abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58207417
De OP van deel 1:
quote:
Op maandag 14 april 2008 22:31 schreef Chinless het volgende:
Hey mede FOK!kers...

Om te beginnen, laat het gezeik maar achterwege...

Nou goed, ik ben zojuist aangehouden en mn rijbewijs is ingevorderd, omdat ik volgens onze vrienden van de politie 120km/h reed, daar waar 50 km/h mocht. (dubbele weg, Ringbaan in Tilburg).

Afijn, ze hadden alleen hun meter, met beide agenten die hadden "gezien" dat het zo was.
Ik heb een kladblokblaadje met beetje onleesbare tekst dat mn rijbewijs is ingevorderd met handtekening van hun beide.

Mijn vraag is: wat kan ik nu het beste doen, voor mn werk heb ik mijn rijbewijs nodig (100km enkele reis).
De laatste post van deel 1:
quote:
Op maandag 21 april 2008 18:33 schreef Locusta het volgende:

[..]

Ik dacht dat dat voornamelijk voor vakanties bedoeld was

Link
naar deel 1.

Game on!
pi_58207539
oh ja, hij vond het onterecht toch? niet zo hard rijden zeg ik dan. net goed
pi_58207644
TVP
† The 3 Kings †
pi_58208017
Ik hoop toch wel dat karr-1 zich hier meldt
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  maandag 21 april 2008 @ 19:11:16 #5
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_58208150
Chinless is de lul, chinless is de lul, chinless-chinless chinless is de lul

OT: jammer joh, maar gewoon beter op de bebording letten de volgende keer.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_58208347
Lees ff ofzo

Ik heb mijn rijbewijs inmiddels kosteloos opgehaald
In iedergeval zal ik even afwachten wat er precies nu gaat gebeuren (schriftelijk alles ontvangen) en waarvoor ik precies ben aangehouden.

Ik zal jullie op de hoogte houden.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_58208731
quote:
Op maandag 21 april 2008 19:18 schreef Chinless het volgende:
Lees ff ofzo

Ik heb mijn rijbewijs inmiddels kosteloos opgehaald
In iedergeval zal ik even afwachten wat er precies nu gaat gebeuren (schriftelijk alles ontvangen) en waarvoor ik precies ben aangehouden.

Ik zal jullie op de hoogte houden.
Zal mij benieuwen (en vele met mij).
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_58209118
Locusta trouwens nog bedankt voor het openen van een nieuw topic.
pi_58210203
quote:
Op maandag 21 april 2008 19:47 schreef Chinless het volgende:
Locusta trouwens nog bedankt voor het openen van een nieuw topic.
Welcome
Ben wel benieuwd wat de hoogte van de bekeuring gaat worden
pi_58211520
Volgens mij kan je van dat bedrag leuk samen een weekendje weg oid, ergens in de buurt van 500 euro?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_58213092
Ik heb al een vermoeden van minimaal 660 euro. Ik wil dr niet over denken
pi_58214713
quote:
Op maandag 21 april 2008 21:18 schreef fruityloop het volgende:
Volgens mij kan je van dat bedrag leuk samen een weekendje weg oid, ergens in de buurt van 500 euro?
Wrijf het er maar in
quote:
Op maandag 21 april 2008 22:11 schreef Chinless het volgende:
Ik heb al een vermoeden van minimaal 660 euro. Ik wil dr niet over denken
660 euro Weet je wel hoeveel kikkertjes dat zijn? 660 : 0.05 = 13.200!!
  dinsdag 22 april 2008 @ 00:24:09 #13
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_58216873
quote:
Op maandag 21 april 2008 17:19 schreef Lawamsterdam het volgende:
lulverhaal
Als je het topic had gelezen ipv alleen spammen, had je gezien dat TS z'n rijbewijs al op kon halen.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  dinsdag 22 april 2008 @ 00:28:04 #14
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_58216962
@ Chinless trouwens:

De boete voor 55 t/m 59 km/h te snel was twee jaar terug 500 euro. 50 t/m 54 was toen 430. Tel die vergelijking door naar de 66 km/h (120 km/h - 3% correctie = 116) te snel die jij hebt... dan zit je op 640 euro. En aangezien je het bokkie bent na 1 april ben je waarschijnlijk ook nog de lul voor de verhoging van 20% op haast alle boetes (deze had ik in het vorige topic nog niet meegerekend, vergeten), dus maak je borst maar nat. Als ze de lijn doortrekken zou 750 euro een reëele schatting zijn. Laat je even weten (zowel hier als op Flitsservice waar ze die info ook goed kunnen gebruiken) wat uiteindelijk het transactievoorstel is? Ben wel benieuwd wat de sanctiebedragen voor grove overtredingen zijn sinds 1 april.
Zerg schreef:
pi_58217931
Ik hoop op een bedrag met 3 nullen.
† The 3 Kings †
pi_58217982
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 01:35 schreef TheSorrow het volgende:
Ik hoop op een bedrag met 3 nullen.
0,00 euro?
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_58217996
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 01:42 schreef r_one het volgende:

[..]

0,00 euro?
Ha-ha.
† The 3 Kings †
pi_58218167
quote:
Op maandag 21 april 2008 07:10 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Zelfs op de autobahn gelden soms snelheidslimieten. Vooral....'s nachts.
je zegt het al zelf, "soms". En dat "vooral.... 's nachts", zou dat bijv. niet aan externe factoren als slecht zichbare belijning (katteogen FTFW ) liggen. Feit is wel dat het op bepaalde tijdstippen/plaatsen wegvallen van snelheidslimieten elk gepreek in de trant van "48 is veilug 52 is gevaarlijk" gelijk richting recycle bin verwijst.
quote:
altijd leuk hoe dit soort discussies weer hierin eindigen. Hoef ik niets meer aan teo te voegen, een heel aardig zelfportret van jou.
Wat jammer dat dat zo ongeloofwaardig klinkt nadat je eerst zelf als een klaphark "loser" tegen mikkie begon te blaten . Tegen alleen TS had je er nog wel mee weggekomen
quote:
Op maandag 21 april 2008 11:15 schreef fruityloop het volgende:
Ik ben een grote jongen, en voel zeker niet dat er iets door mijn strot geramd wordt whatsoever.
Als je zo'n grote jongen bent je kun het vast en zeker accepteren andere mensen daar anders over denken .
quote:
Als ik willens en wetens te hard rijdt, ben ik ook volledig verantwoordelijk voor een eventuele sanctie als ik betrapt wordt.
True, maar houd je er wel ff rekening mee dat de flistjuten je maar wat graag willen indoctrineren met geblaat over "levensgevaarlijk en compleet geen respect voor het leven van de medemens tonend gedrag" als ze je pakken met <insert *tromgeroffel>.... "warpspeed 130 zonder correctie "op de snelweg, en dat mensen bepaald niet op zo'n betuttelende nietszeggende preek zitten te wachten? Die boete willen ze nog wel slikken ("rules of the game"-principe), de controles op de beruchte plaatsen ook wel, maar niet een belerende op halve danwel niet-waarheden berustende preek.
quote:
Ik zie trouwens op de site van het ministerie van financiën dat het totaal aan rijksinkomsten 168,2 miljard is voor 2008, en dan zou de hier een paar keer genoemde 0,550 miljard aan geïnde boetes (550 miljoen) daar 0,33% van uit maken? Waar hebben we het dan nog over?!?!?!?!? Een molecuul in de druppel op de spreekwoordelijke gloeiende plaat.. Jah het is wel veel geld, en de hele problematiek speelt behoorlijk in de op de onderbuikgevoelens, maar laten we het met z'n allen wel wat in perspectief blijven zien..
Als je over zulke grote bedragen en zoveel kosten- en inkomstenposten praat, dan telt natuurlijk elke promille .
pi_58220366
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 02:11 schreef harrypiel het volgende:

[..]

je zegt het al zelf, "soms". En dat "vooral.... 's nachts", zou dat bijv. niet aan externe factoren als slecht zichbare belijning (katteogen FTFW ) liggen. Feit is wel dat het op bepaalde tijdstippen/plaatsen wegvallen van snelheidslimieten elk gepreek in de trant van "48 is veilug 52 is gevaarlijk" gelijk richting recycle bin verwijst.
[..]

Wat jammer dat dat zo ongeloofwaardig klinkt nadat je eerst zelf als een klaphark "loser" tegen mikkie begon te blaten . Tegen alleen TS had je er nog wel mee weggekomen
[..]

Als je zo'n grote jongen bent je kun het vast en zeker accepteren andere mensen daar anders over denken .
[..]

True, maar houd je er wel ff rekening mee dat de flistjuten je maar wat graag willen indoctrineren met geblaat over "levensgevaarlijk en compleet geen respect voor het leven van de medemens tonend gedrag" als ze je pakken met <insert *tromgeroffel>.... "warpspeed 130 zonder correctie "op de snelweg, en dat mensen bepaald niet op zo'n betuttelende nietszeggende preek zitten te wachten? Die boete willen ze nog wel slikken ("rules of the game"-principe), de controles op de beruchte plaatsen ook wel, maar niet een belerende op halve danwel niet-waarheden berustende preek.
[..]

Als je over zulke grote bedragen en zoveel kosten- en inkomstenposten praat, dan telt natuurlijk elke promille .
Flexibele snelheden, en dan ook nog per traject is natuurlijk vragen om misverstanden en chaos, er staan nu al genoeg borden langs de weg, waar veel mensen zich niet al te veel van aantrekken. Een constructie zoals in zweden, dat er dus vanaf oktober tot mei landelijk andere (lees lagere) snelheden gelden zou evt nog kunnen, maar zulke extreme weersomstandigheden komen hier niet zoveel voor, dus dan gaat weer een groot deel harder rijden.

Het idee van verkeersregels in het algemeen is, dat er een stuk voorspelbaarheid wordt geïntroduceerd, maw dat ik er van op aan kan dat jij me voorrang geeft als ik van rechts kom op een gelijkwaardige kruising, of dat jij stopt voor rood, zodat ik veilig door kan rijden als mijn stoplicht groen is. Op het moment dat je dingen flexibel maakt, zoals bijvoorbeeld de maximum snelheid, is de kans op misverstanden en dus ongelukken veel groter. Iedereen mist wel eens een bord met de maximumsnelheid oid, maar dan kan je in de meeste gevallen nog wel bedenken wat de max. snelheid ongeveer is, met flexibele snelheden is het maar gissen, of zie je het voor je dat er op elk hectometer paaltje een klein matrixbordje komt oid? En het aan de eigen inschatting overlaten is ook niet echt een goed idee, daar is de TS een aardig goed voorbeeld van.

Zullen we ze gewoon agenten noemen, en geen flitsjuten? Komt wat denigrerend over naar mijn smaak, die mensen bedenken het beleid ook niet, dat doet de politiek, dus spreek die er dan op aan, ipv hier te gaan lopen miepen. (start anders een nationale auto partij, is alweer een poosje geleden.) Het idee is volgens mij ook, naast de sanctie, dat je op je gedrag aan wordt gesproken. Dat sommige agenten dat soms wat ver doorvoeren ben ik overigens wel met je eens, maar laten we wel wezen, niemand vindt het leuk om op een (vrij gemakkelijk te voorkomen) fout gewezen te worden. En bij 130 km/h is het meestal een flitsje en een acceptgiro, geen preek, aangezien daar geen agent meer in persoon aan te pas komt.

Jah het is veel geld, maar als je kijkt hoeveel er over gezeikt wordt, is het wel erg veel voor zo'n in verhouding klein bedrag. Ik ben nog nooit op een verjaardag geweest waar er zoveel werd afgegeven op de btw, iets waar toch 40+ miljard in omgaat.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_58224367
Mensen die de gemiddelde automobilist in staat achtten om uberhaupt flexibele snelheden aan te kunnen op de snelweg moeten zichzelf eens grondig na gaan kijken, want er is geen normale automobilist meer te vinden die zich niet roekeloos gedraagt in het verkeer.
pi_58224819
tvp dan maar weer
............................
pi_58230321
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 00:28 schreef Mikkie het volgende:
@ Chinless trouwens:

De boete voor 55 t/m 59 km/h te snel was twee jaar terug 500 euro. 50 t/m 54 was toen 430. Tel die vergelijking door naar de 66 km/h (120 km/h - 3% correctie = 116) te snel die jij hebt... dan zit je op 640 euro. En aangezien je het bokkie bent na 1 april ben je waarschijnlijk ook nog de lul voor de verhoging van 20% op haast alle boetes (deze had ik in het vorige topic nog niet meegerekend, vergeten), dus maak je borst maar nat. Als ze de lijn doortrekken zou 750 euro een reëele schatting zijn. Laat je even weten (zowel hier als op Flitsservice waar ze die info ook goed kunnen gebruiken) wat uiteindelijk het transactievoorstel is? Ben wel benieuwd wat de sanctiebedragen voor grove overtredingen zijn sinds 1 april.
In november 2006, was 59km/h te hard 450 euro.
Inmiddels heb ik post thuis liggen vanuit OvJ te Breda. Als ik vanavond thuis ben zal ik het hier posten.
  dinsdag 22 april 2008 @ 19:24:28 #23
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_58233477
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:01 schreef Chinless het volgende:

[..]

In november 2006, was 59km/h te hard 450 euro.
Inmiddels heb ik post thuis liggen vanuit OvJ te Breda. Als ik vanavond thuis ben zal ik het hier posten.
Die 59 km/h was denk ik buiten de bebouwde kom? ¤ 500,- voor 55 was binnen de bebouwde kom. En aangezien dit ook binnen de bebouwde kom valt vrees ik het ergste voor je.

Die post van de OvJ zal trouwens de schriftelijke bevestiging zijn van het feit dat je je rijbewijs weer mag komen ophalen. Althans, dat denk ik. Een formaliteit, dus.
Zerg schreef:
pi_58237021
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 19:24 schreef Mikkie het volgende:

Die 59 km/h was denk ik buiten de bebouwde kom? ¤ 500,- voor 55 was binnen de bebouwde kom. En aangezien dit ook binnen de bebouwde kom valt vrees ik het ergste voor je.
Ja dat klopt... daar mocht ik 60 km/h.
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 19:24 schreef Mikkie het volgende:

Die post van de OvJ zal trouwens de schriftelijke bevestiging zijn van het feit dat je je rijbewijs weer mag komen ophalen. Althans, dat denk ik. Een formaliteit, dus.
Ook juist. dat is de brief die op mij lag te wachten.

Er is dus nog niets bekend over de "boete"
pi_58241157
Ah, dit is dus niet de eerste keer dat je met een grote snelheidsovertreding gepakt wordt? Dat maakt dat het bedrag waarschijnlijk (hopelijk) hoger zal liggen.
  woensdag 23 april 2008 @ 00:33:53 #26
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_58242115
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 23:54 schreef k_man het volgende:
Ah, dit is dus niet de eerste keer dat je met een grote snelheidsovertreding gepakt wordt? Dat maakt dat het bedrag waarschijnlijk (hopelijk) hoger zal liggen.
Niet dus. Er zijn standaardrichtlijnen die voor zulke overtredingen ook klaar liggen, waarschijnlijk zal TS een boete conform de richtlijn ontvangen, aangezien hij geen recidivist is.
Zerg schreef:
  woensdag 23 april 2008 @ 00:35:05 #27
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_58242144
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 21:40 schreef Chinless het volgende:

[..]

Ja dat klopt... daar mocht ik 60 km/h.
Tarieven voor binnen en buiten de bebouwde kom verschillen enigszins, dus waarschijnlijk kom je nu verhoudingsgewijs iets hoger uit. Anyway, laat maar horen als je iets binnen hebt.
Zerg schreef:
pi_58242286
quote:
Op woensdag 23 april 2008 00:33 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Niet dus. Er zijn standaardrichtlijnen die voor zulke overtredingen ook klaar liggen, waarschijnlijk zal TS een boete conform de richtlijn ontvangen, aangezien hij geen recidivist is.
Hoezo geen recidivist? Het is de tweede keer binnen korte tijd.
  woensdag 23 april 2008 @ 00:42:35 #29
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_58242311
Meestal krijg je 'em binnen 2 weekies terug.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  woensdag 23 april 2008 @ 00:44:15 #30
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_58242344
quote:
Op woensdag 23 april 2008 00:41 schreef k_man het volgende:

[..]

Hoezo geen recidivist? Het is de tweede keer binnen korte tijd.
Omdat de vorige overtreding van TS in 2006 was. Recidivist ben je binnen één jaar na betaling van de boete, welke betrokkene dus ook nin 2006 heeft betaald.

Als betrokkene recidivist was geweest, had hij nu zijn rijbewijs niet terug gekregen. Een tweede keer 50+ binnen je recidiveperiode levert namelijk volgens de richtlijnen een onvoorwaardelijke ontzegging op van vier maanden.
Zerg schreef:
pi_58242409
Is dat maar een jaar? Hmm, ok. Dat mag wel eens wat langer worden dan.
pi_58242578
quote:
Op woensdag 23 april 2008 00:47 schreef k_man het volgende:
Is dat maar een jaar? Hmm, ok. Dat mag wel eens wat langer worden dan.
+ een rijcursus er bij aan , kun je alleen maar van leren
dag
  woensdag 23 april 2008 @ 00:58:53 #33
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_58242624
Alsof zo'n rijcursus enig nut heeft.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_58250149
quote:
Op woensdag 23 april 2008 00:58 schreef MarkNMGN het volgende:
Alsof zo'n rijcursus enig nut heeft.
Meestal hebben de kosten daarvan (die je zelf mag betalen) meer effect inderdaad.
pi_58250793
Die boete die heb ik pas in mei 2007 betaald (dit komt doordat het lang duurde voordat ik het vanuit de leasemaatschappij heb ontvangen). Ik ben in iedergeval blij dat ik hem terug heb. Zodra ik meer weet, laat ik het jullie weten.
  woensdag 23 april 2008 @ 13:31:05 #36
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_58252382
quote:
Op woensdag 23 april 2008 12:24 schreef Chinless het volgende:
Die boete die heb ik pas in mei 2007 betaald (dit komt doordat het lang duurde voordat ik het vanuit de leasemaatschappij heb ontvangen). Ik ben in iedergeval blij dat ik hem terug heb. Zodra ik meer weet, laat ik het jullie weten.
Dan is bij dezen vastgesteld dat die inderdaad niet op naam heeft gestaan. Anders had je nu je rijbewijs echt niet terug gekregen.
Zerg schreef:
pi_58261251
Nou je hebt hem in ieder geval terug, dan kan je weer fijn met de auto naar je werk.
Als je alleen nog een boete krijgt valt het nog mee , behalve dat het veel geld zal kosten.
pi_58359112
Is er al meer nieuws?
pi_58513189
Nee nog steeds niet.
Hoelang duurt normaal zoiets?

En beter nog, hoelang max het maximaal duren?
pi_58514614
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 15:11 schreef Chinless het volgende:

Zodat als de tijd verstreken is, je niet meer zou hoeven te betalen? Opsouten.... betalen en ik vind het jammer dat je je rijbewijs al weer terug hebt
  dinsdag 6 mei 2008 @ 16:54:30 #41
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_58514796
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 15:11 schreef Chinless het volgende:
Nee nog steeds niet.
Hoelang duurt normaal zoiets?

Het kan maanden duren, dus wacht vooral rustig af .
Zerg schreef:
pi_58518171
quote:
Op woensdag 23 april 2008 13:31 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Dan is bij dezen vastgesteld dat die inderdaad niet op naam heeft gestaan. Anders had je nu je rijbewijs echt niet terug gekregen.
In feite staat ie ook alleen maar op naam als je aangehouden wordt, dus met flitsen is het nooit een probleem..
pi_58518207
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 16:36 schreef TheFrankey het volgende:

[..]

Zodat als de tijd verstreken is, je niet meer zou hoeven te betalen? Opsouten.... betalen en ik vind het jammer dat je je rijbewijs al weer terug hebt
Ja, want jij had er last van dat hij met hoge snelheid op een vrijwel lege snelweg reed toen jezelf op bed lag.....
pi_59805482
Nou lieve kijkbuis fokkertjes... na bijna 3 maanden heb ik nog niets vernomen van onze vrienden van de justitie.
Ik hou jullie verder op de hoogte
pi_59805539
quote:
Op maandag 30 juni 2008 22:16 schreef Chinless het volgende:
Nou lieve kijkbuis fokkertjes... na bijna 3 maanden heb ik nog niets vernomen van onze vrienden van de justitie.
Hopelijk heb je genoeg gespaard!
† The 3 Kings †
  maandag 30 juni 2008 @ 22:35:30 #46
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_59806070
quote:
Op maandag 30 juni 2008 22:16 schreef Chinless het volgende:
Komt vanzelf Justitie heeft twee jaar de tijd, dus makkelijk kom je er niet onderuit .

Ik had het transactievoorstel indertijd binnen een week op de mat liggen, wees blij dat je langer kan sparen
Zerg schreef:
pi_59806167
Ik dacht dat ze er maar 4 maanden voor kregen ?
en daarbij het kan toch ook zijn dat ik gewoon moet voorkomen ipv een transactie voorstel ?
  maandag 30 juni 2008 @ 22:42:47 #48
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_59806275
Muldertjes zijn geloof ik vier maanden. Dit valt onder strafrecht, dan hebben ze twee jaar.

Voorkomen zou ook kunnen, dan krijg je een dagvaarding binnen. Maar meestal is het zo dat als je je rijbewijs terug krijgt, je een transactievoorstel krijgt. Als je direct voor moet komen, willen OvJ en rechter je zien, en gaat het meestal om een ontzegging. Dat lijkt nu erg onwaarschijnlijk, aangezien je het papiertje alweer in bezit hebt.
Zerg schreef:
pi_59833570
Heb je niet een punten rijbewijs?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_59841929
Ja die heb ik wel
pi_65869260
En wat is de boete geworden inmiddels

En hoeveel punten heeft het je gekost?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_65869643
quote:
Op maandag 9 februari 2009 00:50 schreef rene90 het volgende:
Voor 1 overtreding kan je nooit meer dan een punt krijgen.
............................
pi_65881488
uhm uit ervaring kan ik je vertellen dat mijn boete 480 euro kostte... ik reed 54 km/u te hard buiten de bebouwde kom.
  maandag 9 februari 2009 @ 15:11:10 #54
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_65881906
quote:

Per overtreding kun je maar één punt krijgen. Dus de enige manier om meerdere punten 'tegelijk' te scoren is het maken van meerdere puntwaardige overtredingen...
Zerg schreef:
  maandag 9 februari 2009 @ 15:36:05 #55
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_65882759
quote:

dat dus
pi_65899561
Tot heden heeft het me 1 punt gekost.
maar je kan beter dit lezen: Voorkomen bij justitie na aanhouding (dagvaardiging) hier heb ik een vervolg, mag hier ook een slotje op.

Echter het PV rammelt best aan enkele kanten, dus misschien heb ik nog geluk.
pi_65899774
Hoeveel moest je betalen?
† The 3 Kings †
pi_65900260
Zoals je daar kan lezen, moet ik 10 maart nog voorkomen.
Ik moet terecht staan voor art. 5 en art 20.

Verder is er een art. 130 naar cbr gegaan voor die verplichte rijcursus van 750 euro.
pi_65900575
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 00:01 schreef Chinless het volgende:
Zoals je daar kan lezen, moet ik 10 maart nog voorkomen.
Ik moet terecht staan voor art. 5 en art 20.

Verder is er een art. 130 naar cbr gegaan voor die verplichte rijcursus van 750 euro.
Excuses! Nog even afwachten dus
† The 3 Kings †
  woensdag 11 februari 2009 @ 11:26:27 #60
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_65943021
art 5 leverde mij onlangs 350 euro op. De officier kon het niet waarderen dat ik een bus tot stilstand liet komen op een plek waar geen bushalte bordje stond. Ik kreeg overigens wel een voorstel en dat heb ik maar gepakt.

Wat is dat art 20 dan ?
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')