Ik heb er zelf ook veel moeite mee, livelinkquote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:09 schreef livelink het volgende:
Het zou natuurlijk niet meer dan logisch moeten zijn om vooral nadruk te leggen op de positieve kanten van een kind, maar dat is zo moeilijk. Negatief gedrag valt natuurlijk meer op dan het positieve. Ik moet het me zelf soms ook echt inprenten.
Erg fijn dat Damon een juffrouw heeft getroffen die het kennelijk van nature kan
Oh, dit is héééééél herkenbaar...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:08 schreef lily het volgende:
[..]
Ik heb er zelf ook veel moeite mee, livelink
het is ook niet makkelijk...
ik ben vaak erg boos op hem en achteraf denk ik dan; wat ben je toch een trut, niemand heeft er wat aan (hij niet en ik ook niet)
Ja, maar ook wel uitzonderlijk hoor (hij is meestal erg gesloten)quote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:28 schreef Noli. het volgende:
Ik vind het ook erg knap dat hij zijn emoties Dat hij het moeilijk vond om "lief te zijn" maar dat de juf alle kinderen had gevraagd om D te helpen met "lief" te zijn. Maar dat ze dat niet deden. zo goed kan verwoorden.
Dat hoor ik inderdaad vaker; dat dementerende mensen in het verleden levenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:06 schreef chacama het volgende:
Livelink, dit doet me denken aan mijn oma toen die dementerend was. Ik was toen wel al iets ouder, maar achteraf werd me wel heel duidelijk waarom Oma het zo moeilijk had als ze mij zag. Door haar dementie vergat ze soms dat ze al oma was en als ik er dan was, dan zag ze zichzelf. Heb foto's gezien van mijn oma en keek mezelf aan. Achteraf dus snap ik nu waarom oma mij niet graag zag...... ze zag zichzelf. Misschien dat ze oma van Job en Katja ook zulke momenten heeft. Of dat ze in Katja een dochter ipv kleinkind ziet en haar dus zo erg corrigeert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop