* geeft het geladen dubbelloops geweer door aan MadMaster *quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:57 schreef MadMaster het volgende:
Het nadeel van dit mooie weer is dat mijn buurkindertjes met hun smurfenstemmetjes op 150 decibel weer de hele dag op straat rondhangen...
Zo'n klemmende balkondeur is onder andere de reden dat je niet ver van je vriendje moet wonen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:56 schreef Soempie het volgende:
Zo'n klemmende balkondeur is onder andere de reden dat je niet ver van je vriendje moet wonen.
Hou Teletekst in de gaten...quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
* geeft het geladen dubbelloops geweer door aan MadMaster *
Wat mannenwerk is.quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zo'n klemmende balkondeur is onder andere de reden dat je niet ver van je vriendje moet wonen.de deur regelmatig moet oliën en schuren
Zo zie je maar weer, een klemmende deur leidt tot een opgeruimde kamerquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:08 schreef Soempie het volgende:
Al m'n meuk is weer opgeruimdAlleen de afwas nog.
Ik woon buitenaf, maar bij ons voor de deur is er schaduw, dus gaan ze daar voetballen, tennissen en krijsen...quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:05 schreef LadyBlack het volgende:mijn moeder had in haar vorige huis soms ook wel zo'n geweer willen hebben
De reden dat ze nu buitenaf woont
Hee, een ammoniak-wolk trekt richting het Centraal Station van Rotjeknor, de boel wordt ontruimd!quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hou Teletekst in de gaten...
[ afbeelding ]
Hè. wat vervelend nu...quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:11 schreef iamredleader het volgende:
Hee, een ammoniak-wolk trekt richting het Centraal Station van Rotjeknor, de boel wordt ontruimd!![]()
![]()
![]()
WTF daar was ik net!quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:12 schreef iamredleader het volgende:
En ook op nu.nl
http://www.nu.nl/news/153(...)terdam_ontruimd.html
Lui varken. Victor?quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:17 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn scriptiebegeleider wil maar 1 hoofdstuk apart nakijken, het commentaar dat hij daarbij gaat geven moet ik ook als richtlijn gebruiken voor de verdere hoofdstukken!!![]()
Ik ga toch niet daten op Rotterdam CS?quote:
Weet ik veel, je kan daar toch afgesproken hebben?quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ga toch niet daten op Rotterdam CS?
Dat is wel waar eigenlijk...quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weet ik veel, je kan daar toch afgesproken hebben?
Ja. Maar who cares? Ik heb ook wel eens 2 fietsen gepikt. Barrels..dat wel.quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vraagje voor de aanwezigen: op het schoolterrein zag ik vandaag ergens een fiets liggen waar het slot stuk van was (kon er niet meer op). Telt het als stelen als ik die meeneem?
quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:05 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ola! ik ben tom en ik ben svens (soempie's speeltje) beste vrind!!
[..]
had je hem maar niet moeten verslaan!
Aangenaam. Biertje?quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oja...
AKQ SC, dit is Tom. Je kunt hem omkopen met bier.![]()
Tom, dit is de AKQ SC, hier kun je binnenvallen en ouwehoeren over alles.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
A) van het slot afhalen
B) sleutel zoeken en van het slot afhalen
C) kamer opruimen, sleutel zoeken en van het slot afhalen
D) pizza bestellen en een man roepen
quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wasgoed hangt vredig te drogen op het rek. Mijn wasgoed, uit mijn wasmachine, op mijn wasrek
Ik denk van wel, helaasquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vraagje voor de aanwezigen: op het schoolterrein zag ik vandaag ergens een fiets liggen waar het slot stuk van was (kon er niet meer op). Telt het als stelen als ik die meeneem?
Ik vind fietsen stelen normaal te hufterig voor woorden, vandaarquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja. Maar who cares? Ik heb ook wel eens 2 fietsen gepikt. Barrels..dat wel.
Ik vind het ook asociaal. Dat het jou overkomt, wil niet zeggen dat je het ook mag doenquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vind fietsen stelen normaal te hufterig voor woorden, vandaar
Maar nu het in je straatje past niet?quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vind fietsen stelen normaal te hufterig voor woorden, vandaar
Laatst met een jongen gezoend en die zie ik volgende week weerquote:Op maandag 21 april 2008 18:09 schreef Soempie het volgende:
Wat is er volgende week dan? Ik moet me nu vermaken met jullie date-verhalen, aangezien ik het zelf niet meer meemaak.
Details op de vorige pagina's...quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Laatst met een jongen gezoend en die zie ik volgende week weerAl zal het niet veel worden hoor, hij is Amerikaans en speelt in een band. Op dit moment zijn ze bezig met de Europa tour, volgende week de laatste dag in Nederland
Enne Nem, heb je je date al gehad? Zo ja: details! Zo nee: lama
Was dat die band waar je de hele avond mee uit ging? Of weer andere? Gluiperd!quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Laatst met een jongen gezoend en die zie ik volgende week weerAl zal het niet veel worden hoor, hij is Amerikaans en speelt in een band. Op dit moment zijn ze bezig met de Europa tour, volgende week de laatste dag in Nederland
Ja, ziet vorige paginaquote:Enne Nem, heb je je date al gehad? Zo ja: details! Zo nee: lama
Ah niet goed gelezen dusquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Details op de vorige pagina's...
En jouw details dus binnenkort...
Ga je toch naar Den Haag? Of een andere tent in Amsterdam?quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:43 schreef MaJo het volgende:
Trouwens Soulwax met koninginnenacht in de HMH is verplaatst naar de dag ervoor in Paradiso en dan kan ik niet want dan ga ik naar We are ScientistsDamn nu moet ik een nieuw plan verzinnen voor koninginnenacht
Haha, wel tof.quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:42 schreef MaJo het volgende:
Gewoon slapen en op Koninginnedag tekeer gaan...quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:43 schreef MaJo het volgende:
Trouwens Soulwax met koninginnenacht in de HMH is verplaatst naar de dag ervoor in Paradiso en dan kan ik niet want dan ga ik naar We are ScientistsDamn nu moet ik een nieuw plan verzinnen voor koninginnenacht
Die jaquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Was dat die band waar je de hele avond mee uit ging? Of weer andere? Gluiperd!
Checkingquote:Ja, ziet vorige pagina
Ja moet even kijken wat de anderen willen. Den Haag is ook wel tof denk ikquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ga je toch naar Den Haag? Of een andere tent in Amsterdam?
Mwah op zich wel jaquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Haha, wel tof.Maarre, je ex is dus uit beeld?
nee koninginnenacht is de bombquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon slapen en op Koninginnedag tekeer gaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |