Heb je even?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:23 schreef E.T. het volgende:Van de jongensmoeders hoor ik nooit zulke dingen(al zullen die ook genoeg nukken hebben natuurlijk
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:23 schreef E.T. het volgende:
Alleen jammer van die donkere ramen in de bus, onder de stoelen verstoppen op de terugweg heeft geen effect zo
Zit je niet lekker in je vel Moussy? Zo te lezen zit er wat dwars.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:19 schreef moussy het volgende:
Leuke foto's hoor! Ik heb ze allemaal terug gestuurd, van oude shool en nieuwe school, ik vond ze gewoon echt niet leuk, en er zijn foto's genoeg hier.
Oude school gaat niet op schoolreis t/m gr 3 die verantwoorelijkheid vinden ze te grootNu houden ze een piratendag. Ik heb al gezegd dat het mijn 12,50 echt wel waard moet zijn, anders ga ik klagen
Ik heb opgevangen dat ze stokbrood met salade als lunch krijgen, maar kom op zeg, voor die van mij is dat geen feestmaaltijd, dat krijgen ze al regelmatig. Ga lekker poffertjes bakken of zo, en noem ze munten uit een schatkist. Ach weet ik veel, op het moment is het in mijn ogen toch niet goed genoeg, dus het kan ook aan mij liggen.
liefquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:24 schreef chacama het volgende:
[..]
Zit je niet lekker in je vel Moussy? Zo te lezen zit er wat dwars.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat een leuke schoolfoto's chaca en Knorretje...![]()
Toch altijd even afwachten hoe het uitvalt...
Dat is ook wel zo. Maar het feit dat even uit de schoolse omgeving zijn, is voor die kleintjes ook al heel veel waard. Net even dat half uurtje op de bank hangen. Iets dat je niet doet als er zoveel andere dingen om je heen gebeuren en je 'mee' wilt doen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:53 schreef bixister het volgende:
bij Piet zijn ze er juist wel erg streng op dat alles op moet en dat lukt dan ook wel geloof ik, maar het gaat meer om het spelen daarna. dan gaat 't er vaak nogal ruig aan toe. een goede oppasmoeder in de buurt weet ik eigenlijk niet chacama, misschien is 't inderdaad een idee om zo iemand te zoeken. maar ik vind eigenlijk dat de voorziening op school veilig genoeg moet zijn, dus dat ze er daar wat aan moeten doen.
half uurtje op de bank liggen redden we thuis tussen de middag eerlijk gezegd niet hoor, ik vind het doorgaans een race tegen de klok om 'm te halen, samen brood te eten, en weer terug te brengen. en dan wonen wij nog best dicht bij school! maar ze hebben dan ook echt maar een uurtje hier. vind ik vrij krap. bovendien, bij een gastouder lijkt 't me toch ook weer minder ontspannen dan thuis.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:57 schreef chacama het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo. Maar het feit dat even uit de schoolse omgeving zijn, is voor die kleintjes ook al heel veel waard. Net even dat half uurtje op de bank hangen. Iets dat je niet doet als er zoveel andere dingen om je heen gebeuren en je 'mee' wilt doen.
ja jouw peutertje is ook al bijna kleuter...... hoplelijke rustige dagen op de overblijf.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:07 schreef Sjeen het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Isa het gaat vinden na de vakantie, ze zal ook moeten overblijven op maandag en donderdag in principe... Ze wordt gewoon al 4
iets met blauw en vlechtjes chaca...
Ik pakte toenstraks de schoolfoto van Damon uit zijn rugzak...quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:33 schreef chacama het volgende:
Ook zo'n 'kijk-ik lach' smile.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:16 schreef livelink het volgende:
Ik word zo langzamerhand alleen wel heel nieuwsgierig wat hij nou 'Just' is
dat is echt duurquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:55 schreef easy-going het volgende:
Wat ik wel "grappig" vind, het overblijven kost 2.50 per keer en dan moet er dus brood en drinken meegenomen worden van huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |