Is toch vreselijk.Er zijn veel mensen hard aan het werk in de tuin en zie van alles voorbij komen.quote:Op woensdag 23 april 2008 08:58 schreef Desii het volgende:
[..]
dit wilde Huub voorkomen, door eigenlijk gisteravond al een beslissing te nemen........... Maar Claire kon dat niet (ook wel logisch..... maar als ze slim zijn, gaan ze niet trouwen)
das exit rat danquote:Op woensdag 23 april 2008 09:00 schreef rooie3 het volgende:
Huub heeft erg pijn in zijn keel.Ja die rat moest meteen zijn adamsappel maar effe dichtknijpen.
Welnee, dat weet je tochquote:
Huub zou geschopt hebben........quote:Op woensdag 23 april 2008 09:00 schreef rooie3 het volgende:
Huub heeft erg pijn in zijn keel.Ja die rat moest meteen zijn adamsappel maar effe dichtknijpen.
Ik denk dat hij er heus wel van afwist en het spelletje heeft meegespeeld. Maar goedquote:Op woensdag 23 april 2008 08:57 schreef yvonne het volgende:
Wat een nacht!
En waarom heb ik nou toch het sterke gevoel dat dit allemaal vooropgezet is en die klungel er volledig ingetrapt is?
Laag make-up erop doet wonderenquote:Op woensdag 23 april 2008 09:09 schreef T-lex het volgende:
Wat ziet Claire er goed uit op "de mooiste dag van d'r leven"
die hond is te lui om er uit te komen.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:07 schreef Shayndel het volgende:
Herma doet vast het scherm dicht in de prived en waar is daarna naar toe gegaan?
[ link | afbeelding ]
Nu kan Brian lekker achter buiten achter die scherm sneaky afluister.
Om een uur of 2?quote:Op woensdag 23 april 2008 09:10 schreef Rens_Wilders het volgende:
Hoe laat wordt er getrouwd?
Dat is geluk hebben. Alleen nu zal achter het wel doorgeven.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:10 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
die hond is te lui om er uit te komen.
Ik zie het ook zo gebeuren dat het helemaal niet door gaat.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:10 schreef Rens_Wilders het volgende:
Hoe laat wordt er getrouwd?
zal me niets verbazen inderdaad....quote:Op woensdag 23 april 2008 09:15 schreef jassy het volgende:
[..]
Ik zie het ook zo gebeuren dat het helemaal niet door gaat.
Top drama TV voor RTL, maar wel onwijs kut voor Claire
quote:Op woensdag 23 april 2008 09:13 schreef rooie3 het volgende:
Tja Ricardo is nu uitgespeeld.Hij was eerlijk terwijl Brian en Amanda de leugens wilde volhouden.
nietus.... hij ligt nogquote:Op woensdag 23 april 2008 09:14 schreef JEEtjuuh het volgende:
de viezerik is uit bed.
ja en nu mag ricardo weg van die 2 kun je zien hoe die 2 zijn.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:13 schreef rooie3 het volgende:
Tja Ricardo is nu uitgespeeld.Hij was eerlijk terwijl Brian en Amanda de leugens wilde volhouden.
hij was er heel even uit om te plassen denk ik en kroop weer terug.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:17 schreef Desii het volgende:
[..]
nietus.... hij ligt nog
gelukkig is hij smorgens niet vooruit te branden.... met een beetje geluk, mist hij alles (hehehe, zelfs de bruiloft)
Dat zal ook een drama zijn voor Jaap juist. Hij had zich al zo voorgesteld dat dit terror huwelijk een van zijn beste terror akties zou zijn.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:15 schreef jassy het volgende:
[..]
Ik zie het ook zo gebeuren dat het helemaal niet door gaat.
Top drama TV voor RTL, maar wel onwijs kut voor Claire
Ik zit nu op mijn werk heb al streams geregeld voor een dagje!!quote:Op woensdag 23 april 2008 09:18 schreef T-lex het volgende:
OMG...ze gaan de boel opbouwen.
Denk dat ik ff ga regelen dat ik vrij ben vanmiddag....dit wil ik toch niet missen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |