Hier is de 4-daagse deze week, maar Sven's school doet er niet aan mee, jammer hoor

Ik weet eigenlijk niet eens hoe groot de overblijfgroep bij Sven is, op dinsdag blijft hij over en op vrijdag.
Op dinsdag moet hij brood en melk meenemen (er komt nooit brood mee terug dus hij zal het wel opeten) en op vrijdag is hij 12 uur uit en gaat dan door naar de BSO en krijgt daar brood van (daar weten we wel van dat hij altijd 2 of 3 boterhammen eet). De BSO en de overblijf worden door dezelfde organistie geregeld en het BSO lokaal is dan ook 5 meter bij zijn klaslokaal vandaan. Dit is ook het overblijflokaal. Er is ook altijd 1 of 2 van de BSOleidsters die hij na school heeft bij het overblijven aanwezig.
Ik denk dat hier allen de groepen 1/3 overblijven en de grotere groepen in een ander gedeelte van de school, zal het eens navragen.
Wat ik wel "grappig" vind, het overblijven kost 2.50 per keer en dan moet er dus brood en drinken meegenomen worden van huis.
Op vrijdag zit het bij de BSO-prijs inbegrepen en krijgt hij van de BSO dus brood en drinken.
De nascholingsdagen van de leerkrachten zijn dit jaar steeds op dinsdag geweest, dan zijn ze 's middags vrij, gaat Sven dus om 12 uur naar de BSO krijgt daar eten en drinken en kost het dus geen 2.50

Die nascholingsdagen besparen ons dus 2.50 plus brood en een beker melk

Hier zijn de schoolfoto's ook alweer een paar weekjes binnen, dat ging online dus er staat er 1 op de pc, zal hem eens showen: