quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:33 schreef zeemonster het volgende:
[..]
ook_gek het hartenmannetje![]()
.
Alles goed?
quote:Nuchtere man doet wisseltruc
Een 44-jarige automobilist uit Leidschendam heeft in de nacht van zaterdag op zondag geprobeerd de politie te misleiden. Vermoedelijk dacht de man dat hij te veel had gedronken, meldt de politie. Een wisseltruc in het zicht van een politiecontrole in Scheveningen pakte niet helemaal goed uit, maar hij kwam er toch zonder boete vanaf.
Op vierhonderd meter voor de controle stopte de Leidschendammer en wisselde van plaats met zijn vrouw, die ook in de auto zat. Meldt Novum Nieuws. Agenten zagen de wisseltruc en pakten de man op. Hij werd meegenomen naar het bureau voor een blaastest. Eenmaal op het bureau bleek dat de man zich de moeite had kunnen besparen, want hij had helemaal niet te veel gedronken.
Wat voor kneus ben je danquote:Op maandag 28 april 2008 11:40 schreef Koploperkopper het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)doet_wisseltruc.html
[..]!
Ik ben bang dat ik je niet zal herkennenquote:Op maandag 28 april 2008 19:25 schreef 4-elements het volgende:
Ik kom ook weer even naar de Nach. Geen idee wat ik ga doen alleen. Maar mocht je me zien, zwaai ff...
quote:Op maandag 28 april 2008 11:40 schreef Koploperkopper het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)doet_wisseltruc.html
[..]!
Meeste is gewoon open. Voor de zekerheid kan je er eventueel vanuit gaan dat sommige supermarkten na een uur of twaalf dicht zijn. Maar die in het centrum en de buurt turken zullen gewoon open zijn.quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:23 schreef Chiquitina het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met winkels die open zijn morgen, donderdag en vrijdag? Aangezien ik dus men familie over de vloer heb... en nog veeeel boodschappen moet doen
De AH bij mij in het winkelcentrum is zowel op Koninginnedag als op Hemelvaart geopend. Op Hemelvaart overigens met zondagopeningstijden, van 10 uur tot 18 uur.quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:23 schreef Chiquitina het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met winkels die open zijn morgen, donderdag en vrijdag? Aangezien ik dus men familie over de vloer heb... en nog veeeel boodschappen moet doen
Ik ga in ieder geval niet... Afgezien van Leaf komt er geen enkele band die ik ook maar een klein beetje leuk vind. Tot nu toe heb ik ook bijna alle Koninginnenachen meegemaakt, dus vind het ook wel even prima zo...quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:29 schreef Yoni het volgende:
Vanavond naar de Nach (en ik wil nog steeds mensen meeten! anders ben ik Remi) en morgen ga ik naar Dordrecht, geen idee wat daar te doen is, maar ga naar een vriendinnetje iig.
Ik ga morgen naar Hoek van Holland , schijnt een grote braderie te zijn daarquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:13 schreef Charisma het volgende:
goede middag ..wat doen jullie morgen, wie gaat er waar heen?
zijn er leuke vrijmarkten in Den haag?
Ja, maar ik ben wel leukquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval niet... Afgezien van Leaf komt er geen enkele band die ik ook maar een klein beetje leuk vind. Tot nu toe heb ik ook bijna alle Koninginnenachen meegemaakt, dus vind het ook wel even prima zo...
quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:49 schreef Yoni het volgende:
Ja, maar ik ben wel leukDat is toch al reden genoeg
Nerdquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... en ik wil GTA IV spelen op m'n PS3!
Wie van ons twee werkt er ook alweer in de ICT?quote:
Zaterdag/zondagochtendquote:
zaterdagmiddag kan niet, zondagmiddag eventueel welquote:
* m@x kijkt naar buiten en denkt, ouch wat een k#tweerquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:49 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben wel leukDat is toch al reden genoeg
Ik wilde eigenlijk alleen naar Squirrel en The Hazelnuts (winnaar bandverkiezing) en naar Leaf, maar ben bij twee bluesbandjes erbij gefrot als fotograaf. Sucks. Maar goed, ga wel heen en weer wandelen, m'n bandje is geldig bij elk podium. En hopelijk komt m@x ook nog
ik ga je donderdag achternaquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:54 schreef RATMEN het volgende:
Ik vertrek morgen lekker naar Belgie. Paar daagjes lekker in het bos hangen, beetje paintballen, beetje BBQen, kampvuurtjes bouwen, borreltje drinken ...
.
quote:
Welke lettergreep van haar ondertitel snap je niet?quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:06 schreef RATMEN het volgende:! Tis een Mannenkamp! Dus niet te dicht in de buurt komen he
.
Geenquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welke lettergreep van haar ondertitel snap je niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |