Huub kan eigenlijk alleen maar vanaf papier spelen en die jongen kent geenquote:Op maandag 21 april 2008 22:28 schreef Katewalker het volgende:
Huub en Darril zijn aan het jammen...alleen lukt het niet zo goed...
echt niet........ ga jij maar youtubenquote:Op maandag 21 april 2008 22:26 schreef PeterNB het volgende:
He kut, de streams gaan op de kabouter.............
Laat Brian en Amanda nou gewoon effe zien
Ohhhhhhh Brianquote:Op maandag 21 april 2008 22:31 schreef Starlie het volgende:
Dat bijna iedereen hier Brian opeens The Best vind is toch zeker een slechte grap he....???
zeg me alsjeblieft dat het een grapje is......
Dat ligt vast niet aan Darrel,quote:Op maandag 21 april 2008 22:28 schreef Katewalker het volgende:
Huub en Darril zijn aan het jammen...alleen lukt het niet zo goed...
Nee, dat is het niet. Ik was in de vorige COS de eerste die het spuugzat was dat je hier altijd maar moet doen of je pro Huub en anti Amanda en Brian bent. Een paar mensen hadden kritiek, en die kritiek was terecht: al dat gebash van Amanda en Brian hier is gewoon niet te harden voor mensen die op z'n minst neutraal willen zijn.quote:Op maandag 21 april 2008 22:31 schreef Starlie het volgende:
Dat bijna iedereen hier Brian opeens The Best vind is toch zeker een slechte grap he....???
klotejong is 't toch..... altijd maar jaloers op Brianquote:Op maandag 21 april 2008 22:29 schreef AnTjUh het volgende:
owjee huub heeft brian zn beste vriend afgepakt
Whats met jou jongu?quote:Op maandag 21 april 2008 22:31 schreef Starlie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |