Als al ons geld nu eens een keer goed wordt geinvesteerd dan hoeven we er als team natuurlijk niet op achteruit te gaan.quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:53 schreef BonJovi het volgende:
we gaan er sowieso op achteruit
Liever nietquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:05 schreef BonJovi het volgende:
Als team niet nee maar dan moeten ze van Geel wel laten opflikkeren en van Basten het aankoop beleid laten bepalen.
quote:
Ik wou net zeggen.quote:
Was het stuk over Van Geel zwart gemaakt?quote:
Zo zou het ook moeten zijn, ware het niet dat ik geen vertrouwen in het scoutingsbeleid van Van Basten hebquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:42 schreef Urquhart het volgende:
Sowieso is het toch Van Basten die nu alles bepaald. Van Geel voert het enkel uit.
Voetballend is deze gozer stukken beter, maar ze zullen hem vast niet als opvolger van Klaas gehaald hebben.quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Thomas van Ajax Netwerk (van dat scoutingsrapport) is weer eens te enthousiast over deze Rosales-kloon. Als dit de vervanger is van KJH, (wat mij sterk lijkt, omdat 't een totaal andere voetballer is) dan gaat Ajax er flink op achteruit.
Dat vind ik vreemd, aangezien V/d Zee in opdracht van Van Basten naar Moreno is gaan kijken. Dus in principe maakt Van Basten gebruik van de scouting. Dat doe jij al helemaal niet, en dan zeg je dat je geen vertrouwen hebt in het scoutingsbeleid van Van Basten?quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zo zou het ook moeten zijn, ware het niet dat ik geen vertrouwen in het scoutingsbeleid van Van Basten heb
quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:08 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat vind ik vreemd, aangezien V/d Zee in opdracht van Van Basten naar Moreno is gaan kijken. Dus in principe maakt Van Basten gebruik van de scouting. Dat doe jij al helemaal niet, en dan zeg je dat je geen vertrouwen hebt in het scoutingsbeleid van Van Basten?
Raar.
Ik wist niet dat Baradero in Kroatie lagquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:59 schreef Black-Death het volgende:
Heitinga, wat een held!
En voor de tweede keer, 'die Argentijn' is geboren in Kroatie
Ja idd dat verslag is veeeel te positief. Maar het lijkt mij een vrij kopsterke spits met een neusje voor de goal en een redelijke goede techniek en schot.quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Thomas van Ajax Netwerk (van dat scoutingsrapport) is weer eens te enthousiast over deze Rosales-kloon. Als dit de vervanger is van KJH, (wat mij sterk lijkt, omdat 't een totaal andere voetballer is) dan gaat Ajax er flink op achteruit.
V/d Zee scout dus Moreno en Van Basten koopt iemand anders zonder scouting?quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:08 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat vind ik vreemd, aangezien V/d Zee in opdracht van Van Basten naar Moreno is gaan kijken. Dus in principe maakt Van Basten gebruik van de scouting. Dat doe jij al helemaal niet, en dan zeg je dat je geen vertrouwen hebt in het scoutingsbeleid van Van Basten?
Raar.
Vroeger haalden we genoeg onbekende spelers met exceptionele talenten, dus waarom zou dat nu niet meer kunnen. Ik moet het ook nog zien hoor, maar ik ben al blij dat onze studio voetbal scouting eindelijk eens wat verder kijkt.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:23 schreef Sethje het volgende:
Huntelaar is niet zomaar te vervangen door een 23-jarige spits waar we voorheen nog nooit van gehoord hebben, mocht hij echt exceptionele talenten hebben dan was ie toch al wel eerder opgedoken ?
Waar lees jij dat Van Basten Cvitanich heeft binnengehaald?quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
V/d Zee scout dus Moreno en Van Basten koopt iemand anders zonder scouting?
Omdat Ananas onze TD is?quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:26 schreef devv05 het volgende:
[..]
Vroeger haalden we genoeg onbekende spelers met exceptionele talenten, dus waarom zou dat nu niet meer kunnen. Ik moet het ook nog zien hoor, maar ik ben al blij dat onze studio voetbal scouting eindelijk eens wat verder kijkt.
Lijkt mij het logischste? Dat Van Geel dat heeft gedaan in naam van Van Basten.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:27 schreef Nashje het volgende:
[..]
Waar lees jij dat Van Basten Cvitanich heeft binnengehaald?
Misschien hebben ze hem aangetrokken om bij te sluiten bij Huntelaar en Suárez. Dan zou ik het nog een verklaarbare aankoop vinden, omdat ie voetballend wel complementair is aan dat duo. Echter, als targetman of eerste spits komt ie m.i. kwaliteit tekort.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:20 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja idd dat verslag is veeeel te positief. Maar het lijkt mij een vrij kopsterke spits met een neusje voor de goal en een redelijke goede techniek en schot.
Er zijn ook genoeg kleinere spelers die goed kunnen koppen, dat heeft natuurlijk ook te maken met springkracht en timing. Maar het is meer een type speler die in dienst hoort te spelen van een type huntelaar omdat hij dan meer ruimte krijgt.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Misschien hebben ze hem aangetrokken om bij te sluiten bij Huntelaar en Suárez. Dan zou ik het nog een verklaarbare aankoop vinden, omdat ie voetballend wel complementair is aan dat duo. Echter, als targetman of eerste spits komt ie m.i. kwaliteit tekort.
Verder trek ik zijn kopkracht toch wel in twijfel, omdat het een mannetje van 1.75 blijft. Die zie ik niet veel kopduels winnen van Rob Penders of Michael Dingsdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |