quote:Op woensdag 23 april 2008 01:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dank je wel meis, niet meer Mucken hè
Omdat ik van je hou.quote:Op woensdag 23 april 2008 02:54 schreef BrandX het volgende:
waarom doe je mijn naam elke keer vetgedrukt?
Liefdes topicquote:
ook een goedemorgenquote:Op woensdag 23 april 200806:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Liefdes topic [afbeelding]
Mogguh [afbeelding]
Gezondheid.quote:
Kampai.quote:
Da's minderquote:Op woensdag 23 april 200808:03 schreef Sjowhan het volgende:
Goed, een van de omgekomen soldaten in Uruzgan bleek een zoon van een medewerker hier te zijn [afbeelding].
Schokt best wel eigenlijk [afbeelding]
Tokanas?quote:
Mja, ik moet wel zeggen dat na steeds meer soldaten omkomen mijn mening ook steeds meer bijgeschaaft wordt; ik zeg nog niet dat we moeten stoppen, maar neigen doe ik er wel naar.quote:Op woensdag 23 april 200808:04 schreef Pheno het volgende:
War, huu, what is it good for, absolutely nothing...
tonijstquote:
We hebben daar niets te zoeken, soldaten moeten lekker op de Veluwe stoeien met elkaar. Boys with toys...quote:Op woensdag 23 april 2008 08:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja, ik moet wel zeggen dat na steeds meer soldaten omkomen mijn mening ook steeds meer bijgeschaaft wordt; ik zeg nog niet dat we moeten stoppen, maar neigen doe ik er wel naar.
Ik heb hier maar even het raam opengezetquote:Op woensdag 23 april 2008 09:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
De zon knalt uit de hemel, ik wil naar buiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |