Mouss ik hou van jequote:Op zondag 27 april 2008 21:45 schreef moussy het volgende:
bestelnummer 60-3878
ik kreeg hem als extra aanbieding na mn bestelling, misschien is ie daarom onvindbaar.
Ik geloof het wel, er zijn drie wedstrijden maar dit was de enige die overdag is. Via mijn werk (sponsor) kunnen we kaartjes tegen gereduceerd tarief krijgenquote:Op maandag 28 april 2008 09:29 schreef livelink het volgende:
Oh, ik dacht dat het al het EK betrof en dat je naar Zwitserland af ging reizen. Ik vond het al wonderbaarlijk dat je nog zo laat kaartjes had weten te krijgen. Ik ben nog niet helemaal wakker, geloof ik.
Is dit de laatste oefenwedstrijd, dan?
Ik zie ze ook niet als gevaarlijk, maar kan me wel voorstellen dat je ze kan verliezen met rennen of zo.quote:Op zondag 4 mei 2008 09:27 schreef livelink het volgende:
Ballerina's zijn toch niet zo gevaarlijk? Of heb ik een heel ander beeld van ballerina's dan jullie?
Nee, bijvoorkeur die van 1,95 of nog goedkoper en dan voor elke dag 3 paar.....quote:Op maandag 5 mei 2008 11:22 schreef moussy het volgende:
De wat duurdere hebben wel profielMaar die zullen de pubers wel niks vinden
bron (staat nog wel wat meer)quote:Het feest Fronleichnam is een een Rooms-Katholiek feest, dat in 1264 door Paus Urbanus IV werd ingevoerd. Met Fronleichnam (lett. lichaam van de Heer) wordt de aanwezigheid van Christus in het heilige sakrament van de eucharistie verheerlijkt (het brood en bloed bij het avondmal als symbool voor Christus). Het feest wordt op de donderdag naar Trinitatis (staat voor de heilige drieeenheid) gevierd, de datum van Trinitatis wordt door de datum van Pasen bepaald. Voor de reformatie werd het feest overal met grote processies en optochten gevierd. Nu gebeurt dit alleen nog in katholieke landen, maar de toneelstukken, die wonderen verbeelden bleven, bijv in Engeland langer in trek. Meer kan ik er ook niet over vertellen, maar ik hoop, dat je nu in ieder geval een idee hebt gekregen over wat Fronleichnam inhoudt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |