abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58226889
De Zeeuw erbij zou wel mooi zijn
  dinsdag 22 april 2008 @ 14:36:48 #202
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_58226912
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 14:32 schreef Ruiseart het volgende:
John is zo'n speler die ik nog wel een tijdje ga missen. Je hebt voetballers, hoe goed ze ook zijn, waar je na een tijdje niet veel meer aan denkt, niet met weemoed in ieder geval. Maar John staat bij mij in het rijtje waar ook bijvoorbeeld Chivu en Litmanen in staan.
Same here.

'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_58226950
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 14:29 schreef _Mike_ het volgende:
Het is toch gewoon zo, of druk jij je altijd uit in zinnen als "Even dreigt de meedogenloze verdediger weg te zakken in het drijfzand van de melancholie."

Staat verder buiten kijf dat het een erg goede verdediger is. En een van de tofste spelers van Ajax. Maar hij gaat alleen maar naar een andere club hoor, af en toe lijkt het wel alsof hij overleden is. Ajax moet ook verder.
pi_58226988
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 14:38 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Het is toch gewoon zo, of druk jij je altijd uit in zinnen als "Even dreigt de meedogenloze verdediger weg te zakken in het drijfzand van de melancholie."

Staat verder buiten kijf dat het een erg goede verdediger is. En een van de tofste spelers van Ajax. Maar hij gaat alleen maar naar een andere club hoor, af en toe lijkt het wel alsof hij overleden is. Ajax moet ook verder.
Ajax moet zeker verder, tijd voor een goede vervanger.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_58227018
Dat schijnt Colin te zijn
  dinsdag 22 april 2008 @ 14:40:47 #206
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_58227022
quote:

[..]

Wat moeten ze dan schrijven? "Heitinga zit ff met z'n gedachten bij de goeie ouwe tijd en zegt niets meer".
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
pi_58227131
Dan snappen in ieder geval alle Ajacieden het.
  dinsdag 22 april 2008 @ 14:49:02 #208
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_58227191
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 14:39 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ajax moet zeker verder, tijd voor een goede vervanger.
Zou Bassie Mathijsen ophalen in Hamburg?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_58227238
Ik hoop het niet:')
  dinsdag 22 april 2008 @ 14:54:17 #210
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_58227323
Toch vind ik Civard Sprockel wel een goede verdediger met potentie...
pi_58227328
Mathijsen is geen rechtsbenige verdediger. Lijkt me stug.
pi_58227366
Ajax haalt gewoon Puyol
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  dinsdag 22 april 2008 @ 15:00:24 #213
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_58227464
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 14:54 schreef Nashje het volgende:
Mathijsen is geen rechtsbenige verdediger. Lijkt me stug.
Vermaelen en vd. Wiel wel of is Vermaelen linksbenig?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_58227515
Vermaelen is linksbenig ja.
pi_58227679
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 15:00 schreef PyTh het volgende:

[..]

Vermaelen en vd. Wiel wel of is Vermaelen linksbenig?
Vermaelen is inderdaad linksbenig en redelijk blessuregevoelig.
pi_58227901
quote:

[..]

eens.. maar dan mogen de supporters er nog wel moeite mee hebben.. wtf is mis met jou..
pi_58227981
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 14:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Dan snappen in ieder geval alle Ajacieden het.
Wauw, wat ben jij grappig zeg. jij moet echt caberet gaan doen.

kneus
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_58228008
quote:
Koningskoppel Klaas-Luis moet drie keer buigen

De productie van Klaas-Jan Huntelaar en Luis Suárez was afgelopen seizoen enorm. Samen waren de twee Ajacieden goed voor vijftig doelpunten en daarmee mogen ze zich het meest succesvolle koningskoppel noemen van deze jaargang.

Huntelaar eindigde op 33 en kwam er eentje tekort om één op één te lopen na 34 duels. Suárez sloot zijn beste seizoen af met zeventien goals door op de laatste speeldag nog eens toe te slaan.

De vijftig gezamenlijke doelpunten is de beste prestatie van de laatste tien jaar, maar geen record. Drie koningskoppels deden het beter in de laatste 25 jaar. Het PSV van 1998/99 en het Ajax van 1985/86 delen de eerste plaats.

Ruud van Nistelrooy en Luc Nilis bezorgden de Eindhovenaren er negen jaar geleden 55, Marco van Basten en John Bosman de Amsterdammers dertien jaar eerder hetzelfde aantal.

Vitesse had tien jaar geleden een uiterst trefzeker duo in de gelederen. De Griek Nikos Machlas en de Serviër Dejan Curovic schoten en kopten samen 51 keer raak.
Koningskoppel
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58228067
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 15:24 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Koningskoppel

Toch goed van Suarez hoor. 1e seizoen bij ons en gelijk al zoveel scoren (en assist leveren )!
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_58228130
Haha, Robbie heeft wel gelijk Volgens mij zakt er maar een iemand weg in het drijfzand van de melancholie en dat is de schrijver van het artikel. Heitinga is trouwens ook niet echt iemand om in interviews verschrikkelijk emotioneel te worden, dus die mijmerende stiltes zullen ook wel gewoon momenten zijn geweest dat John gewoon even niks te vertellen had.

Neemt inderdaad niet weg dat Heitinga tot de mooiste clubvoetballers van de eredivisie behoort. Echt een hele toffe vent in mijn ogen. En zijn Ajax-gevoel heeft hij schitterend verwoord in het artikel.
quote:
,,Ik wil het hebben over de grootheid van deze club", zegt hij, nu iets harder en strenger. ,,Ajax is zo verschrikkelijk mooi. Als je ziet wat deze club allemaal heeft voortgebracht, waar hij voor staat en wat er is gewonnen, dan weet je dat het een unieke club is in de wereld. Welke andere club heeft zo’n cultuur, is in alle geledingen zo herkenbaar? Zeg het maar.
Woo-loo-loo!
pi_58228190
Ik hoop dat het koningskoppel volgend jaar intact blijft.
pi_58228324
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 15:33 schreef Scorpie het volgende:
Ik hoop dat het koningskoppel volgend jaar intact blijft.
En met die Argentijn achter de hand als Klaas het jaar erna wél vertrekt.
pi_58228422
Het zou mooi zijn als het koningskoppel bleef, maar als we achterin zo kwetsbaar blijven winnen we alsnog niks. Verdedigende versterkingen hebben nu prioriteit nummer 1, lijkt mij.
pi_58228441
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 10:23 schreef Pritt het volgende:
Tsvietanietsj whoooohoooooo Tsvietanietsj whooohoooooo
Klinkt best goed, jammer dat DAM gebanned is die zou misschien wel wat nuttigs over deze knul kunnen zeggen, misschien cultheld wel.
Thomas van Ajax Netwerk (van dat scoutingsrapport) is weer eens te enthousiast over deze Rosales-kloon. Als dit de vervanger is van KJH, (wat mij sterk lijkt, omdat 't een totaal andere voetballer is) dan gaat Ajax er flink op achteruit.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_58228604
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 15:43 schreef cultheld het volgende:

[..]

Thomas van Ajax Netwerk (van dat scoutingsrapport) is weer eens te enthousiast over deze Rosales-kloon. Als dit de vervanger is van KJH, (wat mij sterk lijkt, omdat 't een totaal andere voetballer is) dan gaat Ajax er flink op achteruit.
Als Huntelaar vertrekt is de kans sowieso erg klein dat je erop vooruit gaat.
pi_58228677
we gaan er sowieso op achteruit
AFC AJAX
pi_58228996
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 15:53 schreef BonJovi het volgende:
we gaan er sowieso op achteruit
Als al ons geld nu eens een keer goed wordt geinvesteerd dan hoeven we er als team natuurlijk niet op achteruit te gaan.
pi_58229053
Als team niet nee maar dan moeten ze van Geel wel laten opflikkeren en van Basten het aankoop beleid laten bepalen.
AFC AJAX
pi_58229176
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 16:05 schreef BonJovi het volgende:
Als team niet nee maar dan moeten ze van Geel wel laten opflikkeren en van Basten het aankoop beleid laten bepalen.
Liever niet
  dinsdag 22 april 2008 @ 16:25:57 #230
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58229584
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 14:49 schreef PyTh het volgende:

[..]

Zou Bassie Alex ophalen in London?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_58229632
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 16:09 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Liever niet
Van Geel doet t goed
pi_58229863
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 16:27 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Van Geel doet t goed
Ik wou net zeggen.

Als er iemand niet over aankoopbeleid moet beginnen ben jij het zelf wel, Martin.
pi_58229911
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 16:27 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Van Geel doet t goed
Was het stuk over Van Geel zwart gemaakt?

Nee.

Wat kan men daar uit concluderen?

Dat ik het er mee eens ben.
pi_58229947
Sowieso is het toch Van Basten die nu alles bepaald. Van Geel voert het enkel uit.
pi_58229993
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 16:42 schreef Urquhart het volgende:
Sowieso is het toch Van Basten die nu alles bepaald. Van Geel voert het enkel uit.
Zo zou het ook moeten zijn, ware het niet dat ik geen vertrouwen in het scoutingsbeleid van Van Basten heb
pi_58230207
quote:

[..]

Voetballend is deze gozer stukken beter, maar ze zullen hem vast niet als opvolger van Klaas gehaald hebben.

Maar het is zeker een speler die ik wel graag zie komen, en tsja 410 heeft er ook weer een ALE ALE CVITA CVITA bij haha
pi_58230451
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 16:44 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Zo zou het ook moeten zijn, ware het niet dat ik geen vertrouwen in het scoutingsbeleid van Van Basten heb
Dat vind ik vreemd, aangezien V/d Zee in opdracht van Van Basten naar Moreno is gaan kijken. Dus in principe maakt Van Basten gebruik van de scouting. Dat doe jij al helemaal niet, en dan zeg je dat je geen vertrouwen hebt in het scoutingsbeleid van Van Basten?

Raar.
pi_58230479
Maar afwachten hoe het allemaal in elkaar zit.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_58230538
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:08 schreef Nashje het volgende:

[..]

Dat vind ik vreemd, aangezien V/d Zee in opdracht van Van Basten naar Moreno is gaan kijken. Dus in principe maakt Van Basten gebruik van de scouting. Dat doe jij al helemaal niet, en dan zeg je dat je geen vertrouwen hebt in het scoutingsbeleid van Van Basten?

Raar.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58230610
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 13:59 schreef Black-Death het volgende:
Heitinga, wat een held!

En voor de tweede keer, 'die Argentijn' is geboren in Kroatie
Ik wist niet dat Baradero in Kroatie lag
  dinsdag 22 april 2008 @ 17:20:28 #241
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_58230705
quote:

[..]

Ja idd dat verslag is veeeel te positief. Maar het lijkt mij een vrij kopsterke spits met een neusje voor de goal en een redelijke goede techniek en schot.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  dinsdag 22 april 2008 @ 17:23:13 #242
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_58230764
Huntelaar is niet zomaar te vervangen door een 23-jarige spits waar we voorheen nog nooit van gehoord hebben, mocht hij echt exceptionele talenten hebben dan was ie toch al wel eerder opgedoken ?
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_58230795
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:08 schreef Nashje het volgende:

[..]

Raar.
V/d Zee scout dus Moreno en Van Basten koopt iemand anders zonder scouting?

pi_58230837
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:23 schreef Sethje het volgende:
Huntelaar is niet zomaar te vervangen door een 23-jarige spits waar we voorheen nog nooit van gehoord hebben, mocht hij echt exceptionele talenten hebben dan was ie toch al wel eerder opgedoken ?
Vroeger haalden we genoeg onbekende spelers met exceptionele talenten, dus waarom zou dat nu niet meer kunnen. Ik moet het ook nog zien hoor, maar ik ben al blij dat onze studio voetbal scouting eindelijk eens wat verder kijkt.
pi_58230857
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:24 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

V/d Zee scout dus Moreno en Van Basten koopt iemand anders zonder scouting?

Waar lees jij dat Van Basten Cvitanich heeft binnengehaald?
pi_58230881
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:26 schreef devv05 het volgende:

[..]

Vroeger haalden we genoeg onbekende spelers met exceptionele talenten, dus waarom zou dat nu niet meer kunnen. Ik moet het ook nog zien hoor, maar ik ben al blij dat onze studio voetbal scouting eindelijk eens wat verder kijkt.
Omdat Ananas onze TD is?
pi_58230901
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:27 schreef Nashje het volgende:

[..]

Waar lees jij dat Van Basten Cvitanich heeft binnengehaald?
Lijkt mij het logischste? Dat Van Geel dat heeft gedaan in naam van Van Basten.
pi_58230920
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:20 schreef stefmans het volgende:

[..]

Ja idd dat verslag is veeeel te positief. Maar het lijkt mij een vrij kopsterke spits met een neusje voor de goal en een redelijke goede techniek en schot.
Misschien hebben ze hem aangetrokken om bij te sluiten bij Huntelaar en Suárez. Dan zou ik het nog een verklaarbare aankoop vinden, omdat ie voetballend wel complementair is aan dat duo. Echter, als targetman of eerste spits komt ie m.i. kwaliteit tekort.

Verder trek ik zijn kopkracht toch wel in twijfel, omdat het een mannetje van 1.75 blijft. Die zie ik niet veel kopduels winnen van Rob Penders of Michael Dingsdag.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_58230980
Youssouf Hersi is ook 1,10 en die scoort toch ook regelmatig koppend
  dinsdag 22 april 2008 @ 17:34:23 #250
125053 stefmans
pi_58231050
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:29 schreef cultheld het volgende:

[..]

Misschien hebben ze hem aangetrokken om bij te sluiten bij Huntelaar en Suárez. Dan zou ik het nog een verklaarbare aankoop vinden, omdat ie voetballend wel complementair is aan dat duo. Echter, als targetman of eerste spits komt ie m.i. kwaliteit tekort.

Verder trek ik zijn kopkracht toch wel in twijfel, omdat het een mannetje van 1.75 blijft. Die zie ik niet veel kopduels winnen van Rob Penders of Michael Dingsdag.
Er zijn ook genoeg kleinere spelers die goed kunnen koppen, dat heeft natuurlijk ook te maken met springkracht en timing. Maar het is meer een type speler die in dienst hoort te spelen van een type huntelaar omdat hij dan meer ruimte krijgt.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_58231067
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:28 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Lijkt mij het logischste? Dat Van Geel dat heeft gedaan in naam van Van Basten.
Bij alle geruchten heb ik tot nu toe gelezen wie er bij is betrokken. Bij dit nieuws heb ik geen enkele keer vernomen wie hem nu daadwerkelijk heeft binnengehaald.

En dan nog lijkt mij ook logisch dat er naar deze speler is gescout. Alleen komt dat bericht van Moreno wel in de media, en deze niet.
pi_58231082
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=58893
dat was toch die gast die Ajax wilde huren?
pi_58231090
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:29 schreef cultheld het volgende:

[..]

Zamorano kon dat ook zo goed
pi_58231111
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:35 schreef toma het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=58893
dat was toch die gast die Ajax wilde huren?
Volgens de geruchten wel.
pi_58231118
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:34 schreef stefmans het volgende:

[..]

Er zijn ook genoeg kleinere spelers die goed kunnen koppen, dat heeft natuurlijk ook te maken met springkracht en timing. Maar het is meer een type speler die in dienst hoort te spelen van een type huntelaar omdat hij dan meer ruimte krijgt.
Oh hij zal best wel doelpunten met het hoofd maken (deed ie in Arg ook, maar dan vooral omdat ie slecht werd gedekt, of zelfs ongedekt stond bij bijv. een corner), maar ik vraag me af of hij eenzelfde kopkracht als Huntelaar heeft; dat lijkt me sterk. Als je 1.86 bent en fysiek redelijk sterk bent voor een voetballer, dan win je nou eenmaal veel meer kopduels dan wanneer je 1.75 bent en nog geen 70 kilo weegt.
pi_58231150
Ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat hij Huntelaar niet kan vervangen, er is denk ik geen haalbare speler die Huntelaar uberhaubt kan vervangen. Ik hoop dan ook dat hij voor de rechterkant is gehaald en dat Luque, Urzaiz, Rommedahl en mischien wel Kennedy vertrekken.
pi_58231196
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:38 schreef Wooldoor het volgende:
Ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat hij Huntelaar niet kan vervangen, er is denk ik geen haalbare speler die Huntelaar uberhaubt kan vervangen. Ik hoop dan ook dat hij voor de rechterkant is gehaald en dat Luque, Urzaiz, Rommedahl en mischien wel Kennedy vertrekken.
4-4-2 hopelijk als Huntelaar weg gaat
pi_58231206
quote:
Ik denk toch eerder voor de nummer 10/reserve nummer 9 positie hoor. Van Basten ziet het zitten in Martina en daarnaast heb je een Suarez, Leonardo, Rommedahl en Bakircioglu die daar (momenteel) allen kunnen spelen. Ik denk NIET dat hij als vervanger voor Huntelaar is gekocht.
pi_58231209
quote:
Schijnt dat die in het verleden bij Banfield ook op rechts heeft gestaan en daar niet zoveel potten heeft gebroken. Nu ie in de spits laat ie al veel meer zien en scoort ie regelmatig.
  dinsdag 22 april 2008 @ 17:40:52 #260
125053 stefmans
pi_58231213
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:36 schreef cultheld het volgende:

[..]

Oh hij zal best wel doelpunten met het hoofd maken (deed ie in Arg ook, maar dan vooral omdat ie slecht werd gedekt, of zelfs ongedekt stond bij bijv. een corner), maar ik vraag me af of hij eenzelfde kopkracht als Huntelaar heeft; dat lijkt me sterk. Als je 1.86 bent en fysiek redelijk sterk bent voor een voetballer, dan win je nou eenmaal veel meer kopduels dan wanneer je 1.75 bent en nog geen 70 kilo weegt.
Daar heb je natuurlijk een punt, aangezien Huntelaar wel een van de meest kopsterke spitsen in de wereld is. Maar we zien het wel het is iig al een speler die niet met het bord op de schoot is ontdekt.
pi_58231257
Romario was ook niet groot waar hebben we het over
AFC AJAX
pi_58231261
quote:
Ik blijf van mening dat Luque gewoon een degelijke vervanger zou zijn voor Huntelaar. DIe man is gewoon goed voor 25 goals per seizoen als ie op een fatsoenlijke plek wordt neergezet. Maar hij heeft dit seizoen 0,0 kansen gehad om dat te laten zien.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_58231312
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:42 schreef Breach het volgende:

[..]

Ik blijf van mening dat Luque gewoon een degelijke vervanger zou zijn voor Huntelaar. DIe man is gewoon goed voor 25 goals per seizoen als ie op een fatsoenlijke plek wordt neergezet. Maar hij heeft dit seizoen 0,0 kansen gehad om dat te laten zien.
drugs is very bad my son
AFC AJAX
pi_58231397
quote:

[..]

Hij heeft anders genoeg tijd gehad op de tribune.
pi_58231422
Ik zou Luque gewoon verkopen, kun je twee leuke talentjes voor halen voor dat salaris wat dan vrij komt.
pi_58231443
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:44 schreef BonJovi het volgende:

[..]

drugs is very bad my son
Hij heeft een paar keer als vleugelspeler mogen spelen.. Terwijl iedere nitwit snapt dat het een spits is. En als ie dan ff niet scoort dan is het meteen weer een drama. Zolang ie niet mag spelen in de spits vind ik niet dat je hem voor die positie mag afschrijven.
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_58231448
quote:

[..]

Tja ik heb het hele seizoen gehoopt dat hij gewoon de kans zou krijgen op links, maar Koster heeft het hem totaal niet gegund en eerlijk gezegt zie ik het Marco ook niet doen.
pi_58231807
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:16 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik wist niet dat Baradero in Kroatie lag
Hmm vreemd, dan staat (stond) het fout op Teletekst.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_58231878
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:51 schreef Breach het volgende:

[..]

Hij heeft een paar keer als vleugelspeler mogen spelen.. Terwijl iedere nitwit snapt dat het een spits is. En als ie dan ff niet scoort dan is het meteen weer een drama. Zolang ie niet mag spelen in de spits vind ik niet dat je hem voor die positie mag afschrijven.
Bij Deportivo speelde hij ook vaak vanaf de linkerflank hoor.
pi_58231920
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 18:14 schreef cultheld het volgende:

[..]

Bij Deportivo speelde hij ook vaak vanaf de linkerflank hoor.
Volgens mij speelde Deportivo altijd met Luque en Makaay en Djalminha erachter.. Maar dat is al tijdje terug dus je zou gelijk kunnen hebben..
  dinsdag 22 april 2008 @ 18:36:10 #271
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_58232310
Ach Luque, Ik heb hem altijd de verkeerde persoon op de verkeerde plaats gevonden. Suarez en Huntelaar zijn basisspelers en om dan Luque en Perez nog in het elftal te hebben vind ik een beetje te veel. Hij is wel een stuk beter dan Rommedahl, Kennedy, Mitea, Leonardo. En als vervanger van Huntelaar of Suarez zou het een goede zijn. Het is gewoon een paniekaankoop geweest waar je nu niks meer aan hebt met weer een nieuwe spits.
#FreeHat
pi_58232621
Leonardo gaat volgend jaar denk ik weg iig, ze blijven aanvallende spelers halen en ik zou niet weten voor wie Leo erin moet komen.
  Moderator dinsdag 22 april 2008 @ 19:24:38 #273
138438 crew  Pizzakoppo
pi_58233485
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:50 schreef Urquhart het volgende:
Ik zou Luque gewoon verkopen, kun je twee leuke talentjes voor halen voor dat salaris wat dan vrij komt.
Je hebt gewoon gelijk hoor dat is het verstandigste en wellicht beste voor Ajax, dat staat buiten kijf. Maar toch zou ik zo graag Luque willen zien opbloeien, ik geloof er echt heilig in dat er in hem een goede voetballer schuilt en dat hij echt van meerwaarde kan zijn...

Ik hoop althans dat hij van Marco een echte kans krijgt om zich te ontwikkelen gedurende een aantal wedstrijden, wie weet blijkt wel dat ik er compleet naast zit maar toch, ook voor hem moet het waardeloos zijn om te worden gehaald naar Ajax een club waar hij zich (schijnbaar) als catalaan verbonden mee voelt en compleet geen kans te hebben gekregen...
pi_58233785
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 18:49 schreef Jasza het volgende:
Leonardo gaat volgend jaar denk ik weg iig, ze blijven aanvallende spelers halen en ik zou niet weten voor wie Leo erin moet komen.
Die accepteert het ook niet om wissel te zijn.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_58234374
Ik weet het zo net nog niet met onze Argentijn. De manier waarop hier gevoetbalt wordt is totaal anders dan in Nederland en dan komt die ook nog eens van Banfield
Een vervanger van Huntelaar is het zeker niet en ook als vleugelaanvaller is hij niet denderend (wat ik hier gehoord heb) Dus is hij denk ik (hoop ik) gehaald als 2e spits of misschien als nummer 10 achter Huntelaar.
Koning.
  dinsdag 22 april 2008 @ 20:06:21 #276
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_58234431
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 19:24 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Je hebt gewoon gelijk hoor dat is het verstandigste en wellicht beste voor Ajax, dat staat buiten kijf. Maar toch zou ik zo graag Luque willen zien opbloeien, ik geloof er echt heilig in dat er in hem een goede voetballer schuilt en dat hij echt van meerwaarde kan zijn...

Ik hoop althans dat hij van Marco een echte kans krijgt om zich te ontwikkelen gedurende een aantal wedstrijden, wie weet blijkt wel dat ik er compleet naast zit maar toch, ook voor hem moet het waardeloos zijn om te worden gehaald naar Ajax een club waar hij zich (schijnbaar) als catalaan verbonden mee voelt en compleet geen kans te hebben gekregen...
Bij Luque is er ook iets mis met zijn instelling en gedrag, en dat is er moeilijk uit te halen. Naast de incidenten met teamgenoten, is het gewoon heel vaak dat hij zich ongeďnteresseerd opstelt. En dat voor de best betaalde speler bij de club.
pi_58234748
quote:
Martin van Geel legt functie neer

Amsterdam, 22 apr 2008
Martin van Geel vertrekt bij Ajax. De technisch directeur heeft moeten constateren dat Ajax met ingang van het nieuwe seizoen kiest voor een nieuwe weg, die niet de zijne is. Het betreft een nieuw technisch model waarin de trainer leiding geeft aan de gehele afdeling betaald voetbal.

Van Geel heeft daaraan de consequentie verbonden dat hij de eer aan zichzelf houdt en daarom heeft hij zijn functie als technisch directeur van Ajax ter beschikking gesteld. De club heeft het ontslag van Van Geel aanvaard onder dankzegging voor zijn inzet. Martin van Geel (47) trad op 1 juli 2005 in dienst bij Ajax.

Van Geel: ,,In de voorgestelde samenwerking zie ik geen plaats voor mijzelf als zelfstandig functionerende technisch directeur. Ajax en ik zijn het eens: twee kapiteins op één schip, dat is niet werkbaar.”

Uri Coronel: ,,Het spijt ons Martin van Geel te zien vertrekken, want ik weet dat hij een hardwerkende, loyale en betrouwbare directeur is. Maar wij kunnen zijn beslissing slechts respecteren. Wij hebben gesprekken met hem gevoerd om hem toch bij Ajax te behouden, maar zijn besluit stond vast.”
  dinsdag 22 april 2008 @ 20:20:26 #278
73006 PaRaR
Geboren en getogen
pi_58234785
Feli heren.
pi_58234794

[ Bericht 9% gewijzigd door Nashje op 22-04-2008 20:26:23 ]
pi_58234805
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 20:19 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
Mazzelaars
pi_58234849
!
  dinsdag 22 april 2008 @ 20:24:43 #282
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
  dinsdag 22 april 2008 @ 20:26:03 #283
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_58234928
Porcupine Tee - Normal
pi_58234943
Nieuws van de dag!
Koning.
  Moderator dinsdag 22 april 2008 @ 20:27:38 #285
138438 crew  Pizzakoppo
pi_58234969
Ciao ananas, bedankt voor niks!!!!!!!!
  dinsdag 22 april 2008 @ 20:28:14 #286
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_58234985
YESS

Wel respect voor de mens Van Geel, iig geen arrogante eikel.
  dinsdag 22 april 2008 @ 20:28:16 #287
51286 w00h00
Digital man!
pi_58234986
Van Geel heeft ons op z'n laatste werkdag nog ff genaait met Darío Cvitanich.
pi_58234990
Bron?
Koning.
  dinsdag 22 april 2008 @ 20:28:36 #289
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_58234997
Jammer Martin , je hebt niet gebracht wat van je verwacht werd
Ik ben inmiddels overleden
pi_58235024
Jack: MARTIN VAN GEEL IS WEG
  dinsdag 22 april 2008 @ 20:29:39 #291
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_58235031
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 20:28 schreef tha_dark het volgende:
Bron?
Ajax
pi_58235032
Van Geel weg !.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_58235038
Oh tering ik ben laat
pi_58235040
Martin van geel
pi_58235042
Ik stop ermee mannen

Ik ga me volledig concentreren op fok
  dinsdag 22 april 2008 @ 20:30:05 #296
125053 stefmans
pi_58235044
De vlag kan uit Van Geel is weg
  dinsdag 22 april 2008 @ 20:30:05 #297
51286 w00h00
Digital man!
pi_58235045
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 20:28 schreef tha_dark het volgende:
Bron?
www.ajax.nl!
  dinsdag 22 april 2008 @ 20:30:09 #298
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_58235047
Van Geel weg!
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  dinsdag 22 april 2008 @ 20:30:18 #299
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_58235050
Bedankt voor Huntelaar, Stam en Perez.

Dat mag wel gezegd worden
Porcupine Tee - Normal
  dinsdag 22 april 2008 @ 20:30:20 #300
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58235054
Marco van Basten de sterke man van Ajax dus, ben benieuwd.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')