Dat én omdat het een Fokker wasquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:10 schreef MaJo het volgende:
Omdat ik 1 keer gezoend heb in jouw bijzijn![]()
Weet ik veel. Van mij mag iemand zich helemaal kapotvozenquote:En wat is dat nou weer voor ouderswetse stelling
Niks, maar ik zie die drum-eppo van WAS nog achter zo'n zileig klein drumstelletje zitten.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat is KeithMaar wat heeft dat met het drumstel te maken?
quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:05 schreef MaJo het volgende:
Moet je tegen hun zeggenMij weerhoud het er niet van om naar Amsterdam te komen
En dat is nou precies waarom mensen je ermee blijven pestenquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
SorryMaar vind het ook niet leuk om zo genoemd te worden
Jij beweert anders dat je niet braaf bent als je een relatie hebt.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:10 schreef MaJo het volgende:
En wat is dat nou weer voor ouderswetse stelling
Zo ga ik je niet vinden...quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:12 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Amsterdamseweg, waarschijnlijk ergens middenin. Weet nog niet precies waar en hoe laat we zullen gaan staan, we doen het lekker ongedwongen dit jaar![]()
En ik ga zo eten
Die moet gewoon niet steeds haar imago bevestigen...quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is taal voor gevorderden. We hebben het hier wel over Soempie.
Jij was het, hè, hè, hè?quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:14 schreef Nembrionic het volgende:
hap hap
Welke Fokker?quote:
Je moet niet alles geloven dat je leestquote:
Dus ga je iemand anders maar zo noemen? Jij bent een mooie.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
SorryMaar vind het ook niet leuk om zo genoemd te worden
Kan het niet zien, te klein.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:18 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Hier doe ik explore
[ afbeelding ]
hier krijg ik: Programs
Je screenshots zijn enorme samengeperst en onleesbaar. Maar "View" moet ergens bovenaan in het menu staan net als "File" en "Tools"quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:18 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Hier doe ik explore
[ afbeelding ]
Jammer dan, nu blijf ik gewoon denken dat jij het was en dat het meer dan zoenen alleen was.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:18 schreef Nembrionic het volgende:
Je moet niet alles geloven dat je leest
Das wel waar, dat telt dubbelquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat én omdat het een Fokker was
[..]
Weet ik veel. Van mij mag iemand zich helemaal kapotvozen
quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:20 schreef Supersheep het volgende:
SakiaR die een Engelse achterna wil reizen, Nem die per ongeluk aan sms-daten doet, MaJo die haar tong weer in iemands keel steekt, Soempie die gaat hokken.
Conclusie: Het is lente!
Oeps.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je screenshots zijn enorme samengeperst en onleesbaar. Maar "View" moet ergens bovenaan in het menu staan net als "File" en "Tools"
Of als een icoon bovenaan.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jammer dan, nu blijf ik gewoon denken dat jij het was en dat het meer dan zoenen alleen was.
Doe eens Windows toets + E zoals al genoemd is en met View wordt dan waarschijnlijk Beeld bedoeld bij een Nederlandse Windows versie.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:18 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Hier doe ik explore
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:20 schreef Supersheep het volgende:
SakiaR die een Engelse achterna wil reizen, Nem die per ongeluk aan sms-daten doet, MaJo die haar tong weer in iemands keel steekt, Soempie die gaat hokken.
Conclusie: Het is lente!
Ja niet dat men mijn toestemming nodig heeftquote:
Afleidingstactiek hequote:Op dinsdag 22 april 2008 19:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dus ga je iemand anders maar zo noemen? Jij bent een mooie.
Mapopties/Folder options staat onder Extra in de Windows Explorer, niet onder View/Beeld...quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:23 schreef Soempie het volgende:
Godver. View staat wel bovenin m'n balk, dat staat overal. Maar ik moet Folder Options hebben in het menu View. Dat staat er niet.
Kijk es bij Toolsquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:23 schreef Soempie het volgende:
Godver. View staat wel bovenin m'n balk, dat staat overal. Maar ik moet Folder Options hebben in het menu View. Dat staat er niet.
Die links van Help (Extra bij mij) en daar staat bij mij mapopties onder.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:23 schreef Soempie het volgende:
Folder Options staat onder Tools.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:23 schreef Soempie het volgende:
Windows Vista?quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Folder Options staat onder Tools.
Ja, gooi er nog eens iets sappigs is, dan zijn we zo weer 2 pagina's verder...quote:
Bij mijn Windows XP staat 'ie toch echt mooi onder Tools. Ziedaar het verschil tussen de Nederlandse en de Engelse versie.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Windows Vista?
Bij Windows XP staat die optie onder Extra...
Nee hoor, meer verschil Engels/Nederlandsquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Windows Vista?
Bij Windows XP staat die optie onder Extra...
quote:
Dat heeft ik in ieder geval wel.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:30 schreef Supersheep het volgende:
Heeft jullie allemaal Windows in het Engels?
Zo SPUIT 11!!!quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee hoor, meer verschil Engels/Nederlands
Dat bedoel ik...quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:30 schreef Supersheep het volgende:
Hebben jullie allemaal Windows in het Engels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |