Hier in Hilversum (quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:05 schreef marcb1974 het volgende:
Schijnt de zon nog steeds eigenlijk ?
we waren al 20 minuten dichtquote:
Mja, daar kwam ik dus ook net achterquote:Op dinsdag 22 april 200814:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
we waren al 20 minuten dicht [afbeelding]
Hier ook zie ik nu mijn gordijnen open zijnquote:
hoezo is dat kut?quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Kut hilversum 13.gif
Intercities stoppen er ook weer tegenwoordig
tis hier echt heerlijk weerquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:05 schreef marcb1974 het volgende:
Schijnt de zon nog steeds eigenlijk ?
Hier niet. Wie immer.quote:
Hier ook, net ff buiten geweest.. Jammer dat er geen terras in de buurt isquote:Op dinsdag 22 april 200814:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis hier echt heerlijk weer [afbeelding]
op zich is het hier ook wel te doen, alleen waait het soms een beetje te hardquote:Op dinsdag 22 april 2008 15:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hier ook, net ff buiten geweest.. Jammer dat er geen terras in de buurt is
en weer een extra kans op paupers die erbij komen zitten n de BordBistroquote:
Nogal. Nee, het is hier geen zon. Wazig, er zal wel een persoonlijke wolk boven deze omgeving hangen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
op zich is het hier ook wel te doen, alleen waait het soms een beetje te hard
Buienradar.nl laat vrij weinig bewolking zien boven NL..quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nogal. Nee, het is hier geen zon. Wazig, er zal wel een persoonlijke wolk boven deze omgeving hangen.
Mwah, een windscherm doet wonderen hoorquote:Op dinsdag 22 april 200815:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
op zich is het hier ook wel te doen, alleen waait het soms een beetje te hard [afbeelding]
lekker makkelijk als je gaat lopenquote:Op dinsdag 22 april 2008 15:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mwah, een windscherm doet wonderen hoor
Bronquote:'Lastige' bejaarde patiënt slaapt in berghok
BRUSSEL - Het verplegend personeel van een ziekenhuis in het Vlaamse Leuven heeft voor een onorthodoxe aanpak gekozen om een 'lastige' negentigjarige vrouw in toom te houden. De patiënt werd 's nachts in haar bed in een bergingsruimte op de afdeling gezet, waar ze niet op een alarmbel kon drukken. Verschillende Vlaamse kranten schrijven dinsdag over dit incident. De toedracht is bevestigd door het ziekenhuis, dat excuses heeft aangeboden en sancties tegen het personeel overweegt.
De familie van de hoogbejaarde mevrouw ontdekte de 'behandeling' bij toeval.
Bengels!quote:
Er klopt iets niet, de beste man leeft nog. Over het algemeen is dat chinese spul niet echt te vertrouwenquote:
Dat hadden ze al veel eerder moeten doen.quote:
"Rotterdamquote:
Niet duidelijk genoegquote:Op dinsdag 22 april 2008 15:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
"Rotterdam" was ook sarcastisch bedoelt
je kan ook wel een lijstje domme Rotterdamse berichten makenquote:
Gefeliciteerd!quote:
En leuk!quote:
YEssquote:Op dinsdag 22 april 200816:05 schreef Bengeltje het volgende:
Donderdag sleutel halen woning. [afbeelding]
Preciesquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:22 schreef Bengeltje het volgende:Lief,
ja het gaat goed komen. Het moet gewoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Vroeg ik om foto's danquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:57 schreef Bengeltje het volgende:
Er hoeft niets gesloopt.
Qu je kan toch een paar foto's zien bij mijn msn.
quote:
Ik bedoelde meer dat Fles goed is in het slopen van dingenquote:Op dinsdag 22 april 2008 17:21 schreef Bengeltje het volgende:
Ja he.![]()
Ik ben er ook blij mee, en weinig te doen. Geen verbouwing dus. Sorry fles.
Qutiequote:
Da's helemaal geweldig Bengel!quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:21 schreef Bengeltje het volgende:
Ja he.![]()
Ik ben er ook blij mee, en weinig te doen. Geen verbouwing dus. Sorry fles.
Super intelligent volk daar johquote:
Dat tuig daar. Ik heb 4 jaar daar in de buurt op school gezetenquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Super intelligent volk daar johmoet je kijken. Welkom in Faahkiserp Mehnra.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu weet iedereen dat dat ook EEN keer gezegd is jaquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:00 schreef leonieke het volgende:
Ik blijf hem schitterend vinden![]()
En trouwens: super dat je het hier ook nog eens zegt dat we zo intelligent zijn. Nu weet iedereen het
Tis dat ik geen logs mag posten héquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nu weet iedereen dat dat ook EEN keer gezegd is ja
Flashback. Ik krijg een trauma. Ik ben daar nooit geweest, ik ben daar nooit geweest......argh, damnit. Presikhaafquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Het filmpje staat er ook inmiddels
Bekijk deze YouTube-video
huhquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:18 schreef Pheno het volgende:
Presikhaaf
Ik probeer het erg te mijden. Ik heb zelfs laatst een naambordje omgedraaid. Ik weet alleen niet meer precies waarquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:26 schreef leonieke het volgende:
De school heeft daar duidelijk niet goed z'n werk gedaan bij Pheno
quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:22 schreef Bengeltje het volgende:Lief,
ja het gaat goed komen. Het moet gewoon.
Troopreplev misschien?quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:27 schreef Pheno het volgende:
Ik heb zelfs laatst een naambordje omgedraaid. Ik weet alleen niet meer precies waar
Tuurlijk.quote:Op woensdag 23 april 200808:23 schreef Kuukske het volgende:
Zo, iedereen heeft Mijn Tent is Top gekeken gisteren?
quote:Op woensdag 23 april 200808:21 schreef Pheno het volgende:
Luie kutmod, niet eens een nieuw SC openen [afbeelding]
quote:
Nee, natuurlijk niet. Met dit weerquote:Op woensdag 23 april 2008 08:23 schreef Kuukske het volgende:
Nee, ik heb voetbal gekekenquote:Op woensdag 23 april 2008 08:23 schreef Kuukske het volgende:
Leuke gozersquote:
Ik ben nooit aangehaakt.quote:Op woensdag 23 april 2008 08:38 schreef Kuukske het volgende:
Afhakers.
Ik hoor het al, je hebt het heel erg drukquote:Op woensdag 23 april 2008 08:38 schreef Kuukske het volgende:
Afhakers.
Midden in de week, bijna weekendquote:Op woensdag 23 april 200808:47 schreef leonieke het volgende:
Hmz... ik heb vandaag niet zoveel zin eigenlijk [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |