Waarom denk je dat die trut van een Herma daar nu precies rondloopt?quote:Op woensdag 23 april 2008 08:42 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ik wil Palma !!!!!!!!!!!!! en nu !!!!!
jawel maar heb onderhand gewoon een hekel aan dat stelletjequote:Op woensdag 23 april 2008 08:23 schreef T-lex het volgende:
[..]
Zou Huub andersom ook niet precies het zelfde doen dan?
Nou Herma, hij is volgestopt met sterke drank. Heeft een coctail van pillen in zijn strot gestopt.quote:Op woensdag 23 april 2008 08:43 schreef Desii het volgende:
Herma in de bocht:
Waar is Huub, ligt tie nog te slapen?
C: ja
Herma: hoe kan hij in godsnaam nu slapen dan?
C: ik heb ook geslapen en ben net wakker
Ja hoor, hij is helemaal volgestoptquote:Op woensdag 23 april 2008 08:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou Herma, hij is volgestopt met sterke drank. Heeft een coctail van pillen in zijn strot gestopt.
Dan slaap je wel.
Gek he?
dat ben ik met je eens.... dat heeft tie zelf gedaanquote:Op woensdag 23 april 2008 08:47 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ja hoor, hij is helemaal volgestopt
Ik heb haar nog nooit zo tegen Amanda horen pratenquote:Op woensdag 23 april 2008 08:47 schreef Shayndel het volgende:
herma probeer eerder weer iets te stoken. Ik heb haar nooit vertrouwd. Ze was vanaf het begin al een brian slaaf.
tuurlijk kunnen de 2 helden weer op een afstand gaan afluisteren ipv er gewoon bij te gaan zitten asocialenquote:Op woensdag 23 april 2008 08:47 schreef Varen het volgende:
Ik denk dat B en A ook zo wel uit bed komen
Zeker weten 100%quote:Op woensdag 23 april 2008 08:54 schreef Shayndel het volgende:
Wedden dat die rat ook zo opeens is opgestaan.
hebben ze die geen spuitje nog gegeven dan?quote:Op woensdag 23 april 2008 08:54 schreef Shayndel het volgende:
Wedden dat die rat ook zo opeens is opgestaan.
dit wilde Huub voorkomen, door eigenlijk gisteravond al een beslissing te nemen........... Maar Claire kon dat niet (ook wel logisch..... maar als ze slim zijn, gaan ze niet trouwen)quote:Op woensdag 23 april 2008 08:54 schreef rooie3 het volgende:
Ze zijn alles aan het opbouwen.Wat een drama zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |