We are Scientistsquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:49 schreef MadMaster het volgende:
We Are Scientist...
Wat een drama vind ik dat, heb ze in het voorprogramma van Kaiser Chiefs gezien in de HMH.
MaJo, je zoent toch niet met die gozer met dat baby drumstelletje![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:50 schreef MaJo het volgende:
Nem's details gelezen maar ik wil meerWaar hadden jullie afgesproken en waarom overdag? Ik heb bij een date echt een paar glazen alcohol nodig
En waarom vond je haar niet leuk? Kan misschien nog komen toch?
Zo mijn journalistenrol weer vervuld
De jeugd van tegenwoordig...quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
nee koninginnenacht is de bombEn dan een beetje sloom rondlopen op koninginnedag
"Op zich"...dat is de deur wel open houden hequote:Op dinsdag 22 april 2008 18:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mwah op zich wel jaMaar blijft lastig omdat ik hem veel zie. Gisteren zat ie ook weer te flirten, maar ik hou me maar een beetje afzijdig.
Whatever, ze doen hun naam in ieder geval geen eer aan, wat een hangjassen...quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
We are Scientistsbedoel je
Nope het is niet de drummer (er is overigens een nieuwe drummer dus die jij bedoelt is er al uit
)
quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"Op zich"...dat is de deur wel open houden he
Ze was niet zo heel knap en de rest van de klik was er eigenlijk ook niet helemaal.quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:50 schreef MaJo het volgende:
Nem's details gelezen maar ik wil meerWaar hadden jullie afgesproken en waarom overdag? Ik heb bij een date echt een paar glazen alcohol nodig
En waarom vond je haar niet leuk? Kan misschien nog komen toch?
Zo mijn journalistenrol weer vervuld
Koninginnedag is alleen leuk in Amsterdam. Aangezien ik mijn vrienden niet meer kan porren om naar Amsterdam te komen heb ik het nu maar verplaatst naar koninginnenachtquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig...
Ik ben blij als ik volgende week uberhaupt een beetje normaal kan lopen...
Waarom willen ze niet meer naar Amsterdam dan?quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Koninginnedag is alleen leuk in Amsterdam. Aangezien ik mijn vrienden niet meer kan porren om naar Amsterdam te komen heb ik het nu maar verplaatst naar koninginnenacht
quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar ondertussen wel de groupie uithangen...
I knowquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"Op zich"...dat is de deur wel open houden he
Ik kom al jaren niet meer in het centrum van Amsterdam met Koninginnedag, één grote commerciële bende...quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Koninginnedag is alleen leuk in Amsterdam. Aangezien ik mijn vrienden niet meer kan porren om naar Amsterdam te komen heb ik het nu maar verplaatst naar koninginnenacht
Oyquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar ondertussen wel de groupie uithangen...
Hoeveel definitieve beslissingen heb jij het afgelopen jaar genomen?quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
I knowBlijf hem ook wel leuk vinden en hem steeds zien helpt dan ook niet echt
Sinds ik niet meer in Amsterdam woon en ze geen crashplek meer hebben zijn ze te lui om erheen te gaanquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom willen ze niet meer naar Amsterdam dan?
Ik ga altijd rondlopen door de Jordaan of in de buurt van de Westermarktquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kom al jaren niet meer in het centrum van Amsterdam met Koninginnedag, één grote commerciële bende...
Ik ga meestal naar Amstelveen, daar schijnen er ook een aantal van hier rond te huppelen...
Ten opzichte van hem? Weinig. Hij heeft de touwtjes in handen, maar daar heb ik geen zin meer in. Merk gelijk dat ie weer meer geïnteresseerd is sinds ik die beslissing heb genomenquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoeveel definitieve beslissingen heb jij het afgelopen jaar genomen?
Serieuze vraag...
Maar hij was wel genomineerd voor World's Sexiest Vegetarian 2007...quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
OyHeb echt niet met hem gezoend omdat ie in een band zit maar omdat hij echt leuk is
Ben ik veel te braaf voor
quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sinds ik niet meer in Amsterdam woon en ze geen crashplek meer hebben zijn ze te lui om erheen te gaan
Amstelveen da bom!quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kom al jaren niet meer in het centrum van Amsterdam met Koninginnedag, één grote commerciële bende...
Ik ga meestal naar Amstelveen, daar schijnen er ook een aantal van hier rond te huppelen...
Nee tuurlijk hoeft niet iedere date iets te worden, maar na 1x kan je toch niet helemaal zeggen dat iemand niks is? Je hoeft het niet blijven te proberen hoor maar een tweede keer zou toch kunnen? En anders lekker neuken niet betalenquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze was niet zo heel knap en de rest van de klik was er eigenlijk ook niet helemaal.
Zou kunnen komen? Eh ja...als je lang genoeg met een hamer op een steen slaat krijg je ook zand. Maar of je dat wilt?
Alsof iedere date altijd maar moet lukken of moet werken op den duur
Het was dan ook een blind date. Dan kan zoiets gebeuren
quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sinds ik niet meer in Amsterdam woon en ze geen crashplek meer hebben zijn ze te lui om erheen te gaan
Serieus?quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar hij was wel genomineerd voor World's Sexiest Vegetarian 2007...
Dat gaat nog op zich nog wel, maar in die smalle Jordaan straatjes breek je je nek...quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ga altijd rondlopen door de Jordaan of in de buurt van de Westermarkt
Ik bedoelde meer in algemene zin...quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ten opzichte van hem? Weinig. Hij heeft de touwtjes in handen, maar daar heb ik geen zin meer in. Merk gelijk dat ie weer meer geïnteresseerd is sinds ik die beslissing heb genomen
Volgens mij had je vorige keer al de titel slet of -om meer in de sfeer te blijven- fiets meegekregen hier. Of niet?quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
OyHeb echt niet met hem gezoend omdat ie in een band zit maar omdat hij echt leuk is
Ben ik veel te braaf voor
Windows Explorer = Windows Verkennerquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:04 schreef Soempie het volgende:
Ik heb een heel domme vraag. Waar zit de windows explorer?![]()
Als we het over dezelfde hebben wel, de andere 2 heren lijken me af te vallen...quote:
quote:Keith Austin Murray (born May 10, 1977) is lead vocalist/guitarist of the indie rock band We Are Scientists, with Chris Cain (bass).
We Are Scientists rose to fame when they were noticed by NME magazine and were asked to join Mystery Jets, Maxïmo Park, and Arctic Monkeys on the NME awards tour 2006.
During the NME tour, the group developed a working relationship with the Arctic Monkeys, and toured together later that year.
He was also nominated for World's Sexiest Vegetarian 2007, losing out to Davey Havok of AFI.[1].
Keith is always seen playing a white-blond Fender Telecaster.
Moet je tegen hun zeggenquote:
Knopje tussen je linker ctr en alt ingedrukt houden en dan op e drukken.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:04 schreef Soempie het volgende:
quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee tuurlijk hoeft niet iedere date iets te worden, maar na 1x kan je toch niet helemaal zeggen dat iemand niks is? Je hoeft het niet blijven te proberen hoor maar een tweede keer zou toch kunnen? En anders lekker neuken niet betalen
quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:04 schreef Soempie het volgende:
Nou, dat is die 20% waar ik het over hadquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee tuurlijk hoeft niet iedere date iets te worden, maar na 1x kan je toch niet helemaal zeggen dat iemand niks is? Je hoeft het niet blijven te proberen hoor maar een tweede keer zou toch kunnen? En anders lekker neuken niet betalen
Ja en waar dat vandaan komtquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij had je vorige keer al de titel slet of -om meer in de sfeer te blijven- fiets meegekregen hier. Of niet?
Ja dat is Keithquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als we het over dezelfde hebben wel, de andere 2 heren lijken me af te vallen...
[..]
Technisch gezien heb ik je Fokslet genoemd. En waar dat vandaan komt weet je welquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja en waar dat vandaan komtDenk dat ik hier de braafste ben
1,5 relatie gehad, dan wint Soemp het al sowieso van mij
Op de Amsterdamseweg of in het oude dorp?quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Amstelveen da bom!daar sta ik dit jaar waarschijnlijk samen met mijn vrouw
Oy!!quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja en waar dat vandaan komtDenk dat ik hier de braafste ben
1,5 relatie gehad, dan wint Soemp het al sowieso van mij
Maak eens een screenshot.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:09 schreef Soempie het volgende:
De opdracht is: ga naar windows explorer en klik daarin View aan.
Maar als ik doe wat wyccie zeg krijg ik my computer en daar staat geen View
En bij start> explore ook niet.
Omdat ik 1 keer gezoend heb in jouw bijzijnquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Technisch gezien heb ik je Fokslet genoemd. En waar dat vandaan komt weet je wel
En van het hebben van relaties wordt je natuurlijk geen slet. Van het vozen ZONDER relatie wel
Soempie is anders heel goed in het instelleren van spelletjesquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is taal voor gevorderden. We hebben het hier wel over Soempie.
Amsterdamseweg, waarschijnlijk ergens middenin. Weet nog niet precies waar en hoe laat we zullen gaan staan, we doen het lekker ongedwongen dit jaarquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:08 schreef MadMaster het volgende:
Op de Amsterdamseweg of in het oude dorp?
Mijn schoonmoeder woont tegenover het gemeentehuis/de pizzeria daar...
Sorryquote:
Dat én omdat het een Fokker wasquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:10 schreef MaJo het volgende:
Omdat ik 1 keer gezoend heb in jouw bijzijn![]()
Weet ik veel. Van mij mag iemand zich helemaal kapotvozenquote:En wat is dat nou weer voor ouderswetse stelling
Niks, maar ik zie die drum-eppo van WAS nog achter zo'n zileig klein drumstelletje zitten.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat is KeithMaar wat heeft dat met het drumstel te maken?
quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:05 schreef MaJo het volgende:
Moet je tegen hun zeggenMij weerhoud het er niet van om naar Amsterdam te komen
En dat is nou precies waarom mensen je ermee blijven pestenquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
SorryMaar vind het ook niet leuk om zo genoemd te worden
Jij beweert anders dat je niet braaf bent als je een relatie hebt.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:10 schreef MaJo het volgende:
En wat is dat nou weer voor ouderswetse stelling
Zo ga ik je niet vinden...quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:12 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Amsterdamseweg, waarschijnlijk ergens middenin. Weet nog niet precies waar en hoe laat we zullen gaan staan, we doen het lekker ongedwongen dit jaar![]()
En ik ga zo eten
Die moet gewoon niet steeds haar imago bevestigen...quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is taal voor gevorderden. We hebben het hier wel over Soempie.
Jij was het, hè, hè, hè?quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:14 schreef Nembrionic het volgende:
hap hap
Welke Fokker?quote:
Je moet niet alles geloven dat je leestquote:
Dus ga je iemand anders maar zo noemen? Jij bent een mooie.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
SorryMaar vind het ook niet leuk om zo genoemd te worden
Kan het niet zien, te klein.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:18 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Hier doe ik explore
[ afbeelding ]
hier krijg ik: Programs
Je screenshots zijn enorme samengeperst en onleesbaar. Maar "View" moet ergens bovenaan in het menu staan net als "File" en "Tools"quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:18 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Hier doe ik explore
[ afbeelding ]
Jammer dan, nu blijf ik gewoon denken dat jij het was en dat het meer dan zoenen alleen was.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:18 schreef Nembrionic het volgende:
Je moet niet alles geloven dat je leest
Das wel waar, dat telt dubbelquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat én omdat het een Fokker was
[..]
Weet ik veel. Van mij mag iemand zich helemaal kapotvozen
quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:20 schreef Supersheep het volgende:
SakiaR die een Engelse achterna wil reizen, Nem die per ongeluk aan sms-daten doet, MaJo die haar tong weer in iemands keel steekt, Soempie die gaat hokken.
Conclusie: Het is lente!
Oeps.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je screenshots zijn enorme samengeperst en onleesbaar. Maar "View" moet ergens bovenaan in het menu staan net als "File" en "Tools"
Of als een icoon bovenaan.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jammer dan, nu blijf ik gewoon denken dat jij het was en dat het meer dan zoenen alleen was.
Doe eens Windows toets + E zoals al genoemd is en met View wordt dan waarschijnlijk Beeld bedoeld bij een Nederlandse Windows versie.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:18 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Hier doe ik explore
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |