Bron: http://www.u-subjects.nl/content/view/394/30/quote:Op 11 april verscheen op Youtube een bijzonder filmpje van een UFO. Het opvallende aan het filmpje is dat het er zeer realistisch uitziet en bijna niet fake kan zijn. Ook de dagen na de opname heeft de gebruiker zijn camera niet stil laten liggen. Plotseling verscheen twee dagen na het UFO incident een vreemde wolk in de helder blauwe lucht op dezelfde plek waar de UFO twee dagen eerder verscheen. Diezelfde dag heeft hij ook bolvormige objecten vastgelegd die uit het niets verschenen en 'zorgde' voor het ontstaan van een 'wolk'.
11 april: Het eerste UFO Filmpje:
While I fed my dogs early in the morning, I saw this object up in the sky over the house across the street. My battery went dead and I was unable to capture more footage. I feed my dogs early in the morning every day. That is why I taped this early.
Filmpje1
13 april: De vreemde wolk:
Mystery or not, a single cloud forms on the same spot a UFO was filmed! No other clouds within 20 miles range! Just this one. STRANGE?
Filmpje
Grappig, ik heb juist precies het tegenovergestelde. En dat is dat dit overduidelijk een hoax is.quote:Maar nu kwam ik dus vandaag het 2e filmpje tegen. Dit bevestigd eigenlijk voor mijzelf, dat dit duidelijk geen hoax is. Deze opnames zijn niet beinvloed via de computer. What he saw, is what you get!
Let eens opquote:Op maandag 21 april 2008 16:39 schreef L.Denninger het volgende:
Als je kijkt naar de mate van beweging van de "ufo" ten opzichte van die van het het huis (en de boom) terwijl hij inzoomt,
lijkt het wel behoorlijk alsof die ufo dichterbij is dan het huis.
Mijn gok : RC-toy.
Maar om hier nou over te zeggen dat het met geen mogelijkheid gefaked kan zijn...
En dat tweede filmpje is helemaal mooi : hoe wist die kerel dat ie moest gaan filmen (en waar) als er nog niks te zien was ?
Zegt dat wat over de andere honderden of deze?quote:Op maandag 21 april 2008 17:25 schreef Ticker het volgende:
Wat grappig dat mensen het inderdaad niet begrijpen, zelfs als het onder hun neus geschoven wordt.
Van de honderden filmpjes, is dit echt toch een van de meest overtuigend.
Over deze natuurlijk.quote:Op maandag 21 april 2008 17:26 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zegt dat wat over de andere honderden of deze?
Voor jou misschien wel, voor andere mensen die misschien meer ervaring hebben met camera's en film misschien niet.quote:Op maandag 21 april 2008 17:25 schreef Ticker het volgende:
Wat grappig dat mensen het inderdaad niet begrijpen, zelfs als het onder hun neus geschoven wordt.
Van de honderden filmpjes, is dit echt toch een van de meest overtuigende.
Dus nu weet je het zeker omdat je de camera technieken beter begrijpt dan ik?quote:Op maandag 21 april 2008 17:28 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Voor jou misschien wel, voor andere mensen die misschien meer ervaring hebben met camera's en film misschien niet.
Maar het is natuurlijk wel heel makkelijk om gelijk te roepen "hahaha, de rest begrijpt het gewoon niet, ik ben de enige die de waarheid ziet !"
Nee, jij stelt als feit dat het het meest overtuigende filmpje is, waarop ik zeg dat dat voor jou misschien zo is, maar voor anderen niet.quote:Op maandag 21 april 2008 17:31 schreef Ticker het volgende:
[..]
Dus nu weet je het zeker omdat je de camera technieken beter begrijpt dan ik?
Knap.
Leg eens uit dan. Allemaal haarfijn.
Want ik zie precies ook waarom dit wel echt is.
Waarom leg je dan niet gewoon even uit waarom dit filmpje van een intergalactische bushalte echt is? Ik bedoel als ik moet kiezen tussen a. iemand die handig is met Premiere en een leuk filmpje heeft gemaakt, en b. ET die 300.000 lichtjaar heeft afgelegd om elke dag even stil te gaan hangen boven het huis van iemand met een videocamera, dan is b. niet meteen de meest logische keuze wat mij betreft, dus het zou fijn zijn als je jouw kennis van cameratechnieken even met ons deelt zodat ik ook kan snappen waarom dit filmpje ontegenzeggelijk echt is.quote:Op maandag 21 april 2008 17:31 schreef Ticker het volgende:
[..]
Dus nu weet je het zeker omdat je de camera technieken beter begrijpt dan ik?
Knap.
Leg eens uit dan. Allemaal haarfijn.
Want ik zie precies ook waarom dit wel echt is.
Je hebt gelijk dat je al sneller gelooft als het fantastisch klinkt als je niet helemaal nuchter bent ingesteld op een manier waarbij je constant bewijzen moet zien die 100 % gefundeerd zijn. Meer mensen hebben de neiging om met het hoofd in de wolken te verkeren door een passie of grote bewondering en daardoor niet meer die nuchterheid hanteren.quote:Op maandag 21 april 2008 17:30 schreef L.Denninger het volgende:
Aha, ik zie het al :
http://forum.fok.nl/user/history/132152
Jij bent er zo eentje die overal in gelooft mits het maar fantastisch klinkt !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |