Het creeeren van een Pavlov reactie zodra iemand iets ziet. Wordt waarschijnlijk gebruikt bij de lagere onderwijsvormenquote:
Me tooquote:Op maandag 21 april 2008 21:00 schreef Ambrosius het volgende:
Matig niveau deze quiz, alles goed inclusief de 27 hier.
De sporters die komen lijken me vrij niet boeiend. De commentatoren daarentegen zeker welquote:Op maandag 28 april 2008 12:39 schreef type1 het volgende:
lijkt me juist helemaal niks. Afellay zal wel weer niks zeggen en ik zie liever sporters dan commentatoren
En hij blijft maar saai.quote:
Ik denk dat hij ze gewoon niet snaptequote:Op maandag 28 april 2008 20:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
Snapt hij de vragen nou niet of heeft hij te goed opgelet bij de lessen 'Hoe ontwijk ik vragen door nietszeggende antwoorden te geven'?
quote:Rob Wielaert is vanavond te gast bij het sportprogramma Holland Sport. De verdediger van FC Twente zal vanaf 20.25 uur te zien zijn op Nederland 3. Matthijs van Nieuwkerk en Wilfried de Jong presenteren voor het vijfde seizoen hun actuele sportshow met publiek, live vanuit studio De Plantage in Amsterdam. Met het Holland Sport Museum, de Petje op Petje af Quiz, live actie in de studio, scherpe gesprekken en mooie sportfilms. Ook ontvangen Wilfried en Matthijs iedere week een sporter op weg naar de Olympische Spelen in Peking.
Is dat erger omdat het een Belg is, of omdat het een man is?quote:Op maandag 5 mei 2008 21:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Het ergste is dat zelfs Sven Nys zijn wereldbeker veldrijden zo in een postpakket ontving dit jaar ...
Omdat het een man is natuurlijk.quote:Op maandag 5 mei 2008 21:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Is dat erger omdat het een Belg is, of omdat het een man is?
Die postbode speelde erg goed.quote:Op maandag 5 mei 2008 21:17 schreef MadMac het volgende:
[..]
Vind het wel grappig gedaan, maar volgens mij kan ze beter niets zeggen
quote:Maandag in Holland Sport: NBA basketballer Francisco Elson, wereldkampioen lange afstandzwemmen Maarten van der Weijden en roeisters Marit van Eupen en Kirsten van der Kolk
Ik had wel 't idee dat hij erg schreeuwde....quote:Op maandag 12 mei 2008 21:07 schreef Ambrosius het volgende:
Mooi verhaal van die zwemmer zeg.
Ik dacht dat dat verboden was zo,n zuurstoftent?quote:Op maandag 12 mei 2008 21:07 schreef Ambrosius het volgende:
Mooi verhaal van die zwemmer zeg.
"quote:Op maandag 12 mei 2008 21:13 schreef golfer het volgende:
Afschuwelijk om te zien. Meisjes van 4 en 5 jaar die op zo'n manier al worden gedrild om top-tenniser te worden.
Die onderlinge irritatie is hier voelbaar, ik denk dat dat een goede explosie op dat bootje geeft, ik zeg een medaille in Pekingquote:Op maandag 12 mei 2008 21:16 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik voel heel veel spanning tussen beide roei-dames
Ik zou ze backstage niet alleen laten
Dat kan wel eens de voedingsbodem zijn voor een gouden medaille.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:29 schreef gimme.shelter het volgende:
Die vrouwen zijn alle twee afschuwelijk!! Brrr...krijg er koude rillingen van....
Dubbel paspoort he, ook geen voorstander van, maar gebeurd zo vaak tegenwoordig.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat kan wel eens de voedingsbodem zijn voor een gouden medaille.
Ik heb die zeilbond trouwens nooit begrepen: een Australiër die voor Nederland naar de spelen gaat?
Ze zijn inmiddels niet meer bij elkaar. Overigens gaat dat goud wel ontzettend lastig worden, de concurrentie en de laatste zoveel resultaten van het duo in ogenschouw nemende.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Bij België zeilt in elk geval ook de Nederlandse Carolijn Brouwer, die met haar Belgische man Sébastien Godefroid voor goud gaat in Peking ...
Het kreunen zit er ook al goed in zo te horenquote:Op maandag 12 mei 2008 21:13 schreef golfer het volgende:
Afschuwelijk om te zien. Meisjes van 4 en 5 jaar die op zo'n manier al worden gedrild om top-tenniser te worden.
Verkeerde adres?quote:Op zondag 11 mei 2008 18:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die van afgelopen maandag werkt nog steeds niet op uitzendinggemist.bl.
[..]
Hoogstwaarschijnlijk komt er meer maar dit zijn in ieder geval de onderwerpen.quote:
En ze hadden vorige week al commentaar op de tent van Jack van Gelderquote:Op maandag 19 mei 2008 10:32 schreef maril het volgende:
Daarnaast
toont NOC-NSF voorzitter Erica Terpstra
de inhoud van haar koffer op weg naar
de Olympische Spelen.
Ik kijk via uitzendingengemist. Heb ik alleen geluidquote:Op maandag 19 mei 2008 20:27 schreef golfer het volgende:
Erica Terpstra, Tong80's favoriet is er weer eens.
Zeker!quote:Op maandag 26 mei 2008 20:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dit filmpje van de hockeyers is wel ernstig mooi hoor
Net of een pak uitmaakt als je stilstaatquote:Op maandag 26 mei 2008 21:29 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
19.93, das volgens mij nog sneller dandie ene keer met theo bos in zijn speciale pak enzo !
ja dat maakte uit want het zorge voor meer druk op de spieren e.d. Daarbij was de idee toen meer om de all time best tijd te noteren.quote:Op maandag 26 mei 2008 21:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Net of een pak uitmaakt als je stilstaat?
Volgens mij was dat 19.82, maar weet het niet meer en vind het ook vreemd dat ze het baanrecord nooit meer noemen.
Even opgezocht voor je:quote:Op maandag 26 mei 2008 21:32 schreef Ambrosius het volgende:
Volgens mij was dat 19.82, maar weet het niet meer en vind het ook vreemd dat ze het baanrecord nooit meer noemen.
Zei ik destijds ook al. Echt schitterend.quote:Op maandag 26 mei 2008 21:37 schreef maril het volgende:
Die beelden van die schoonspringers was een juweeltje
quote:MAANDAG: DE ALLERLAATSTE HOLLAND SPORT
Aanstaande maandag de allerlaatste uitzending van Holland Sport van dit seizoen én de allerlaatste van Matthijs van Nieuwkerk.Deze speciale uitzending staat geheel in het teken van de eerste tegenstander van het Nederlands elftal op het EK: Italië.
Met Willem van Hanegem over zijn favoriete Italiaanse voetballers, monologen over Italiaans voetbal door schrijvers Rosita Steenbeek, Jan Mulder en P.F. Thomése, een uitgebreide analyse van de Azzuri door Jan van Halst en het Italiaanse avontuur van voetballer Harvey Esajas bij AC Milan.
Iddquote:Op maandag 2 juni 2008 21:47 schreef pfaf het volgende:
Leuke aflevering! Geniaal verhaal van Esajas.
Cannavaro doet iig niet meequote:Op maandag 2 juni 2008 22:31 schreef snellejelle het volgende:
Mooie aflevering
als dit 'n voorbode is van de wedstrijd
Denk het ook, in de promo zag ik alleen Wilfried De Jong.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:47 schreef TargaFlorio het volgende:
Volgens mij wordt het programma alleen door Wilfried de Jong gepresenteerd.
Bejaardenhuis hoop ik.quote:Op maandag 1 september 2008 12:29 schreef marcodej het volgende:
Ik verheug me er iig wel op!
Hopen dat het programma nu ook goed uit de verf komt met een De Jong solo... De duo-presentatie vond ik iig altijd goed werken...
Wie zou eventueel naast De Jong moeten gaan staan, mocht het niet werken? Ik zeg...Ruud Terweijden.![]()
![]()
![]()
Waar is hij gebleven?
Jaco Verhearen zat er naast ook te schreeuwenquote:Op maandag 1 september 2008 20:42 schreef Tommeke het volgende:
Die ontlading van Pieter was geweldig, superkerel!
Dat dusquote:Op maandag 1 september 2008 21:26 schreef golfer het volgende:
Top-uitzending en ik mis Matthijs helemaal niet. Wilfried gaat veel meer in op de sporters.
Heemskerk.quote:Op maandag 1 september 2008 22:32 schreef franklop het volgende:
Mijn diepe gevoelens voor Femke Heemskerk zijn nog grootser geworden!
Ja ze had een leuk shirtje aan.quote:Op maandag 1 september 2008 22:32 schreef franklop het volgende:
Dacht ik ook ja. Pieter is een ideale gast wat dat betreftquote:Op maandag 1 september 2008 23:41 schreef wimderon het volgende:
De vraag is natuurlijk hoe het gaat als de gast niet zo open/meewerkend is als nu.
Zus waarschijnlijk.quote:Op maandag 1 september 2008 22:10 schreef Marcoss het volgende:
Wie was die vrouw die naast oma VDH stond trouwens? Ook familie?
Ah, lekker handig...quote:Op woensdag 3 september 2008 17:45 schreef Steffie het volgende:
Jawel, maar ze vinden het leuk om het te verstoppen. Die zoekfunctie werkt ook nog altijd niet goed. Je kunt er alleen komen door te browsen op de titel van programma's.
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)9235/bb.20080901.asf
Hopelijk doet Willem een keer normaal.quote:Live sportprogramma
waarin Wilfried de Jong zijn licht laat schijnen over het sportweekend. Er komen gasten langs in een veranderd decor, geschilderd in nieuwe clubkleuren. De huisband Ocobar zorgt voor de muziek. Dit jaar zullen clips en korte reportages Holland sport verrijken. Informatief, actueel, melancholiek, theatraal, muzikaal. Sport als cultuur. Kortom, Holland sport gaat door.
Te gast is Willem van Hanegem. Een gesprek met hem over het eeuwfeest van Feyenoord en over zijn voorliefde voor de golfsport. In de studio demonstreert Van Hanegem zijn swing. En Nederlands kampioen op de 100 meter sprint Patrick van Luijk beschouwt het fenomeen van de Jamaicaanse sprintkont. Van Luijk, zelf half-Jamaicaans, is de grote atletiekbelofte van Nederland.
Hoezo? Vorige keer was ook mooiquote:Op maandag 8 september 2008 17:32 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hopelijk doet Willem een keer normaal.
Ik zag het ja. Een gordijn vatte vlam doordat er een lamp tegenaan stond.quote:Op maandag 8 september 2008 19:07 schreef tong80 het volgende:
Er was vanmiddag brand bij de repetities.
Wilfried de Jong in RTL Boulevard :
'We dachten eerst dat van Hanegem weer begonnen was met roken.'
Bij Holland Sport is Willem wel op zijn plek inderdaad...quote:
De indiaanquote:Op maandag 8 september 2008 20:12 schreef tong80 het volgende:
Bij DWDD zorgde ie voor de leukste televisie van het afgelopen jaar met zijn schilderij.
Die gast heeft echt té veel LSD in zijn lichaam als hij op tv verschijnt...quote:Op maandag 8 september 2008 20:32 schreef tong80 het volgende:
Bart is leuk.
Tenenkrommend voor anderen maar ik mag hem wel.
Zeker heeft ooit een hele serie gemaakt.quote:Op maandag 8 september 2008 20:46 schreef Brownietje het volgende:
Filmpjes van Wilfried met sporters zijn altijd ontzettend mooi.
Is vast op een Jazz festivalquote:
Druk bezigquote:
Verkeerde keuze inderdaad.quote:Op maandag 8 september 2008 20:42 schreef ScudRaket het volgende:
Leuk dat ze de race bespreken, maar die 2 klapjosti's die door elkaar kakelen als ware het in een volwaardige legbatterij, daar houdt het voor mij op....
quote:Op maandag 8 september 2008 20:43 schreef mcyodogg het volgende:
Klopt ook helemaal niets van. Zitten ze daar bij Eau Rouge te pielen
Eauo Rouge een chicane noemenquote:Op maandag 8 september 2008 20:43 schreef Ambrosius het volgende:
Ze weten niet eens hoe het circuit in elkaar zit en waar wat gebeurde.
Opnames?quote:Op dinsdag 9 september 2008 00:11 schreef Bjoro het volgende:
hoewel het niet de leukste uitzending was, was het wel leuk om een keertje bij de opnames aanwezig te zijn !
Ja uitzending viel mij ook tegen. Is pas de eerste die ik dit seizoen zie. Zou het kunnen komen doordat Van Nieuwkerk er niet meer is?quote:Op maandag 8 september 2008 21:30 schreef Rikketik het volgende:
Willem was wel aardig inderdaad, al begint het allemaal een beetje voorspelbaar te worden. Item met Van Luijk vond ik het leukst / interessantst.
Het naspelen van de GP was inderdaad te chaotisch en het gesprek met René Meulensteen was ronduit saai.
Ik denk het wel. Hij zorgt voor wat rust. Wilfried is te gehaast en hakkelend voor een hele aflevering. Vorige week was er een gastpresentator, dat moeten ze gewoon weer doen...quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:09 schreef Colplay het volgende:
[..]
Ja uitzending viel mij ook tegen. Is pas de eerste die ik dit seizoen zie. Zou het kunnen komen doordat Van Nieuwkerk er niet meer is?
Oke, had gehoord dat vorige week wel weer leuk was, maar niet dat er een gastpresentator is. Lijkt me ook erg moeilijk een uur lang zelf vullen. Normaal zaten er toch rubrieken van Matthijs tussen, waardoor Wilfried zich beter voor kon bereiden op de rest. Je zag tijdens petje op, petje af ook echt dat hij vragen aan het voorlezen was.quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:15 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Hij zorgt voor wat rust. Wilfried is te gehaast en hakkelend voor een hele aflevering. Vorige week was er een gastpresentator, dat moeten ze gewoon weer doen...
Drama-items inderdaad. Jammer dat daarvoor gekozen is.quote:Op maandag 8 september 2008 21:32 schreef wimderon het volgende:
Wat slecht dat item over de F1![]()
Niet alleen bij de verkeerde bochten, maar ook nog totaal anders hoe ze het voordeden![]()
Willem![]()
damn zeg, tijdens dat fietsenquote:Op maandag 1 september 2008 22:32 schreef franklop het volgende:
een live opname is toch ook een opnamequote:
Als ik ja zeg lieg ikquote:
Iemand caps?quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
damn zeg, tijdens dat fietsen
Van Basten Gullit en de kromme hadden Ted Troost al 20 jaar geleden.quote:Op maandag 15 september 2008 21:01 schreef golfer het volgende:
Mental coaching. Heerlijk modieus verschijnsel.
Van Basten, Gullit en Van Breukelen wist ik, maar Van Hanegem ook? Kan ik me bij hem niet voorstellen.quote:Op maandag 15 september 2008 21:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van Basten Gullit en de kromme hadden Ted Troost al 20 jaar geleden.
Is toch echt zo.quote:Op maandag 15 september 2008 21:47 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Van Basten, Gullit en Van Breukelen wist ik, maar Van Hanegem ook? Kan ik me bij hem niet voorstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |