Ik zag vandaag alleen de chocolade staan helaas, want die vind niemand hier lekkerquote:Op maandag 21 april 2008 22:44 schreef Memento-Mori het volgende:
Actionheb dr laatst van die rietjes gekocht waarmee je je melk naar aardbei of banaan of chocolade kunt laten smaken ze verkopen ze ook bij de spar 10stukd voor 1.99 bij action 10 stuks 39 cent
Om je handen te ontsmetten? Bij het Kruidvat (eigen merk) en van Herôme misdadig duur. Ook helemaal niet zo fijn. Die van de Action wel en het kost geen drol.quote:Op zondag 11 mei 2008 11:17 schreef Miam het volgende:
die kleine flesjes handgel zijn echt![]()
vooral met die warmte en op op het werk onmisbaar.
dan koop je ze nu alvast, voor als ze wel de goeie maat hebbenquote:Op zondag 11 mei 2008 12:46 schreef E.T. het volgende:
Die waterschoentjes zijn alleen maar in maat 30 t/m 35![]()
Te groot voor mijn kinderen helaas..
quote:Op zondag 11 mei 2008 12:00 schreef schatje het volgende:
[..]
Om je handen te ontsmetten? Bij het Kruidvat (eigen merk) en van Herôme misdadig duur. Ook helemaal niet zo fijn. Die van de Action wel en het kost geen drol.
Jep.je hebt grote flessen en kleinere waarvan 3 in een pakje zitten.
Oeh, die is fijn! Was dat een weekaanbieding? Ik hoop dat ie deze week nog te krijgen is, dan ga ik er toch wat van inslaan. Is toch zo'n beetje de enigste betaalbare zonnebrand waardoor je er niet als een ingevet bakblik uitziet en aanvoelt.quote:Op zondag 11 mei 2008 12:00 schreef schatje het volgende:
Zonnebrand is ook in de aanbieding:
[ afbeelding ]
¤ 3,99 en ¤ 3,49 (Elders ¤ 8,95)
Morgen gaat die aanbieding in.quote:Op maandag 12 mei 2008 09:06 schreef Shakti het volgende:
[..]
Oeh, die is fijn! Was dat een weekaanbieding? Ik hoop dat ie deze week nog te krijgen is, dan ga ik er toch wat van inslaan. Is toch zo'n beetje de enigste betaalbare zonnebrand waardoor je er niet als een ingevet bakblik uitziet en aanvoelt.![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:44 schreef Ericr het volgende:
Bij 'mijn' Action (Alphons Diepenbrockhof, Den Haag) lag niet de Ambre Solaire zonnebrandolie maar die van L'Oreal. Die Solar Expertise is vrij prijzig normaliter, nu een bus SPF 8 voor ¤ 4,45 en SPF 15 voor ¤ 5,45.
ze staan bij het speelgoed enzo en er is ook nog geel.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:44 schreef schatje het volgende:
Die spaarvarkentjes zijn tof. Ik ga ze ook halen.
Is dat wat? Ik heb nog nooit doekjes bij de Action gekocht eigenlijk. Wilde ze van de week wel meenemen maar vergeten.quote:
Ja hoor. Ik gebruik ze om het toilet mee schoon te maken. Snel en makkelijk!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 09:47 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Is dat wat? Ik heb nog nooit doekjes bij de Action gekocht eigenlijk. Wilde ze van de week wel meenemen maar vergeten.
Dan zou ik eens even langsgaan; ze hebben vingerlampjes met rood-wit-blauw-oranje, als dat is wat je bedoeltquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:06 schreef maok het volgende:
Ik moet er ook maar weer eens heen denk ik.
Ik hoop dat die vingerlampjes nog eens terug komen. Ik had ze aan mijn skates zitten maar ze zijn inmiddels bijna allemaal kapot.
Die vingerlampjes, zijn dat weer van die 4 in een pakje voor een euro? Dan ga ik er zeker weer even heen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:45 schreef Koekjesbeest het volgende:
[..]
Dan zou ik eens even langsgaan; ze hebben vingerlampjes met rood-wit-blauw-oranje, als dat is wat je bedoelt![]()
Mijn heerlijke buit:
- Carpe diem - kweekhetzelf-tomatenzaadjes. Met bloempot en gedroogde aarde1,39
![]()
- Slingers, vorige waren gescheurd... samen iets van 1 euro ofzo, 6 meter en 2x 2,5 meter
- zo'n schminkset dat je de nl'se vlag op je toet zet..39 cent dacht ik.
En smaakjemelk-rietjes
Smaakrietjes voor in de melkquote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:43 schreef Pure-Poison het volgende:
Wat moet ik me nou voorstellen bij die smaakrietjes en wat drink je ermee dan,water ofzo?
Kleine ledlamp lampjes die wisselen van kleur voor aan je vinger:quote:Op zondag 1 juni 2008 11:11 schreef Syrena het volgende:
Wat zijn vingerlampjes?
Ik weet wel wat smaakrietjes zijnHolle plastic buisjes, zo dik als een gewoon rietje, alleen zitten er korreltjes in met een smaakje. Als je melk opzuigt door het rietje krijgt de melk de smaak van de korreltjes.
Ik wil ze ookquote:Op zondag 1 juni 2008 00:00 schreef maok het volgende:
Deze wil ik ook(¤16,49 voor snoer met 20 lampen)
[ afbeelding ]
aanbieding: maandag 2 juni 2008 t/m zaterdag 7 juni 2008
Grappig maar wat doe je ermeequote:Op zondag 1 juni 2008 19:10 schreef maok het volgende:
[..]
Kleine ledlamp lampjes die wisselen van kleur voor aan je vinger:
Laser Finger / Vinger Lampjes!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk tijdens het uitgaan, maar ik gebruikte ze dus voor aan mijn skates (Ik skate vaak in het donker). Ik heb vandaag de rood-wit-blauw-oranje versie gekocht maar die knippert helaas niet in verschillende kleuren, maar ik vond ze toch leuk genoeg voor aan mijn skates.quote:
die vind ik wel wat duurderquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:49 schreef cinnamongirl het volgende:
De So Low is er ook mee vergelijkbaar!
met popcorn en nootjes enzo?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:30 schreef cinnamongirl het volgende:
-melamine schaaltjes met foodprint (zijn zo lelijk dat ze leuk zijn)
Ik heb er nu een met cashewnootjes-,chippies-,aardbeien- en m&m'sprintquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
met popcorn en nootjes enzo?
die heb ik ook al een tijdje
Nee, dat klopt. Minder verrassend en meer rommel. Maar heb er wel eens een gave zonnebril, en leuke tuinspulletjes gehaald.quote:
Lach maarquote:
ik heb een tijd rexona deo van de action gebruikt, in die tijd rook ik heel snel vrij ernstig naar zweet.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:21 schreef Syrena het volgende:
Je moet wel op de houdbaarheid letten heb ik gemerkt. Ik heb van Dove de decolletecreme, maar die is echt bedorven. Hij ruikt echt viesIk heb hetzelfde gehad met de Dove nachtcreme.
Ik heb 'm vanochtend ook even getest door een stukje op mijn hand uit te smeren. In eerste instantie ruikt ie wel goed, maar dan gaat ie steeds meer onaangenaam ruiken.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:15 schreef Syrena het volgende:
[..]
Lach maarTot jij 's morgens de vouwen ontdekt in je decolleté (=Nederlandse spelling
)
Maar ik heb er niks aan, omdat ie zo vreselijk meurt.
Superkwaliteit!quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:53 schreef Miracle_Drug het volgende:
Iemand ervaringen met de handdoeken? Zag leuke roze vandaag![]()
quote:Stoffer en blik niet eens meer aan gedacht in de winkel
Is dat lekker?quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:52 schreef Rewimo het volgende:
Lees ik daar Galak?
Dan moet ik snel naar een Action
Tip: eerst het prullenbakje zoeken en meenemen, en dan nog een rondje winkelquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:31 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga nu even naar de Action. Ik ga voor een prullenbakje. Da's het enige. Jullie horen straks wel waar ik mee thuiskom.
Daarom heb ik ook 8 repen gekochtquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:57 schreef Rewimo het volgende:
Galak is de allerlekkerste witte chocola(wel die zonder rijstdingetjes erin aub)
Heb je wel op de houdbaarheidsdatum gelet?quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:45 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook 8 repen gekocht![]()
Geweldig!quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:19 schreef Isegrim het volgende:
Behalve het prullenbakje heb ik gekocht:
- zelfklevende 'edelstenen' (voor in mijn überkitscherige toilet)
Ze zijn heel goedkoop, 69 cent ofzo.quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:28 schreef MissJ het volgende:
[..]
Geweldig!
die wil ik ook hebben! Mijn plee is ook überkitsch namelijk![]()
Ik ga morgen gelijk weer even in mijn lunchpauze naar de Action![]()
Levensgevaarlijk hoor een Action om de hoek bij je werk
Ik woon er ook vlakbij, kan 'm zien vanuit het slaapkamerraamquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ze zijn heel goedkoop, 69 cent ofzo.
Enneh, ik wóón ernaast.
WOW, naast de Action wonenquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ze zijn heel goedkoop, 69 cent ofzo.
Enneh, ik wóón ernaast.
Ik ben een paar weken niet geweestquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:00 schreef Isegrim het volgende:
Ik kom er echt zeker een paar keer per week. Ik kan altijd wel weer even iets bedenken dat ik écht nodig heb.
Augustus 08quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Heb je wel op de houdbaarheidsdatum gelet?
Ze bederven niet acuut na het verstrijken van de houdbaarheidsdatum hoorquote:Op vrijdag 13 juni 2008 07:46 schreef Miracle_Drug het volgende:
Augustus 084 Repen zijn trouwens al op ook, m'n jongens vinden ze ook lekker
Jup! En goeie ook (anti-aanbak)quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:20 schreef Liejannuh het volgende:
Verkopen ze ook springvormen bij de Action? Ik heb er dringend een aantal nodig.
Iets met taarten bakken voor verjaardagen enzo.
Tof!quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:21 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Jup! En goeie ook (anti-aanbak)
Ja die siliconen vormen kosten dacht ik ergens tussen de 1 en 3 euro.quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:26 schreef Isegrim het volgende:
Ze hebben ook van die silicone-bakvormen.
Ik ga zaterdag met een hele club mensen naar de kroeg om voetbal te kijken, dus ik ga morgen of vrijdag ff naar Action om oranjemeuk in te slaan.
Dan maar naar de Blokker.quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:42 schreef Liejannuh het volgende:
Ze hadden helemaal geen springvormen bij de Action!
Wel siliconenvormen, maar ik wil taarten bakken. Ronde taarten. En dan is een springvorm echt het handigste.
Weird. Bij 'mijn' Action liggen ze er altijd, gewoon zwarte metalen, in allerlei maten ook nog!quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:42 schreef Liejannuh het volgende:
Ze hadden helemaal geen springvormen bij de Action!
Wel siliconenvormen, maar ik wil taarten bakken. Ronde taarten. En dan is een springvorm echt het handigste.
Ah, dan ga ik zo eens kijken welke Actions er op mijn fietsroute liggen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:56 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Weird. Bij 'mijn' Action liggen ze er altijd, gewoon zwarte metalen, in allerlei maten ook nog!
Rijswijk, In de Boogaardquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:54 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ah, dan ga ik zo eens kijken welke Actions er op mijn fietsroute liggen.
Welke is "jouw" Action trouwens? Ik fiets toch heel Den Haag door.![]()
Ah, ik had gegokt dat je die ene bij Kijkduin bedoelde. Maar daar hadden ze die dingen dus niet.quote:Op zondag 22 juni 2008 07:48 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Rijswijk, In de Boogaard![]()
Is wel wat langer fietsen, alhoewel, het hangt ervanaf waar je in Den Haag woont!
Ik woonde in DH Zuid en nu in Voorburg en vanaf beide plekken is het maar een kwartiertje fietsen!
Die moet ik ook maar eens gaan halen... beetje vergeten vandaag...quote:Op maandag 23 juni 2008 19:41 schreef MissyMirjaM het volgende:
na een flinke steekvlam in mijn oven vorige week, heb ik vandaag een brandblusser bij de action gekocht
en zo'n toblerone achtige reep chocola
quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:09 schreef miss-piggy het volgende:
Ff een vraagje. Bij de action hebben ze ook showmappen. Weet iemand hoeveel insteekhoesjes erin zitten?
ik denk dat ik die volgende week ook ga halen, wel handig voor op vakantiequote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:26 schreef miss-piggy het volgende:
Ook om die insecten/gifsetding te halen..... volgens mij komt die tekentang nog wel eens van pas ook
Je hebt gelijk, de batterijen ook, dan maandag maar even gaanquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Die mandenset is pas volgende week in de aanbieding.
Oooh!! Daar ben ik een hele tijd aan verslaafd geweestquote:
Ja, 3 tientjes geloof ik.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:06 schreef Klare het volgende:
Weet iemand of ze ook electrische koelboxen verkopen? Die je kan aansluiten op de cigarettenaansteker in de auto.
Net er een bij de action gehaaldquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:51 schreef maok het volgende:
Nu ook twee soorten in de aanbieding bij de blokker. 24L ¤24,99 en 12L ¤9,99
oeh oeh, dat fietsenrepratie setje, kost da? goedkoper dan de halffords neem ik aan?quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:12 schreef Memento-Mori het volgende:
vanmiddag geweest, score:
- shebabakjes voor de kat
- Microfleeceplaid uit de aanbieding, knalpaars.
- fietsreparatiesetje (gereedschap erbij en in een tasje voor onder het zadel)
- Binnenband
- gekleurde gloeilampen (geel * blauw, maar er was ook groen, rood, oranje 55 cent per stuk)
- 2 koelkastlampjes
- milkareep
2,98 dus compleet in een handig tasje.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
oeh oeh, dat fietsenrepratie setje, kost da? goedkoper dan de halffords neem ik aan?
edit ; ik zoek dus zo'n bandenplek set ding he
das toch asociaal goedkoop. Betaal je bij de halfords 6.95 ofzo voor. Ik ga er gelijk 4 meenemen morgenquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:33 schreef schatje het volgende:
[..]
2,98 dus compleet in een handig tasje.
Gewoon los setje kost 1,29.
vandaag 1 meegenomenquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:33 schreef schatje het volgende:
[..]
2,98 dus compleet in een handig tasje.
Gewoon los setje kost 1,29.
Die complette Simson-setjes kosten iets van 2-3 euro. Dus incl. lijm, bandenlichters (metaal), plakkertjes, schuurpapiertje, enz. Zijn grote metalen doosjes waar het inzit.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:54 schreef Qwea het volgende:
handig tasje was op, dus ik heb die van 1,29 meegenomen.
Ik bedoelde eigenlijk een compleet bakje met bandenlichters en almaar goed, dit voldeed ook wel
* Magic-IRC checkt het foboquote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:51 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik baal zo dat wij geen action in de buurd hebben
Bevoorrading is meestal voor openingstijd en een enkele maal na sluitingstijd.quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:32 schreef secondant het volgende:
Weet iemand trouwens hoe de Action filialen worden bevoorraad? Wat is het beste moment om te gaan? Ik heb nog al eens dat ik mis grijp bij dingen (textiel als sokken) of deo. Soms heb ik het idee dat ook niet alles even goed wordt besteld. Iemand een idee?
Dekbedovertrekken vond mijn moeder bagger. Ze vond die van de Zeeman stukken beter. Die van de Action krompen en de kleuren vervaagden heel snel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:26 schreef MissJ het volgende:
Geniaal zeg, je zal maar boven een Action wonen![]()
Ik ben van de week ook even los gegaan bij de Action, oa nieuwe handdoeken en washandjes gekocht, ben er helemaal blij mee![]()
iemand trouwens ervaring met de dekbedovertreksets (jemig wat een woord zeg)?
Heb leuke gezien, maar ben benieuwd naar de kwaliteit...
Ze zijn vrij dun, en ik heb het liefste katoenen hoezen, de meeste van de action zijn half synthetisch half katoen, erg zweterig dus.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:26 schreef MissJ het volgende:
iemand trouwens ervaring met de dekbedovertreksets (jemig wat een woord zeg)?
Heb leuke gezien, maar ben benieuwd naar de kwaliteit...
Hmmm als ik het zo hoor kan ik het dus beter niet doen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:15 schreef moussy het volgende:
[..]
Ze zijn vrij dun, en ik heb het liefste katoenen hoezen, de meeste van de action zijn half synthetisch half katoen, erg zweterig dus.
Ja dan wel, maar ik heb een zweetkever naast me slapen, soms 2quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:20 schreef MissJ het volgende:
[..]
Hmmm als ik het zo hoor kan ik het dus beter niet doen.
Heb nu ook 2 sets van Zeeman en die zijn ook vrij dun en niet 100% katoen en ik vind ze toch best ok... Dus misschien zijn die van de Action dan voor mij toch het proberen waard. Nah, ik zie t nog wel wat ik doe.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:24 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja dan wel, maar ik heb een zweetkever naast me slapen, soms 2en die drijven er echt onder weg. Ze blijven wel mooi kreukvrij
die fietstas heb ik ook! gekocht vandaagquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:11 schreef miss-piggy het volgende:
'mijn' action heeft geen kaneelkauwgom![]()
![]()
vandaag een schrijfding gehaald voor mijn neefje
10 wenskaarten in een pakje
en een hele leuke fietstas!die je er af kunt schuiven
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die fietstas heb ik ook! gekocht vandaag
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en nog wat ponchos, fruitella en een spaarlmamp
De mijne doen het al zeker vier jaar prima.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:47 schreef Cyan het volgende:
Iemand ervaring met de handdoeken van de Action? Ik zag laatst bij een vriendin hele mooie paarse met bloemen maar geen idee of ze die nog hebben.
En dat hoor ik nu pas?quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
vandaag 1 meegenomen
en een stuk olijvenzeep, en 4 x 6 doosjes tic tac
en een mini ventilator waarin je je eigen tekst kunt progammeren
Die miniventilator wil ik ook, mijn collegaatje heeft er één maar dan van de Kijkshop. Morgen maar weer eens gaan, en ik wil ook nog een extra bbqstaalborsteltje, die is namelijk ook perfect om vet weg te schrapen waar ik niet niet zo vaak schoonmaakquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:16 schreef Smirre het volgende:
[..]
En dat hoor ik nu pas?![]()
Ik ga mijn fiets vast gereed zetten en slinger mijn ubersaaie zwarte fietstas wel ergens in een container. Een multifunctionele blommenfietstas mčt hengsel moet er komen. Action, here I come!
Vakantie is zoooo slecht voor mijn portemonnee. Natuurlijk kost alles geen drol, maar ik koop heel veul drollen in de vakantie. 'Gelukkig' zit het er bijna op. Kan de rabobank weer opgelucht ademhalen.
Leuke tas, een tip, doe deze niet te vol.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die fietstas heb ik ook! gekocht vandaag
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en nog wat ponchos, fruitella en een spaarlmamp
Ja! Ik!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:47 schreef Cyan het volgende:
Iemand ervaring met de handdoeken van de Action? Ik zag laatst bij een vriendin hele mooie paarse met bloemen maar geen idee of ze die nog hebben.
Oh ik MOET morgen naar de Action! Hoop dat ze die paarse handdoeken met bloemen daar nog hebben en anders hebben ze vast wel een ander kleurtje!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:23 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ja! Ik!
Heb toevallig vorige week een berg handdoeken gekocht. Daarna thuis gelijk in de wasmachine gedaan, ze zijn er iig prima uitgekomen. Ze drogen ook prima en ik vind ze lekker zacht
Hoe heet had je gewassen? Met wasverzachter of zonder?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:23 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ja! Ik!
Heb toevallig vorige week een berg handdoeken gekocht. Daarna thuis gelijk in de wasmachine gedaan, ze zijn er iig prima uitgekomen. Ze drogen ook prima en ik vind ze lekker zacht
Als je ze de eerste keer gewoon op een lage temperatuur wast zonder wasverzachter dan loopt de kleur niet uit of over op je handdoeken en dan nemen ze meer vocht op!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:54 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hoe heet had je gewassen? Met wasverzachter of zonder?
Ik doe de mijne altijd op 60, met wasverzachter. Mss ligt het daar aan.
Meestal is textiel juist behandeld met een of ander middel dat pas werkt als je het wast op de voorgeschreven temperatuur. Dit middel zorgt er voor dat het textiel kleurvaster blijft.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:41 schreef Cyan het volgende:
[..]
Als je ze de eerste keer gewoon op een lage temperatuur wast zonder wasverzachter dan loopt de kleur niet uit of over op je handdoeken en dan nemen ze meer vocht op!
Heb inderdaad ook de grondverf gehaald en van de week de onderkant van de trap (kelderkast) afgelakt met de zijdeglans lak van de action, ben er zeer tevreden over kan ik wel zeggenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:57 schreef Patries86 het volgende:
verf gehaald!
Zoveel goedkoper en is net zo goed als verf uit een kluswinkel etc
Heb ze op 40 graden gewassen, met wasverzachter. Daarna niet in droger gedaan... whehe kan ook niet want ik heb geen droger.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:54 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hoe heet had je gewassen? Met wasverzachter of zonder?
Ik doe de mijne altijd op 60, met wasverzachter. Mss ligt het daar aan.
zijn best fijne jackjesquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:26 schreef Syrena het volgende:
Ik ben benieuwd naar de jacks van komende week, al mag ik geen jas meer kopen
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:38 schreef schatje het volgende:
Ik heb textielverf voor de kids gehaald. Vijf tubes voor een euro. Geen geld.
Niet met streepjes, maar ze hebben ze wel, hele mooie met geborsteld staal aan de binnenkant. Ik wil ze telkens kopen maar ik heb écht al genoeg mengkommen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:48 schreef Stansfield het volgende:
Hebben ze bij de action ook rvs mengkommen? Eventueel met maatstreepjes aan de binnenkant?
Nog geen 3 euro voor een pot van 750 ml.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:22 schreef Rewimo het volgende:
Wat kost grondverf zo'n beetje?
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Niet met streepjes, maar ze hebben ze wel, hele mooie met geborsteld staal aan de binnenkant. Ik wil ze telkens kopen maar ik heb écht al genoeg mengkommen.
Heul niet nutteloosquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:12 schreef Kadooosh het volgende:
Zullen we anders gewoon bonnetjes inscannen en hier gaan posten?
Beetje nutteloos niet :p ?
Is hier toch al beantwoord?quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:58 schreef Rewimo het volgende:
Nog maar een poging: wat kost grondverf bij de Action?
Compleet gemistquote:
Het zijn zijn van die tubes, verpakt op een rondvormig karton. Bij mijn Action liggen ze bij de naaispullen, naast van die applicaties van een wietplantje om op te naaien.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:07 schreef Syrena het volgende:
[..]
Heul niet nutteloos![]()
Schatje> Hoe ziet die textielverf eruit? Ik heb vandaag gekeken maar kon niks vinden.
Uiteraard wel genoeg andere zut meegenomen, onder andere een digitale bandenspanningsmeter
quote:
Als je goed oplet in de action zie je dat eigenlijk heel veel producten een buitenlands niet leesbare sticker heeft. Of het is vertaald in het Nederlands. In erg domme zinsvormen etc.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:17 schreef Bartjebart het volgende:
Gister een grote verpakking TIC TAC gekocht. Inh. 100 stuks of zo.
maar de sticker is in het Pools. Mag dat eigenlijk wel?
Ikquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:16 schreef Charmian het volgende:
Ehm heeft iemand al eens het toiletpapier daar geprobeerd?![]()
http://www.action.nl/data(...)b-6b61c299d6a0_l.jpg
Ga ik morgen meteen ff inslaanquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ikdoet het perfect en het geeft geen "ik veeg mijn kont af met schuurpapier"gevoel
Jawohl, ik heb er gisteren één gehaald en hij is zo cutequote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:21 schreef Muis006 het volgende:
Hebben ze nog fietstassen? Zo ja, dan ga ik er eentje halen dit weekend
Ja dat snap ik wel... maar de vraag is of het mag...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:29 schreef miss-piggy het volgende:
[..]
Als je goed oplet in de action zie je dat eigenlijk heel veel producten een buitenlands niet leesbare sticker heeft. Of het is vertaald in het Nederlands. In erg domme zinsvormen etc.
Maar soms heb je ook gewoon goede etiketten erop.
Ik denk dat daarom de action ook goedkoper is.
En nog voor iemand van de textielverftubesdingen
Hier ligt het bij de schilderspullen
nou, waarom niet?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel... maar de vraag is of het mag...
Waarom zou het niet mogen dan..?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Er bestaat wel europese regelgeving voor etiketten, maar volgens mij is dat inhoudelijk en niet of op buitenlandse producten ook een etiket in het nederlands moet. Tsja en als je twijfelt (bijv. ivm allergie) dan zou ik het niet kopen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik ben er geweest en ze hadden alleen een soort zwarte damesmodelquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:43 schreef AJ187 het volgende:
Verkopen ze daar ook die neppe All Stars?
Ze hebben ze niet meer.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:23 schreef AJ187 het volgende:
[..]
Ik ben er geweest en ze hadden alleen een soort zwarte damesmodel![]()
Heb ik niet goed gekeken of hebben sommige filialen gewoon een uitgebreider assortiment
Ohhh dat wil ik ook wel even proberen. Leuk om op het werk wat van neer te zetten.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:34 schreef cinnamongirl het volgende:
O shoot, Kneipp vergeten! Maar ik heb het eigenlijk ook niet zien staan!
Wel wat anders interessants gehaald:
[ afbeelding ]
Zwarte thee met 30% (!) guarana, en er zit ook peper, zoethout, mate, gember en kaneel in. Ik ga hem zo proberen, benieuwd of ik er een tik van krijg!
quote:Op woensdag 3 september 2008 19:34 schreef cinnamongirl het volgende:
O shoot, Kneipp vergeten! Maar ik heb het eigenlijk ook niet zien staan!
Wel wat anders interessants gehaald:
[ afbeelding ]
Zwarte thee met 30% (!) guarana, en er zit ook peper, zoethout, mate, gember en kaneel in. Ik ga hem zo proberen, benieuwd of ik er een tik van krijg!
Feauteau!quote:Op donderdag 4 september 2008 15:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb de t-kick met citrus en rode vruchten gekocht,.en sheba, tictac,etui,badpuff en een lang shirtje, echt heel leuk met een leuke hals enzo![]()
Mijn zoons speelden een 'ouder-kind' tennistoernooi. Het inschrijfgeld was een kadootje van ¤2,50. Ik hoorde andere ouders klagen dat ze niets konden vinden voor dat geld. De ene zoon had gelpennen en een doosje met notitieblaadjes, de ander een magneetschrift met harde kaft en een pak gekleurde pennen. Beide setjes waren nog geen 2 euroquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:34 schreef Casparovvv het volgende:
Altijd geweldig mooie cadeautjes daar - kitscherige kaarsenstandaards bijvoorbeeld.
Supermooi inderdaad. Fotolijstjes voor 99 cent, fietslampjes voor bijna niets, afgrijselijk lelijke en comfortable sloffen voor 2 euro. Prachtzaak.quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:43 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Mijn zoons speelden een 'ouder-kind' tennistoernooi. Het inschrijfgeld was een kadootje van ¤2,50. Ik hoorde andere ouders klagen dat ze niets konden vinden voor dat geld. De ene zoon had gelpennen en een doosje met notitieblaadjes, de ander een magneetschrift met harde kaft en een pak gekleurde pennen. Beide setjes waren nog geen 2 euro
vest is binnen!!!quote:Op donderdag 4 september 2008 18:38 schreef Miam het volgende:
ik ga morgen inkopen doen bij de Action.
Een klasgenootje had vandaag zo'n huispak-jasje aan die ze bij de Action verkopen?
Bruin van kleur, erg leuk.
Kijken of ze die nog hebben![]()
Woohoooooo, ik heb nu al zin in morgen![]()
OMFG. Met die dingen, kun je dus alles uitzetten dmv de afstandsbediening?quote:Op zondag 7 september 2008 21:00 schreef maok het volgende:
Vanaf morgen, lijkt me wel wat voor de verlichting in mijn woonkamer![]()
¤7,49
[ afbeelding ]
Die hebben ze altijd hoor!quote:Op zondag 7 september 2008 21:00 schreef maok het volgende:
Vanaf morgen, lijkt me wel wat voor de verlichting in mijn woonkamer![]()
¤7,49
[ afbeelding ]
Ow, dan wilden ze die zeker nog even onder de aandacht brengen met de nieuwe folder. Ik had ze nog niet gezien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |