Ik begreep dat die Argentijn al uit de hoed van van Basten komt?quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:32 schreef M0NTANA het volgende:
Alle macht voor Marco van Basten, ben benieuwd.
Dan zal hij hem wel opstellen op een positie waar hij niet het beste tot zijn recht komt.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:33 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik begreep dat die Argentijn al uit de hoed van van Basten komt?
quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
Eindelijk ben je opgerot verlept stuk fruit! De tering voor jou en je kornuiten Jaakke en Fonteyn! De Schavuiten van weleer zullen het roer wederom overnemen, muiterij wordt beloond!
De laatste keer dat dat gebeurde was het van Gaal, net nadat PSV 4 keer achter elkaar kampioen geworden was, ergens in de jaren '90...quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:35 schreef EnactedChaos het volgende:
ik snap dat jullie blij zijn dat van Geel weg is, maar is het aan de andere kant goed dat 1 persoon alle macht krijgt? Daar gaat het op lijken namelijk...
En dan ook nog Marco van Basten, als het nou Guus Hiddink of Louis van Gaal was.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:36 schreef EnactedChaos het volgende:
ik snap dat jullie blij zijn dat van Geel weg is, maar is het aan de andere kant goed dat 1 persoon alle macht krijgt? Daar gaat het op lijken namelijk...
quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
En dan ook nog Marco van Basten, als het nou Guus Hiddink of Louis van Gaal was.
Ja ik ben er ook niet zo'n voorstander van dat Marco alle macht op dit gebied krijgt.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:36 schreef EnactedChaos het volgende:
Het is voor Marco van Basten zijn eerste klus als trainer/coach, waarom dan meteen zoveel vertrouwen? Kijk, dat hij werd aangesteld is al dubieus, maar ook maar meteen alle verantwoordelijkheden is heel wat.quote:
Zijn er nog SCC's te koop bij Feyenoord?quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:39 schreef Happel het volgende:
Van Geel weg en Van Basten de vrije hand?
En jullie willen er weer bovenop komen?
Dat dus. Ik had hem graag zien blijven, maar dan vooral voor de onderhandelingen. Ik vraag me af wie er nu met de clubs gaat onderhandelen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:40 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Qua verkopen en contracten heeft van Geel het natuurlijk uitstekend gedaan. Qua aankopen was het om te huilen. Prosac zal wel opgelucht ademhalen nu van Geel weg is
quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:42 schreef Jasza het volgende:
Lijkt me sowieso wel handig om met een hele nieuwe organisatie te beginnen, fris windje in de club, nieuwe spelers erbij
Eindelijk ben je opgerot verlept stuk fruit! De tering voor jou en je kornuiten Jaakke en Fonteyn! De Schavuiten van weleer zullen het roer wederom overnemen, muiterij wordt beloond!
Juist, exact ook mijn gevoel...quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:42 schreef Jasza het volgende:
Lijkt me sowieso wel handig om met een hele nieuwe organisatie te beginnen, fris windje in de club, nieuwe spelers erbij
Marco van Basten heeft toaal geen ervaring als eindverantwoordelijke bij een club, maar krijgt nu ineens ook de verantwoordelijkheid van een TD. Waar is dat vertrouwen in godsnaam op gebaseerd?quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:41 schreef EnactedChaos het volgende:
En wie controleert van Basten dan?
Wie sluit de deals?
En een TD zit er in principe voor de lange termijn, een trainer voor de korte termijn...
Dit levert binnen afzienbare tijd opnieuw gedonder op (mits er een nieuwe TD komt, maar die zal van Basten ook niiet pruimen wellicht)...
Zijn gewoon zaken die ik me afvraag, kan me niet voorstellen dat er niet iemand voor terugkomt. Je gaat van Basten bij z'n eerste klus toch niet volledig de vrije hand geven?quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:43 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik zal even in mijn glazenbol kijken.
Dat bedoel ik dus.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Marco van Basten heeft toaal geen ervaring als eindverantwoordelijke bij een club, maar krijgt nu ineens ook de verantwoordelijkheid van een TD. Waar is dat vertrouwen in godsnaam op gebaseerd?
Toevallig roep ik tegen een vriend net op MSN precies hetzelfde. Schoon schip maken en overnieuw beginnen is leuk, maar dan moet je wel op alle belangrijke plekken nieuwe mensen neerzetten. Dat gebeurt nu.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:42 schreef Jasza het volgende:
We zullen maar hopen dat Cruijff af en toe optreedt als De Trainersfluisteraarquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Marco van Basten heeft toaal geen ervaring als eindverantwoordelijke bij een club, maar krijgt nu ineens ook de verantwoordelijkheid van een TD. Waar is dat vertrouwen in godsnaam op gebaseerd?
Ajax is gewoon de weg kwijt, men heeft veel vertrouwen in Marco van Basten. Maar waarom?quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:45 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Zijn gewoon zaken die ik me afvraag, kan me niet voorstellen dat er niet iemand voor terugkomt. Je gaat van Basten bij z'n eerste klus toch niet volledig de vrije hand geven?
Dat lijkt me vrij onverantwoord, zeker voor een beursgenoteerde onderneming.
Johan Cruijff?quote:Daarom zei ik ook 'mits er een nieuwe TD komt'. Want die zal er wel komen. Ben benieuwd wie van basten wél boven zich wil hebben.
Het lijkt mij ook niet dat hij de vrije hand gaat krijgen, maar de aankomende dagen zal hier wel meer over verteld gaan worden.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:45 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Zijn gewoon zaken die ik me afvraag, kan me niet voorstellen dat er niet iemand voor terugkomt. Je gaat van Basten bij z'n eerste klus toch niet volledig de vrije hand geven?
Dat lijkt me vrij onverantwoord, zeker voor een beursgenoteerde onderneming.
Daarom zei ik ook 'mits er een nieuwe TD komt'. Want die zal er wel komen. Ben benieuwd wie van basten wél boven zich wil hebben.
Omdat het de beste Nederlandse bondcoach isquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ajax is gewoon de weg kwijt, men heeft veel vertrouwen in Marco van Basten. Maar waarom?
Weet ik dat... Misschien heeft ie Bosz z'n plan ff geleend?quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ajax is gewoon de weg kwijt, men heeft veel vertrouwen in Marco van Basten. Maar waarom?
[..]
dat dat niet gaat werken hebben we 2 maanden geleden al gezien.quote:Johan Cruijff?
Als de relatie tussen Marco van Basten en Johan Cruijff dan nog maar een beetje goed is.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:46 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
We zullen maar hopen dat Cruijff af en toe optreedt als De Trainersfluisteraar
De tijd zal het leren. Van Gaal was nog minder bekend dan van Basten en dat verhaal is bekend inmiddels.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ok, van Geel is nu weg. Van Basten lijkt nu de grote dictator te gaan worden. Eerst Johan Cruijff al afwijzen, en nu ook nog eens zelf het hele beleid gaan voeren. Ik vind het allemaal wel gewaagd hoor. Wat als het totaal niet gaat lopen? Of wat als weer geen kampioen word? Dan gaat er aan de poten van van Basten gezaagd worden. Als hij dan vertrekt of ontslagen wordt heb je een super groot probleem.
Klopt, vele prijzen en altijd ver komen in eindrondes!quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:48 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Omdat het de beste Nederlandse bondcoach is
Bergkampquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:45 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook 'mits er een nieuwe TD komt'. Want die zal er wel komen. Ben benieuwd wie van basten wél boven zich wil hebben.
Soulreadquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:46 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Toevallig roep ik tegen een vriend net op MSN precies hetzelfde. Schoon schip maken en overnieuw beginnen is leuk, maar dan moet je wel op alle belangrijke plekken nieuwe mensen neerzetten. Dat gebeurt nu.
Van Gaal was dan ook wel iemand die een echte leider is. En er zijn er maar weinig die tegen hem in durven gaan.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:50 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
De tijd zal het leren. Van Gaal was nog minder bekend dan van Basten en dat verhaal is bekend inmiddels.
Dat weten we nu, maar toen Beenhakker destijds vertrok had ik ook geen idee hoe het verder moest. Van Basten heeft het goed gedaan bij Ajax en als bondscoach heeft hij in ieder geval goede resultaten behaald. Dat is alles waar we op dit moment op af kunnen gaan. ik hoop alleen niet dat hij spelers zo af zal serveren als soms bij het Nederlands Elftal gebeurde want dan wordt het weer zo'n onrustig jaar.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Van Gaal was dan ook wel iemand die een echte leider is. En er zijn er maar weinig die tegen hem in durven gaan.
Daar ben ik eigenlijk nog best bang voor wat betreft onze nieuwe argentijn want op de vleugel heeft die nog nooit uitgeblonken en het is zeker geen vervanger voor Huntelaar. Dus ben benieuwd wat ze met hem willen gaan doen, Van Basten kennende zal hij wel rechtervleugelverdediger worden ofzoquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dan zal hij hem wel opstellen op een positie waar hij niet het beste tot zijn recht komt.
Hij is nu weg, boeiend!quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:19 schreef stefmans het volgende:
En toch vind ik dat men Fontein niet weg had moeten sturen, want met financiënen is hij natuurlijk geniaal.
Maarten Fontein had men commercieel directeur moeten maken, maar helaas.quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:19 schreef stefmans het volgende:
En toch vind ik dat men Fontein niet weg had moeten sturen, want met financiënen is hij natuurlijk geniaal.
Nou en? Voor van Gaal was het dik 15 jaar geleden ook zijn eerste klus en ook hij had alle verantwoordelijkheden.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het is voor Marco van Basten zijn eerste klus als trainer/coach, waarom dan meteen zoveel vertrouwen? Kijk, dat hij werd aangesteld is al dubieus, maar ook maar meteen alle verantwoordelijkheden is heel wat.
Het ging toch al kut, kijken of we nu potten kunne breken. En anders doen we het volgend jaar weer opnieuw.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het is voor Marco van Basten zijn eerste klus als trainer/coach, waarom dan meteen zoveel vertrouwen? Kijk, dat hij werd aangesteld is al dubieus, maar ook maar meteen alle verantwoordelijkheden is heel wat.
Mijn allereerste gedachte!quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:46 schreef Pritt het volgende:
Kom er maar in Johan!
Vanwege mijn leeftijd kan ik dat alleen maar achteraf beoordelen, toen Louis van Gaal werd aangesteld in 1991 (?) maakt ik me nog niet druk om het technische beleid. Het pakte uitstekend uit, maar dat is nu toch geen garantie met Marco van Basten? Van Gaal had enigszins geluk met een gouden generatie uit de jeugd, het is te hopen dat Van Basten ook veel geluk heeft, want anders zie ik het somber in.quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:35 schreef cheqy het volgende:
[..]
Nou en? Voor van Gaal was het dik 15 jaar geleden ook zijn eerste klus en ook hij had alle verantwoordelijkheden.
En qua prestaties met Oranje was van Gaal net als van Basten ook niet zo denderend, sterker hij wist zich niet eens te plaatsen voor een WK. Van Gaal is meer een club coach en dat zou ook met van Basten kunnen zijn en daarom krijgt hij van mij voorlopig het voordeel van de twijfel.
Waarschijnlijk wel, Scheringa houd van oud Ajax bestuursleden.quote:
Hij is zelf wel heul blij!quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mooi bericht bij thuiskomst.. Martin, veel plezier in waar je ook naar toe gaat
.
Dat van die Cvitanich zit me niet helemaal lekker. Ik mag toch hopen dat hij niet de nummer 1 opvolger van KJH wordt, als ie vertrekt.
Krijg wel een beetje Gabrich flash backs. Zal wel aan de naam liggen. Hij is wel erg klein trouwens..
quote:Ajax aanwinst: "Een droom die uitkomt"
Dario Cvitanich heeft in Argentijnse media laten weten dat zijn overgang naar Ajax een droom is die uitkomt. "Het is een mooie, maar nerveuze week. Hopelijk wordt het komend weekend een topweek," aldus 'Dario' die hoopt komend weekend de medische keuring zal ondergaan. NOS Teletekst meldt dat hij een contract zal ondertekenen van maarliest 5 jaar.
Cvitanich, die zowel een Argentijns als een Kroatisch paspoort heeft, maakte in het seizoen 2003/2004 zijn debuut in de hoofdmacht van Banfield. Bij die club speelde de aanvaller in vijf jaar 85 wedstrijden. Daarin scoorde de 1.75 meter lange speler dertig doelpunten.
Ik krijg bij van Basten het idee dat hij wel weet wat ie wil en wat Ajax nodig heeft, net als van Gaal toendertijd. Van Basten dwingt het geluk zelf wel af, laat hem maar lekker rommelen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Vanwege mijn leeftijd kan ik dat alleen maar achteraf beoordelen, toen Louis van Gaal werd aangesteld in 1991 (?) maakt ik me nog niet druk om het technische beleid. Het pakte uitstekend uit, maar dat is nu toch geen garantie met Marco van Basten? Van Gaal had enigszins geluk met een gouden generatie uit de jeugd, het is te hopen dat Van Basten ook veel geluk heeft, want anders zie ik het somber in.
Maar nog altijd snap ik niet waarom Ajax de gok durft te nemen?quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:03 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik krijg bij van Basten het idee dat hij wel weet wat ie wil en wat Ajax nodig heeft, net als van Gaal toendertijd. Van Basten dwingt het geluk zelf wel af, laat hem maar lekker rommelen.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:05 schreef BigKahuna het volgende:
Wat toma kan, kan ik ook.
[ afbeelding ]
Zegt weinig. Alves scoorde ook nooit zoveel als bij Heerenveen in de toch zwakkere Zweedse competitie. Bovendien las ik over deze jongen dat hij een tijdje als buitenspeler heeft gefunctioneerd? Anyway, we zien het wel. Hopelijk pakt het positief uit.quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:12 schreef Noshiba het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat is een goede tekening voor de arena
quote:
Bij nou niet bepaald een topclub, als ik het allemaal goed begrijp. En ook nog deels als rechtsbuiten.quote:
Inderdaad, sowieso heb je hem ooit zien spelen?quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:43 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Bij nou niet bepaald een topclub, als ik het allemaal goed begrijp. En ook nog deels als rechtsbuiten.
Juischt. En dan is de Argentijnse competitie er ook niet eentje waar je er zomaar ff 33 inlegt. Dat Huntelaar er zoveel scoort zegt misschien wel meer over de sterkte van onze competitie dan over Huntelaar zelf.quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:46 schreef Jasza het volgende:
[..]
Inderdaad, sowieso heb je hem ooit zien spelen?
Hij kan echt wel wat hoor, is een erg nuttige speler naast Klaas en Suarez.
Nu maar zorgen dat Klaas blijft.
toma is er niets bijquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:05 schreef BigKahuna het volgende:
Wat toma kan, kan ik ook.
[ afbeelding ]
Dit kun je niet lezen manquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:51 schreef M0NTANA het volgende:
De rest van het interview:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Credits naar djnospinzone (en hektiano @ psv.netwerk.to) trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |