quote:
Op 11 april verscheen op Youtube een bijzonder filmpje van een UFO. Het opvallende aan het filmpje is dat het er zeer realistisch uitziet en bijna niet fake kan zijn. Ook de dagen na de opname heeft de gebruiker zijn camera niet stil laten liggen. Plotseling verscheen twee dagen na het UFO incident een vreemde wolk in de helder blauwe lucht op dezelfde plek waar de UFO twee dagen eerder verscheen. Diezelfde dag heeft hij ook bolvormige objecten vastgelegd die uit het niets verschenen en 'zorgde' voor het ontstaan van een 'wolk'.
11 april: Het eerste UFO Filmpje:
While I fed my dogs early in the morning, I saw this object up in the sky over the house across the street. My battery went dead and I was unable to capture more footage. I feed my dogs early in the morning every day. That is why I taped this early.
Filmpje113 april: De vreemde wolk:
Mystery or not, a single cloud forms on the same spot a UFO was filmed! No other clouds within 20 miles range! Just this one. STRANGE?
Filmpje
Bron:
http://www.u-subjects.nl/content/view/394/30/Echt een aanrader.
Had een paar dagen geleden al het eerste filmpje gezien, en had een discussie met een vriend erover dat indien echt, ik vermoed dat dit een US craft is. Oftewel reversed engineering.
Het model ben ik nog niet eerder tegen gekomen, en als ik een gok mag wagen, zullen aliens net zoals ons in dezelfde soort voertuigen vliegen. Dus niet honderden types.
Amerika daarintegen probeert in deze fases nog de technologie onder de knie te krijgen. En het model oogt wat robuust.
Maar nu kwam ik dus vandaag het 2e filmpje tegen. Dit bevestigd eigenlijk voor mijzelf, dat dit duidelijk geen hoax is. Deze opnames zijn
niet beinvloed via de computer. What he saw, is what you get!
Hoe onverstelbaar is het, dat de mogelijkheid om een perfecte ogende wolk zo na te bootsen, dus tot de opties van onze 'visitors' bestaat.
Ik sla het deel even over, waar ik twijfel aan of dit echt is, ik neem gelijk de volgende stap, is dit reversed engineering of echt een dimensie vlucht geweest?
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no..""Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)