Bij alle geruchten heb ik tot nu toe gelezen wie er bij is betrokken. Bij dit nieuws heb ik geen enkele keer vernomen wie hem nu daadwerkelijk heeft binnengehaald.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:28 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Lijkt mij het logischste? Dat Van Geel dat heeft gedaan in naam van Van Basten.
Zamorano kon dat ook zo goedquote:Op dinsdag 22 april 2008 17:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Verder trek ik zijn kopkracht toch wel in twijfel, omdat het een mannetje van 1.75 blijft. Die zie ik niet veel kopduels winnen van Rob Penders of Michael Dingsdag.
Volgens de geruchten wel.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:35 schreef toma het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=58893
dat was toch die gast die Ajax wilde huren?
Oh hij zal best wel doelpunten met het hoofd maken (deed ie in Arg ook, maar dan vooral omdat ie slecht werd gedekt, of zelfs ongedekt stond bij bijv. een corner), maar ik vraag me af of hij eenzelfde kopkracht als Huntelaar heeft; dat lijkt me sterk. Als je 1.86 bent en fysiek redelijk sterk bent voor een voetballer, dan win je nou eenmaal veel meer kopduels dan wanneer je 1.75 bent en nog geen 70 kilo weegt.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:34 schreef stefmans het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg kleinere spelers die goed kunnen koppen, dat heeft natuurlijk ook te maken met springkracht en timing. Maar het is meer een type speler die in dienst hoort te spelen van een type huntelaar omdat hij dan meer ruimte krijgt.
4-4-2 hopelijk als Huntelaar weg gaatquote:Op dinsdag 22 april 2008 17:38 schreef Wooldoor het volgende:
Ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat hij Huntelaar niet kan vervangen, er is denk ik geen haalbare speler die Huntelaar uberhaubt kan vervangen. Ik hoop dan ook dat hij voor de rechterkant is gehaald en dat Luque, Urzaiz, Rommedahl en mischien wel Kennedy vertrekken.
Ik denk toch eerder voor de nummer 10/reserve nummer 9 positie hoor. Van Basten ziet het zitten in Martina en daarnaast heb je een Suarez, Leonardo, Rommedahl en Bakircioglu die daar (momenteel) allen kunnen spelen. Ik denk NIET dat hij als vervanger voor Huntelaar is gekocht.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:38 schreef Wooldoor het volgende:
Ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat hij Huntelaar niet kan vervangen, er is denk ik geen haalbare speler die Huntelaar uberhaubt kan vervangen. Ik hoop dan ook dat hij voor de rechterkant is gehaald en dat Luque, Urzaiz, Rommedahl en mischien wel Kennedy vertrekken.
Schijnt dat die in het verleden bij Banfield ook op rechts heeft gestaan en daar niet zoveel potten heeft gebroken. Nu ie in de spits laat ie al veel meer zien en scoort ie regelmatig.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:38 schreef Wooldoor het volgende:
Daar heb je natuurlijk een punt, aangezien Huntelaar wel een van de meest kopsterke spitsen in de wereld is. Maar we zien het wel het is iig al een speler die niet met het bord op de schoot is ontdekt.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Oh hij zal best wel doelpunten met het hoofd maken (deed ie in Arg ook, maar dan vooral omdat ie slecht werd gedekt, of zelfs ongedekt stond bij bijv. een corner), maar ik vraag me af of hij eenzelfde kopkracht als Huntelaar heeft; dat lijkt me sterk. Als je 1.86 bent en fysiek redelijk sterk bent voor een voetballer, dan win je nou eenmaal veel meer kopduels dan wanneer je 1.75 bent en nog geen 70 kilo weegt.
Ik blijf van mening dat Luque gewoon een degelijke vervanger zou zijn voor Huntelaar. DIe man is gewoon goed voor 25 goals per seizoen als ie op een fatsoenlijke plek wordt neergezet. Maar hij heeft dit seizoen 0,0 kansen gehad om dat te laten zien.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:38 schreef Wooldoor het volgende:
drugs is very bad my sonquote:Op dinsdag 22 april 2008 17:42 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik blijf van mening dat Luque gewoon een degelijke vervanger zou zijn voor Huntelaar. DIe man is gewoon goed voor 25 goals per seizoen als ie op een fatsoenlijke plek wordt neergezet. Maar hij heeft dit seizoen 0,0 kansen gehad om dat te laten zien.
Hij heeft anders genoeg tijd gehad op de tribune.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:42 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik blijf van mening dat Luque gewoon een degelijke vervanger zou zijn voor Huntelaar. DIe man is gewoon goed voor 25 goals per seizoen als ie op een fatsoenlijke plek wordt neergezet. Maar hij heeft dit seizoen 0,0 kansen gehad om dat te laten zien.
Hij heeft een paar keer als vleugelspeler mogen spelen.. Terwijl iedere nitwit snapt dat het een spits is. En als ie dan ff niet scoort dan is het meteen weer een drama. Zolang ie niet mag spelen in de spits vind ik niet dat je hem voor die positie mag afschrijven.quote:
Tja ik heb het hele seizoen gehoopt dat hij gewoon de kans zou krijgen op links, maar Koster heeft het hem totaal niet gegund en eerlijk gezegt zie ik het Marco ook niet doen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:42 schreef Breach het volgende:
[..]
Hmm vreemd, dan staat (stond) het fout op Teletekst.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Baradero in Kroatie lag
Bij Deportivo speelde hij ook vaak vanaf de linkerflank hoor.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:51 schreef Breach het volgende:
[..]
Hij heeft een paar keer als vleugelspeler mogen spelen.. Terwijl iedere nitwit snapt dat het een spits is. En als ie dan ff niet scoort dan is het meteen weer een drama. Zolang ie niet mag spelen in de spits vind ik niet dat je hem voor die positie mag afschrijven.
Volgens mij speelde Deportivo altijd met Luque en Makaay en Djalminha erachter.. Maar dat is al tijdje terug dus je zou gelijk kunnen hebben..quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Bij Deportivo speelde hij ook vaak vanaf de linkerflank hoor.
Je hebt gewoon gelijk hoor dat is het verstandigste en wellicht beste voor Ajax, dat staat buiten kijf. Maar toch zou ik zo graag Luque willen zien opbloeien, ik geloof er echt heilig in dat er in hem een goede voetballer schuilt en dat hij echt van meerwaarde kan zijn...quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:50 schreef Urquhart het volgende:
Ik zou Luque gewoon verkopen, kun je twee leuke talentjes voor halen voor dat salaris wat dan vrij komt.
Die accepteert het ook niet om wissel te zijn.quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:49 schreef Jasza het volgende:
Leonardo gaat volgend jaar denk ik weg iig, ze blijven aanvallende spelers halen en ik zou niet weten voor wie Leo erin moet komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |