245196
quote:
Op woensdag 23 april 2008 08:16 schreef JEEtjuuh het volgende:
Wat een walgelijke febo alles tegen Huub nou ik wacht met spanning de laatste 2 weken af wanneer Huub en Jaap los gaan op die 2 ratten
ik ook maar denk niet dat dat gebeurd, hoop dat huub zijn kop weer bij elkaar kan rapen vandaag en clair de trouwerij ook doorzet, dan pas heb je die snol en rat een beetje. die rat, del en jaap daar ga ik steeds meer van balen he
pi_58245241
Morgen allemaal
Wat was het een heftige streamavond!
Huub heeft, hoe dan ook, er weer voor gezorgd, dat er veel reuring in de tent was.
En dan vandaag; gaan ze trouwen ? En hoe reageert de familie van Claire, als ze komen? Mama Claire is niet blij met de aanstaande van haar dochter.
Krijgt Huub klappen van Bram en Pa Claire? Kortom spannend
het water roept
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')