quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:33 schreef zeemonster het volgende:
[..]
ook_gek het hartenmannetje![]()
.
Alles goed?
quote:Nuchtere man doet wisseltruc
Een 44-jarige automobilist uit Leidschendam heeft in de nacht van zaterdag op zondag geprobeerd de politie te misleiden. Vermoedelijk dacht de man dat hij te veel had gedronken, meldt de politie. Een wisseltruc in het zicht van een politiecontrole in Scheveningen pakte niet helemaal goed uit, maar hij kwam er toch zonder boete vanaf.
Op vierhonderd meter voor de controle stopte de Leidschendammer en wisselde van plaats met zijn vrouw, die ook in de auto zat. Meldt Novum Nieuws. Agenten zagen de wisseltruc en pakten de man op. Hij werd meegenomen naar het bureau voor een blaastest. Eenmaal op het bureau bleek dat de man zich de moeite had kunnen besparen, want hij had helemaal niet te veel gedronken.
Wat voor kneus ben je danquote:Op maandag 28 april 2008 11:40 schreef Koploperkopper het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)doet_wisseltruc.html
[..]!
Ik ben bang dat ik je niet zal herkennenquote:Op maandag 28 april 2008 19:25 schreef 4-elements het volgende:
Ik kom ook weer even naar de Nach. Geen idee wat ik ga doen alleen. Maar mocht je me zien, zwaai ff...
quote:Op maandag 28 april 2008 11:40 schreef Koploperkopper het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)doet_wisseltruc.html
[..]!
Meeste is gewoon open. Voor de zekerheid kan je er eventueel vanuit gaan dat sommige supermarkten na een uur of twaalf dicht zijn. Maar die in het centrum en de buurt turken zullen gewoon open zijn.quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:23 schreef Chiquitina het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met winkels die open zijn morgen, donderdag en vrijdag? Aangezien ik dus men familie over de vloer heb... en nog veeeel boodschappen moet doen
De AH bij mij in het winkelcentrum is zowel op Koninginnedag als op Hemelvaart geopend. Op Hemelvaart overigens met zondagopeningstijden, van 10 uur tot 18 uur.quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:23 schreef Chiquitina het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met winkels die open zijn morgen, donderdag en vrijdag? Aangezien ik dus men familie over de vloer heb... en nog veeeel boodschappen moet doen
Ik ga in ieder geval niet... Afgezien van Leaf komt er geen enkele band die ik ook maar een klein beetje leuk vind. Tot nu toe heb ik ook bijna alle Koninginnenachen meegemaakt, dus vind het ook wel even prima zo...quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:29 schreef Yoni het volgende:
Vanavond naar de Nach (en ik wil nog steeds mensen meeten! anders ben ik Remi) en morgen ga ik naar Dordrecht, geen idee wat daar te doen is, maar ga naar een vriendinnetje iig.
Ik ga morgen naar Hoek van Holland , schijnt een grote braderie te zijn daarquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:13 schreef Charisma het volgende:
goede middag ..wat doen jullie morgen, wie gaat er waar heen?
zijn er leuke vrijmarkten in Den haag?
Ja, maar ik ben wel leukquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval niet... Afgezien van Leaf komt er geen enkele band die ik ook maar een klein beetje leuk vind. Tot nu toe heb ik ook bijna alle Koninginnenachen meegemaakt, dus vind het ook wel even prima zo...
quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:49 schreef Yoni het volgende:
Ja, maar ik ben wel leukDat is toch al reden genoeg
Nerdquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... en ik wil GTA IV spelen op m'n PS3!
Wie van ons twee werkt er ook alweer in de ICT?quote:
Zaterdag/zondagochtendquote:
zaterdagmiddag kan niet, zondagmiddag eventueel welquote:
* m@x kijkt naar buiten en denkt, ouch wat een k#tweerquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:49 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben wel leukDat is toch al reden genoeg
Ik wilde eigenlijk alleen naar Squirrel en The Hazelnuts (winnaar bandverkiezing) en naar Leaf, maar ben bij twee bluesbandjes erbij gefrot als fotograaf. Sucks. Maar goed, ga wel heen en weer wandelen, m'n bandje is geldig bij elk podium. En hopelijk komt m@x ook nog
ik ga je donderdag achternaquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:54 schreef RATMEN het volgende:
Ik vertrek morgen lekker naar Belgie. Paar daagjes lekker in het bos hangen, beetje paintballen, beetje BBQen, kampvuurtjes bouwen, borreltje drinken ...
.
quote:
Welke lettergreep van haar ondertitel snap je niet?quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:06 schreef RATMEN het volgende:! Tis een Mannenkamp! Dus niet te dicht in de buurt komen he
.
Geenquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welke lettergreep van haar ondertitel snap je niet?
Dan moet ze haar ondertitel vervangen naar "ballenjacht"quote:
Nee, eerder dan naar "ballengevangen"quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:23 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dan moet ze haar ondertitel vervangen naar "ballenjacht"
*pruil*quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:52 schreef m@x het volgende:
[..]
* m@x kijkt naar buiten en denkt, ouch wat een k#tweer
Ben nog een beetje aan het twijfelen Yoni. Heb een heftig dagje achter de rugen ik heb niet zo'n zin om alleen te staan als jij moet fotograferen.....
Doei! Have funquote:
Jij ook veel plezier!quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:44 schreef zeemonster het volgende:Ik ga mijn oranje feestkleding zoeken (NOT
)
Bijna Hoera voor de koningin ! Fijne avond voor iedereen
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 29 april 2008 21:41 schreef Jill-RMC het volgende:
Hoorde het net al toen ik met de hond in het bos liep....volgens mij staat de wind deze kant op ofzo.
Maar ga lekker vroeg naar bed en ga morgen btje rondstruinen op de marktjes
Gescatterd over de hele stad geloof ik. Randgedeeltes iig.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:49 schreef Elegy het volgende:
Waar zijn de marktjes morgen?
* Elegy houdt zich niet heel erg bezig met die dingen morgen maar vindt marktjes altijd wel leuk
Altijd, zijn mooie feestjes, echter moet morgen vroeg op en 2,5 uur autorijden, dus op tijd slapenquote:Op dinsdag 29 april 2008 21:47 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ga jij niet naar die hel in de stad?
Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:00 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Altijd, zijn mooie feestjes, echter moet morgen vroeg op en 2,5 uur autorijden, dus op tijd slapen.
Das snelquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:54 schreef Yoni het volgende:sjooow weer thuis en uitgenacht. Was gezellie met m@x
Ik was al om 18.00 op pad en was ondertussen redelijk verkleumd aan het raken. En het nadeel van ook moeten fotograferen is dat ik dus met een grote tas met zut loop te sjouwen en ik niet ff een kroeg induik.quote:
Awh, je bent oranjequote:Op woensdag 30 april 2008 00:16 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik was al om 18.00 op pad en was ondertussen redelijk verkleumd aan het raken. En het nadeel van ook moeten fotograferen is dat ik dus met een grote tas met zut loop te sjouwen en ik niet ff een kroeg induik.
Jaquote:
Nou moest ik er wel op tijd uit, maar half acht wakker worden is wat overdrevenquote:Op woensdag 30 april 2008 08:33 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ja
Heb ik eindelijk eens een echte vrije dag dat ik niks hoef, word ik wakker om kwart over zeven![]()
Ik ga straks maar even naar de Mediamarkt, of zijn die winkels daar allemaal dicht?quote:Op woensdag 30 april 2008 08:37 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Nou moest ik er wel op tijd uit, maar half acht wakker worden is wat overdreven.
Ik ben er gelukkig net vanaf. Je hebt bij de Aldi van die bruistabletten tegen hoest die relaxed zijn en dan in combi met een hoestdrank tegen kriebelhoest.quote:Op woensdag 30 april 2008 10:34 schreef Yoni het volgende:
*brak*
Heeft iemand voor mij dé tip tegen kriebelhoest? Ik slaap echt zo verrot de hele tijd
Fluimicil of dapo, helpt welquote:Op woensdag 30 april 2008 10:34 schreef Yoni het volgende:
*brak*
Heeft iemand voor mij dé tip tegen kriebelhoest? Ik slaap echt zo verrot de hele tijd
alles was open he ? AH C1000 in de thersiastraat , je kon alles krijgen, zelfs de gall gall was openquote:Op woensdag 30 april 2008 19:25 schreef McKillem het volgende:
Wel kek dat de albert hein gewoon open is.
Was bijna bang geen eten te kunnen kopen.
wat flauw zeg zeemonster, echt flauwquote:Op woensdag 30 april 2008 13:04 schreef zeemonster het volgende:
Weet je wat echt heel triest is, vanmorgen kreeg ik om zeven uur een smsje van een vriend : dat ie niet kon slapen en dat ik wakker moest worden want ik moest naar mijn werk (haha wat een grap!) .
Vervolgens smste ik terug : haha niet grappig! Ben moe laat me slapen!.
Lang leve mijn ochtendhumeur.
Nu wil de beste vriend mijn vriend niet meer zijn.
Fijn weer 1tje minder die me op vrije dagen wakker maakt
Je moet de stad ook niet in!quote:Op woensdag 30 april 2008 19:29 schreef Charisma het volgende:
wat viel Den haag tegen vandaag zeg
\mijn vriendin en ik gingen fietsend de stad in , niets op het plein, ja zo een soort kinder voorsetlling, alle terassen leeg..pffft
dan maar door naar de Bierkade en ja daar was markt, maar wat flauw allemaal
echt markttentjes en zo nu en dan aan Bara te koop ( wat is dit eigenlijk ?)
we hebben op het plein bij crystal de bistro twee wijntjes geslurpt, heel lekker onder de regenbui
Den Haag? koniginnendag? afknapper ...niet aan te bevelen...
belgisch park ken ik al, jarfen lang al gezienquote:Op woensdag 30 april 2008 19:35 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Je moet de stad ook niet in!
Belgisch Park was wel gezelli, Frederik Hendriklaan ook wel..al had ik het idee dat veel mensen het rond 2 uur al hadden opgegeven (weggeregend). Wilde ook nog bij de Harley's gaan kijken in de Reinkenstraat, maar het werd ineens weer heel donker dus toen maar richting huis gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |