10.000?? OMG... wiens inboxen zijn dan allemaal met me gedeeld??quote:Op maandag 21 april 2008 22:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan zal hij straks ook wel op 10000 staan bij jou....en bij iedereen. Volgens mij betekend dat het onaangekondigd einde van PM vanwege het "spiek" drama?
Ik hoop dat met je mee. Is ook best waarschijnlijk. :y De zelfverbheersing van dat minkukkeltje is ook echt helemaal niets vergeleke met die van Brian. Brian is groot.quote:Op maandag 21 april 2008 22:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Fantastisch plan. Amanda ziet het ook helemaal zitten. Ik hoop dat Huub gaat slaan, is ie mooi exit.
Jezus, want een ongelofelijk losgeslagen projectiel die Danny. Misschien had hij even een mededeling kunnen doen aan mensen zodat sommigen misschien wat veilig zouden kunnen stellen?quote:
Jawel, juist als ze het wèl doet. Dat verwachten ze niet, en dan is het ruziequote:Op maandag 21 april 2008 22:06 schreef Lady-night het volgende:
Ik lach me dood als Claire niet wil...
Ja Danny, gewoon weer aanzetten en er gewoon bij aanmaak een disclaimer opzettenquote:Op maandag 21 april 2008 22:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou ben ik verdrietig, pm is cool en het boeit me voor geen meter dat Danny ze eventueel kan lezen.
gatver kan ik ook niet meer bonden met huubloversquote:Op maandag 21 april 2008 22:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou ben ik verdrietig, pm is cool en het boeit me voor geen meter dat Danny ze eventueel kan lezen.
Oud nieuws.quote:Op maandag 21 april 2008 22:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jezus, want een ongelofelijk losgeslagen projectiel die Danny.
Wat naïef.quote:Op maandag 21 april 2008 22:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jezus, want een ongelofelijk losgeslagen projectiel die Danny. Misschien had hij even een mededeling kunnen doen aan mensen zodat sommigen misschien wat veilig zouden kunnen stellen?
Fok is echt een amateuristische bende qua aansturing.....
Ik wou je een PM sturen met de link van de laatste update zodat Danny die ook had,quote:Op maandag 21 april 2008 22:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo bont hebben PeterNB en ik het toch niet gemaakt?
Deissy... ik ben ook zo moe... net of er een steen op mijn maag ligt... Ik wist niet dat Brian zo'n impact op me zou hebbenquote:Op maandag 21 april 2008 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond je een stuk leuker toen je nog een lowlife-Huub-streamer was
Onzin.....je gaat geen tienduizenden mensen zomaar opeens blokkeren vanwege twee. Een beetje crisismanagement is er hier niet bij....quote:Op maandag 21 april 2008 22:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat naïef.Bedankjes kun je bij JeRa en Skinkie kwijt.
quote:Op maandag 21 april 2008 21:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Brian kan gewoon goed acteren en jullie trappen erin![]()
Hij heeft net weer een leuk plannetje dat Jaap kan uitvoeren. Jaap, de lafaard, wil eerst weten of het mag.
En zo is het altijd al geweest, tipsch. Ik kots op de partijdigheid hier op fok, altijd maar doen alsof Huub de ideeen heeft, terwijl dat helemaal niet zo is.quote:Op maandag 21 april 2008 22:04 schreef tipsch het volgende:
Jeminee, is het toch WEER Brian die de kar moet trekken vanavond. :y
ff inkomen hoor
Dat dusquote:Op maandag 21 april 2008 22:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Maak je toch gewoon een mailing list aan?quote:Op maandag 21 april 2008 22:08 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
gatver kan ik ook niet meer bonden met huublovers
Danny is ook een gevoelsmens. Daar laat ik het even bij.quote:Op maandag 21 april 2008 22:09 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik wou je een PM sturen met de link van de laatste update zodat Danny die ook had,
maar nu kan 'ie zelf ook niet meer meekijken![]()
En nu weer ontopic, ik sta achter Danny !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |