Hoogstwaarschijnlijk komt er meer maar dit zijn in ieder geval de onderwerpen.quote:
En ze hadden vorige week al commentaar op de tent van Jack van Gelderquote:Op maandag 19 mei 2008 10:32 schreef maril het volgende:
Daarnaast
toont NOC-NSF voorzitter Erica Terpstra
de inhoud van haar koffer op weg naar
de Olympische Spelen.
Ik kijk via uitzendingengemist. Heb ik alleen geluidquote:Op maandag 19 mei 2008 20:27 schreef golfer het volgende:
Erica Terpstra, Tong80's favoriet is er weer eens.
Zeker!quote:Op maandag 26 mei 2008 20:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dit filmpje van de hockeyers is wel ernstig mooi hoor
Net of een pak uitmaakt als je stilstaatquote:Op maandag 26 mei 2008 21:29 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
19.93, das volgens mij nog sneller dandie ene keer met theo bos in zijn speciale pak enzo !
ja dat maakte uit want het zorge voor meer druk op de spieren e.d. Daarbij was de idee toen meer om de all time best tijd te noteren.quote:Op maandag 26 mei 2008 21:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Net of een pak uitmaakt als je stilstaat?
Volgens mij was dat 19.82, maar weet het niet meer en vind het ook vreemd dat ze het baanrecord nooit meer noemen.
Even opgezocht voor je:quote:Op maandag 26 mei 2008 21:32 schreef Ambrosius het volgende:
Volgens mij was dat 19.82, maar weet het niet meer en vind het ook vreemd dat ze het baanrecord nooit meer noemen.
Zei ik destijds ook al. Echt schitterend.quote:Op maandag 26 mei 2008 21:37 schreef maril het volgende:
Die beelden van die schoonspringers was een juweeltje
quote:MAANDAG: DE ALLERLAATSTE HOLLAND SPORT
Aanstaande maandag de allerlaatste uitzending van Holland Sport van dit seizoen én de allerlaatste van Matthijs van Nieuwkerk.Deze speciale uitzending staat geheel in het teken van de eerste tegenstander van het Nederlands elftal op het EK: Italië.
Met Willem van Hanegem over zijn favoriete Italiaanse voetballers, monologen over Italiaans voetbal door schrijvers Rosita Steenbeek, Jan Mulder en P.F. Thomése, een uitgebreide analyse van de Azzuri door Jan van Halst en het Italiaanse avontuur van voetballer Harvey Esajas bij AC Milan.
Iddquote:Op maandag 2 juni 2008 21:47 schreef pfaf het volgende:
Leuke aflevering! Geniaal verhaal van Esajas.
Cannavaro doet iig niet meequote:Op maandag 2 juni 2008 22:31 schreef snellejelle het volgende:
Mooie aflevering
als dit 'n voorbode is van de wedstrijd
Denk het ook, in de promo zag ik alleen Wilfried De Jong.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:47 schreef TargaFlorio het volgende:
Volgens mij wordt het programma alleen door Wilfried de Jong gepresenteerd.
Bejaardenhuis hoop ik.quote:Op maandag 1 september 2008 12:29 schreef marcodej het volgende:
Ik verheug me er iig wel op!
Hopen dat het programma nu ook goed uit de verf komt met een De Jong solo... De duo-presentatie vond ik iig altijd goed werken...
Wie zou eventueel naast De Jong moeten gaan staan, mocht het niet werken? Ik zeg...Ruud Terweijden.![]()
![]()
![]()
Waar is hij gebleven?
Jaco Verhearen zat er naast ook te schreeuwenquote:Op maandag 1 september 2008 20:42 schreef Tommeke het volgende:
Die ontlading van Pieter was geweldig, superkerel!
Dat dusquote:Op maandag 1 september 2008 21:26 schreef golfer het volgende:
Top-uitzending en ik mis Matthijs helemaal niet. Wilfried gaat veel meer in op de sporters.
Heemskerk.quote:Op maandag 1 september 2008 22:32 schreef franklop het volgende:
Mijn diepe gevoelens voor Femke Heemskerk zijn nog grootser geworden!
Ja ze had een leuk shirtje aan.quote:Op maandag 1 september 2008 22:32 schreef franklop het volgende:
Mijn diepe gevoelens voor Femke Heemskerk zijn nog grootser geworden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |