abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58228677
we gaan er sowieso op achteruit
AFC AJAX
pi_58228996
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 15:53 schreef BonJovi het volgende:
we gaan er sowieso op achteruit
Als al ons geld nu eens een keer goed wordt geinvesteerd dan hoeven we er als team natuurlijk niet op achteruit te gaan.
pi_58229053
Als team niet nee maar dan moeten ze van Geel wel laten opflikkeren en van Basten het aankoop beleid laten bepalen.
AFC AJAX
pi_58229176
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 16:05 schreef BonJovi het volgende:
Als team niet nee maar dan moeten ze van Geel wel laten opflikkeren en van Basten het aankoop beleid laten bepalen.
Liever niet
  dinsdag 22 april 2008 @ 16:25:57 #230
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58229584
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 14:49 schreef PyTh het volgende:

[..]

Zou Bassie Alex ophalen in London?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_58229632
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 16:09 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Liever niet
Van Geel doet t goed
pi_58229863
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 16:27 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Van Geel doet t goed
Ik wou net zeggen.

Als er iemand niet over aankoopbeleid moet beginnen ben jij het zelf wel, Martin.
pi_58229911
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 16:27 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Van Geel doet t goed
Was het stuk over Van Geel zwart gemaakt?

Nee.

Wat kan men daar uit concluderen?

Dat ik het er mee eens ben.
pi_58229947
Sowieso is het toch Van Basten die nu alles bepaald. Van Geel voert het enkel uit.
pi_58229993
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 16:42 schreef Urquhart het volgende:
Sowieso is het toch Van Basten die nu alles bepaald. Van Geel voert het enkel uit.
Zo zou het ook moeten zijn, ware het niet dat ik geen vertrouwen in het scoutingsbeleid van Van Basten heb
pi_58230207
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 15:43 schreef cultheld het volgende:

[..]

Thomas van Ajax Netwerk (van dat scoutingsrapport) is weer eens te enthousiast over deze Rosales-kloon. Als dit de vervanger is van KJH, (wat mij sterk lijkt, omdat 't een totaal andere voetballer is) dan gaat Ajax er flink op achteruit.
Voetballend is deze gozer stukken beter, maar ze zullen hem vast niet als opvolger van Klaas gehaald hebben.

Maar het is zeker een speler die ik wel graag zie komen, en tsja 410 heeft er ook weer een ALE ALE CVITA CVITA bij haha
pi_58230451
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 16:44 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Zo zou het ook moeten zijn, ware het niet dat ik geen vertrouwen in het scoutingsbeleid van Van Basten heb
Dat vind ik vreemd, aangezien V/d Zee in opdracht van Van Basten naar Moreno is gaan kijken. Dus in principe maakt Van Basten gebruik van de scouting. Dat doe jij al helemaal niet, en dan zeg je dat je geen vertrouwen hebt in het scoutingsbeleid van Van Basten?

Raar.
pi_58230479
Maar afwachten hoe het allemaal in elkaar zit.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_58230538
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:08 schreef Nashje het volgende:

[..]

Dat vind ik vreemd, aangezien V/d Zee in opdracht van Van Basten naar Moreno is gaan kijken. Dus in principe maakt Van Basten gebruik van de scouting. Dat doe jij al helemaal niet, en dan zeg je dat je geen vertrouwen hebt in het scoutingsbeleid van Van Basten?

Raar.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58230610
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 13:59 schreef Black-Death het volgende:
Heitinga, wat een held!

En voor de tweede keer, 'die Argentijn' is geboren in Kroatie
Ik wist niet dat Baradero in Kroatie lag
  dinsdag 22 april 2008 @ 17:20:28 #241
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_58230705
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 15:43 schreef cultheld het volgende:

[..]

Thomas van Ajax Netwerk (van dat scoutingsrapport) is weer eens te enthousiast over deze Rosales-kloon. Als dit de vervanger is van KJH, (wat mij sterk lijkt, omdat 't een totaal andere voetballer is) dan gaat Ajax er flink op achteruit.
Ja idd dat verslag is veeeel te positief. Maar het lijkt mij een vrij kopsterke spits met een neusje voor de goal en een redelijke goede techniek en schot.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  dinsdag 22 april 2008 @ 17:23:13 #242
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_58230764
Huntelaar is niet zomaar te vervangen door een 23-jarige spits waar we voorheen nog nooit van gehoord hebben, mocht hij echt exceptionele talenten hebben dan was ie toch al wel eerder opgedoken ?
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_58230795
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:08 schreef Nashje het volgende:

[..]

Raar.
V/d Zee scout dus Moreno en Van Basten koopt iemand anders zonder scouting?

pi_58230837
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:23 schreef Sethje het volgende:
Huntelaar is niet zomaar te vervangen door een 23-jarige spits waar we voorheen nog nooit van gehoord hebben, mocht hij echt exceptionele talenten hebben dan was ie toch al wel eerder opgedoken ?
Vroeger haalden we genoeg onbekende spelers met exceptionele talenten, dus waarom zou dat nu niet meer kunnen. Ik moet het ook nog zien hoor, maar ik ben al blij dat onze studio voetbal scouting eindelijk eens wat verder kijkt.
pi_58230857
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:24 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

V/d Zee scout dus Moreno en Van Basten koopt iemand anders zonder scouting?

Waar lees jij dat Van Basten Cvitanich heeft binnengehaald?
pi_58230881
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:26 schreef devv05 het volgende:

[..]

Vroeger haalden we genoeg onbekende spelers met exceptionele talenten, dus waarom zou dat nu niet meer kunnen. Ik moet het ook nog zien hoor, maar ik ben al blij dat onze studio voetbal scouting eindelijk eens wat verder kijkt.
Omdat Ananas onze TD is?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58230901
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:27 schreef Nashje het volgende:

[..]

Waar lees jij dat Van Basten Cvitanich heeft binnengehaald?
Lijkt mij het logischste? Dat Van Geel dat heeft gedaan in naam van Van Basten.
pi_58230920
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:20 schreef stefmans het volgende:

[..]

Ja idd dat verslag is veeeel te positief. Maar het lijkt mij een vrij kopsterke spits met een neusje voor de goal en een redelijke goede techniek en schot.
Misschien hebben ze hem aangetrokken om bij te sluiten bij Huntelaar en Suárez. Dan zou ik het nog een verklaarbare aankoop vinden, omdat ie voetballend wel complementair is aan dat duo. Echter, als targetman of eerste spits komt ie m.i. kwaliteit tekort.

Verder trek ik zijn kopkracht toch wel in twijfel, omdat het een mannetje van 1.75 blijft. Die zie ik niet veel kopduels winnen van Rob Penders of Michael Dingsdag.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_58230980
Youssouf Hersi is ook 1,10 en die scoort toch ook regelmatig koppend
  dinsdag 22 april 2008 @ 17:34:23 #250
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_58231050
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:29 schreef cultheld het volgende:

[..]

Misschien hebben ze hem aangetrokken om bij te sluiten bij Huntelaar en Suárez. Dan zou ik het nog een verklaarbare aankoop vinden, omdat ie voetballend wel complementair is aan dat duo. Echter, als targetman of eerste spits komt ie m.i. kwaliteit tekort.

Verder trek ik zijn kopkracht toch wel in twijfel, omdat het een mannetje van 1.75 blijft. Die zie ik niet veel kopduels winnen van Rob Penders of Michael Dingsdag.
Er zijn ook genoeg kleinere spelers die goed kunnen koppen, dat heeft natuurlijk ook te maken met springkracht en timing. Maar het is meer een type speler die in dienst hoort te spelen van een type huntelaar omdat hij dan meer ruimte krijgt.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')