Hoe vaak hebben we daar geen stripper gezien en dat geile gedoe.Morgen zullen er ook wel weer een paar mislukte wijven binnen vallen.quote:Op maandag 21 april 2008 22:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ik er ook een was, tipsch. Ik had geen keus als ik hier wilde posten.
Beetje plat gedoe op dat feestje. Iets originelers hadden we zeker niet mogen verwachten.
Deissyquote:Op maandag 21 april 2008 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n vent zuigt de energie uit je, kijk maar naar Amanda![]()
[ afbeelding ]
Nou je bent hartstikke genezen hoor.quote:Op maandag 21 april 2008 22:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ik er ook een was, tipsch. Ik had geen keus als ik hier wilde posten.
Dat had ik zelf ook al begrepen.....alleen heeft Huub dat zelf nog niet in de gaten denk ik..quote:Op maandag 21 april 2008 22:16 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
de rest is er illegaal met toestemming van de febo. Alleen claire haar moeder en vriendinnen zouden er zijn de rest is terror
het Brian-is-the-best virus....... vele posters zijn besmet; enkele dappere kunnen het charme-offensief van Brian weerstaanquote:
nou is niet nodig hoorquote:
quote:Op maandag 21 april 2008 22:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hoe vaak hebben we daar geen stripper gezien en dat geile gedoe.Morgen zullen er ook wel weer een paar mislukte wijven binnen vallen.
Maar ik val niet in een doelgroep. Ben geen alleenstaande moeder, geen zwerver, geen snol...quote:Op maandag 21 april 2008 22:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nou je bent hartstikke genezen hoor.Brian heeft voor juist voor mensen zoals jij echt nog wel een plekkie..
Sinds wanneer is Brian the best??? Persoonlijk vind ik hem van begin af aan al de grootste kwal die er rond loopt, zoals hij met mensen omgaat is toch zeker niet normaal? En dat wil heus niet zeggen dat Huub wel the best is... zeker niet, maar van Brian kots ik gewoon...quote:Op maandag 21 april 2008 22:24 schreef Desii het volgende:
[..]
het Brian-is-the-best virus....... vele posters zijn besmet; enkele dappere kunnen het charme-offensief van Brian weerstaan
Maar jij bent zo'n die-hard (je post te lezen iig)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |