Burnquote:Op maandag 21 april 2008 19:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik snap wat hij voor PSV betekent, maar als je alle hoop laat varen door 1 speler die weggaat, dan geeft dat het niveau van het team wel een beetje aan
Joh, welke club heeft interesse dan? Zag net weer die appelvlaai op de tv met zijn kutkop, laat die gozert ajb t bij zijn eigen clubje houden. Denkt ook nu die ff goed speelt dat die alles kan roepenquote:Op maandag 21 april 2008 19:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gomes misschien weg bij PSV
zo geef je ajax kansen
Nopequote:Op maandag 21 april 2008 18:36 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ooow, dacht dat je hier niet geboren was.Iedereen kan wel een keer miszitten.
Ja dat snap ik wel ja, is ook zo. Maar ik vroeg het me af, omdat het zeg maar alleen maar over voetbal gaatquote:Op maandag 21 april 2008 21:35 schreef Rumille het volgende:
Oh jawel, maar er valt zoveel over te praten. En het praat ook makkelijker als meerdere mensen er in geinteresseerd zijn. Als ik paardensport leuk zou vinden zou ik ook uren met je kletsen hoor
.
Dan hoop ik voor je dat je me hoortquote:Op maandag 21 april 2008 21:42 schreef rulerofdeath het volgende:
enne san, je moet maar even een gil geven als je in de hoeve bent
concours gewon afzeggenquote:Op maandag 21 april 2008 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat je me hoort![]()
As soon als ik in de hoeve ben, hoor je t wel. Concours of niet
Ik ben sowieso in de minderheid, voetbalfan of nietquote:Op maandag 21 april 2008 21:49 schreef Rumille het volgende:
Krijg je als je als vrouw in de minderheid bent.
Bas - voetbalfan
Remco - voetbalfan
David - voetbalfan
Royco - voetbalfan
Peter (ik dus) - voetbalfan
Wouter - niet voetbalfan (toch?)
San - niet voetbalfan
5-2 is veel voetbal. Rekenen
dan zou ik als ik jou was je wiskundeboek maar eens losdoenquote:Op maandag 21 april 2008 21:53 schreef Rumille het volgende:
Volgens mij staat ie er gewoon tussen hoor.
Had wel 4-2 fout, maar goed.
misschien is peter wel travestietquote:Op maandag 21 april 2008 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben sowieso in de minderheid, voetbalfan of niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |