getsie wat naar...quote:
Daarnaast nogal een amateur.....met wilde ongecontroleerde actiesquote:Op maandag 21 april 2008 22:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Danny is ook een gevoelsmens. Daar laat ik het even bij.
hoe kan huub nou over de zeik gaan die zit toch piano te spelen?quote:Op maandag 21 april 2008 22:12 schreef coldstar het volgende:
Vreemd allemaal, zijn ze bezig om Huub over de zeik te krijgen.....gaat het ze waarschijnlijk nog lukken ook.
volgens mij vind Claire het nog leuk ook allemaal.......
Zoals Bob Marley ooit zong: "no Danny no Fok!"quote:Op maandag 21 april 2008 22:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Danny is ook een gevoelsmens. Daar laat ik het even bij.
de rest is er illegaal met toestemming van de febo. Alleen claire haar moeder en vriendinnen zouden er zijn de rest is terrorquote:Op maandag 21 april 2008 22:15 schreef coldstar het volgende:
Het is toch eigenlijk van de zotte......is iedereen bij het (feest), zit Huub achter de piano.....
Al die dingen. Zoals je hem vanmiddag in de tuin met Darryl had kunnen zien, dat was de echte Brian. Iemand hier (die Disana of beequeen waarschijnlijk weer) schreef dat hij zweefde, maar dat was juist niet het geval: dit was Brian in al zijn kracht.quote:Op maandag 21 april 2008 22:11 schreef Katewalker het volgende:
[..]
aah...en wàt acteert hij dan precies...het koetsiekoetsie gedeelte, the sneaky-part, zijn agressie of juist het onderdrukken van die agressie, zijn liefde voor Amanda of misschien de haat voor Huub.. ?
Ah je weet toch. Al die Huub fans die hier posten zijn echt van de pot gerukt ziek. Trailertrash.quote:Op maandag 21 april 2008 22:11 schreef Disana het volgende:
[..]
En zo is het altijd al geweest, tipsch. Ik kots op de partijdigheid hier op fok, altijd maar doen alsof Huub de ideeen heeft, terwijl dat helemaal niet zo is.
Jaap schudt en ontkurkt een fles. Brian is er ook al, maar ik zie hem nog met zijn kleren aan.
Zo'n vent zuigt de energie uit je, kijk maar naar Amandaquote:Op maandag 21 april 2008 22:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Deissy... ik ben ook zo moe... net of er een steen op mijn maag ligt... Ik wist niet dat Brian zo'n impact op me zou hebben
hey... jij bent ook nog niet besmet met het BITB-virusquote:Op maandag 21 april 2008 22:17 schreef Starlie het volgende:
Sneaky Brrrrian staat weer sneaky foto's te maken, wat kots ik toch op die gozer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tisser Avonne?? Hebben ze je "de quote van de dag" kwijtgemaakt?? want die mis ik in je TopOP.quote:
Nou maak je mij ook bang...quote:Op maandag 21 april 2008 22:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Al die dingen. Zoals je hem vanmiddag in de tuin met Darryl had kunnen zien, dat was de echte Brian. Iemand hier (die Disana of beequeen waarschijnlijk weer) schreef dat hij zweefde, maar dat was juist niet het geval: dit was Brian in al zijn kracht.
Vergeet niet dat ik er ook een was, tipsch. Ik had geen keus als ik hier wilde posten.quote:Op maandag 21 april 2008 22:16 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ah je weet toch. Al die Huub fans die hier posten zijn echt van de pot gerukt ziek. Trailertrash.
Mee eens.quote:Op maandag 21 april 2008 22:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Onzin.....je gaat geen tienduizenden mensen zomaar opeens blokkeren vanwege twee. Een beetje crisismanagement is er hier niet bij....
Het wat???quote:Op maandag 21 april 2008 22:18 schreef Desii het volgende:
[..]
hey... jij bent ook nog niet besmet met het BITB-virus
verrekijker?quote:Op maandag 21 april 2008 22:19 schreef PeterNB het volgende:
Kijk ik net toevallig op die site erotischdineren.nl blijken die in de het pand te zitten
waar ik vanuit mijn slaapkamer op kijk![]()
![]()
Hoe vaak hebben we daar geen stripper gezien en dat geile gedoe.Morgen zullen er ook wel weer een paar mislukte wijven binnen vallen.quote:Op maandag 21 april 2008 22:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ik er ook een was, tipsch. Ik had geen keus als ik hier wilde posten.
Beetje plat gedoe op dat feestje. Iets originelers hadden we zeker niet mogen verwachten.
Deissyquote:Op maandag 21 april 2008 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n vent zuigt de energie uit je, kijk maar naar Amanda![]()
[ afbeelding ]
Nou je bent hartstikke genezen hoor.quote:Op maandag 21 april 2008 22:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ik er ook een was, tipsch. Ik had geen keus als ik hier wilde posten.
Dat had ik zelf ook al begrepen.....alleen heeft Huub dat zelf nog niet in de gaten denk ik..quote:Op maandag 21 april 2008 22:16 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
de rest is er illegaal met toestemming van de febo. Alleen claire haar moeder en vriendinnen zouden er zijn de rest is terror
het Brian-is-the-best virus....... vele posters zijn besmet; enkele dappere kunnen het charme-offensief van Brian weerstaanquote:
nou is niet nodig hoorquote:
quote:Op maandag 21 april 2008 22:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hoe vaak hebben we daar geen stripper gezien en dat geile gedoe.Morgen zullen er ook wel weer een paar mislukte wijven binnen vallen.
Maar ik val niet in een doelgroep. Ben geen alleenstaande moeder, geen zwerver, geen snol...quote:Op maandag 21 april 2008 22:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nou je bent hartstikke genezen hoor.Brian heeft voor juist voor mensen zoals jij echt nog wel een plekkie..
Sinds wanneer is Brian the best??? Persoonlijk vind ik hem van begin af aan al de grootste kwal die er rond loopt, zoals hij met mensen omgaat is toch zeker niet normaal? En dat wil heus niet zeggen dat Huub wel the best is... zeker niet, maar van Brian kots ik gewoon...quote:Op maandag 21 april 2008 22:24 schreef Desii het volgende:
[..]
het Brian-is-the-best virus....... vele posters zijn besmet; enkele dappere kunnen het charme-offensief van Brian weerstaan
Maar jij bent zo'n die-hard (je post te lezen iig)
Huub kan eigenlijk alleen maar vanaf papier spelen en die jongen kent geenquote:Op maandag 21 april 2008 22:28 schreef Katewalker het volgende:
Huub en Darril zijn aan het jammen...alleen lukt het niet zo goed...
echt niet........ ga jij maar youtubenquote:Op maandag 21 april 2008 22:26 schreef PeterNB het volgende:
He kut, de streams gaan op de kabouter.............
Laat Brian en Amanda nou gewoon effe zien
Ohhhhhhh Brianquote:Op maandag 21 april 2008 22:31 schreef Starlie het volgende:
Dat bijna iedereen hier Brian opeens The Best vind is toch zeker een slechte grap he....???
zeg me alsjeblieft dat het een grapje is......
Dat ligt vast niet aan Darrel,quote:Op maandag 21 april 2008 22:28 schreef Katewalker het volgende:
Huub en Darril zijn aan het jammen...alleen lukt het niet zo goed...
Nee, dat is het niet. Ik was in de vorige COS de eerste die het spuugzat was dat je hier altijd maar moet doen of je pro Huub en anti Amanda en Brian bent. Een paar mensen hadden kritiek, en die kritiek was terecht: al dat gebash van Amanda en Brian hier is gewoon niet te harden voor mensen die op z'n minst neutraal willen zijn.quote:Op maandag 21 april 2008 22:31 schreef Starlie het volgende:
Dat bijna iedereen hier Brian opeens The Best vind is toch zeker een slechte grap he....???
klotejong is 't toch..... altijd maar jaloers op Brianquote:Op maandag 21 april 2008 22:29 schreef AnTjUh het volgende:
owjee huub heeft brian zn beste vriend afgepakt
Whats met jou jongu?quote:Op maandag 21 april 2008 22:31 schreef Starlie het volgende:
Ik ben er ook wat van in de war....quote:Op maandag 21 april 2008 22:31 schreef Starlie het volgende:
Welkomquote:Op maandag 21 april 2008 22:33 schreef Desii het volgende:
[..]
klotejong is 't toch..... altijd maar jaloers op Brian
shitttt............ wat doe ik nu... ben ik toch besmet![]()
Dat.quote:Op maandag 21 april 2008 22:33 schreef Disana het volgende:
Nee, dat is het niet. Ik was in de vorige COS de eerste die het spuugzat was dat je hier altijd maar moet doen of je pro Huub en anti Amanda en Brian bent. Een paar mensen hadden kritiek, en die kritiek was terecht: al dat gebash van Amanda en Brian hier is gewoon niet te harden voor mensen die op z'n minst neutraal willen zijn.
iedereen die neutraal wil zijn moet dat vooral zijn. Ik ben dat niet en commentaar mag op een cos en dat van mij is gekleurd maar jouw actie was funquote:Op maandag 21 april 2008 22:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Ik was in de vorige COS de eerste die het spuugzat was dat je hier altijd maar moet doen of je pro Huub en anti Amanda en Brian bent. Een paar mensen hadden kritiek, en die kritiek was terecht: al dat gebash van Amanda en Brian hier is gewoon niet te harden voor mensen die op z'n minst neutraal willen zijn.
Duidelijk, maar ik neem aan dat iedereen toch ook wel een mening mag hebben??! Iedereen denkt gewoon anders over bepaalde dingen, moet kunnen toch?!quote:Op maandag 21 april 2008 22:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Van de 100 vrijgezellen feestjes, gaan er 99 zo. Waarom dit altijd zo moet heb ik ook nog nooit begrepen hoor........zakdoekje leggen, knikkeren, koekhappen enz, enz, past ook weer niet bij zo'n feest.quote:Op maandag 21 april 2008 22:30 schreef Katewalker het volgende:
Ik vind het een stom vrijgezellenfeest....het thema is...penissen en sperma...hoezoooo is dat zo interessant...rot toch op met die zooi...maak echte lol...
Jij ook al?!?!quote:Op maandag 21 april 2008 22:33 schreef Desii het volgende:
[..]
klotejong is 't toch..... altijd maar jaloers op Brian
shitttt............ wat doe ik nu... ben ik toch besmet![]()
Echt ranzig. Zo zie je maar wat een ranzig figuur die Huub ook is. Dat zijn nou de vriendinnen van Claire. Claire is niets anders dan de hoer van Huub.quote:Op maandag 21 april 2008 22:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Welkom![]()
Wat een kloteherrie in dat kantoor. Viswijven.
LOL ??????quote:Op maandag 21 april 2008 22:35 schreef Kinga het volgende:
LOL Jaap met zijn choco pik in de broek...
Actie?!? Waar is m'n doucheslang!quote:Op maandag 21 april 2008 22:35 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
iedereen die neutraal wil zijn moet dat vooral zijn. Ik ben dat niet en commentaar mag op een cos en dat van mij is gekleurd maar jouw actie was fun
Neuhjjjquote:Op maandag 21 april 2008 22:36 schreef Starlie het volgende:
[..]
Duidelijk, maar ik neem aan dat iedereen toch ook wel een mening mag hebben??! Iedereen denkt gewoon anders over bepaalde dingen, moet kunnen toch?!
Oe, dan ben ik ook weer even tegen Brian.quote:Op maandag 21 april 2008 22:37 schreef Desii het volgende:
Neuhjjj![]()
Je bent voor Brian of ik stuur Kenneth op je af...
Laat Kenniet maar komen!!!quote:Op maandag 21 april 2008 22:37 schreef Desii het volgende:
[..]
Neuhjjj![]()
Je bent voor Brian of ik stuur Kenneth op je af...
Nee, ik vind niet dat dat moet kunnen. Het moet hier maar eens afgelopen zijn met die discriminatie en achtervolging van Brian en Amanda fans, het is echt niet leuk meer. Vanaf nu is er voor iedereen plek, maar zullen de Huub fans ervan lusten.quote:Op maandag 21 april 2008 22:36 schreef Starlie het volgende:
[..]
Duidelijk, maar ik neem aan dat iedereen toch ook wel een mening mag hebben??! Iedereen denkt gewoon anders over bepaalde dingen, moet kunnen toch?!
Nou draaf je door hoor....quote:Op maandag 21 april 2008 22:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
Echt ranzig. Zo zie je maar wat een ranzig figuur die Huub ook is. Dat zijn nou de vriendinnen van Claire. Claire is niets anders dan de hoer van Huub.
Dadelijk gaat Jewxcsky het ook nog over "Brian" en "Amanda" hebben.quote:Op maandag 21 april 2008 22:31 schreef Starlie het volgende:
Hà..ik lust je rauw....quote:Op maandag 21 april 2008 22:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik vind niet dat dat moet kunnen. Het moet hier maar eens afgelopen zijn met die discriminatie en achtervolging van Brian en Amanda fans, het is echt niet leuk meer. Vanaf nu is er voor iedereen plek, maar zullen de Huub fans ervan lusten.
quote:Op maandag 21 april 2008 22:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik vind niet dat dat moet kunnen. Het moet hier maar eens afgelopen zijn met die discriminatie en achtervolging van Brian en Amanda fans, het is echt niet leuk meer. Vanaf nu is er voor iedereen plek, maar zullen de Huub fans ervan lusten.
Dat kan niet hè want die vieze vetklep heeft z'n TV momentjes nodig. Heeft ie weer wat om op te rukken vannacht.quote:Op maandag 21 april 2008 22:30 schreef Katewalker het volgende:
Ik vind het een stom vrijgezellenfeest....het thema is...penissen en sperma...hoezoooo is dat zo interessant...rot toch op met die zooi...maak echte lol...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |