Dan hoop ik voor je dat je me hoortquote:Op maandag 21 april 2008 21:42 schreef rulerofdeath het volgende:
enne san, je moet maar even een gil geven als je in de hoeve bent
concours gewon afzeggenquote:Op maandag 21 april 2008 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat je me hoort![]()
As soon als ik in de hoeve ben, hoor je t wel. Concours of niet
Ik ben sowieso in de minderheid, voetbalfan of nietquote:Op maandag 21 april 2008 21:49 schreef Rumille het volgende:
Krijg je als je als vrouw in de minderheid bent.
Bas - voetbalfan
Remco - voetbalfan
David - voetbalfan
Royco - voetbalfan
Peter (ik dus) - voetbalfan
Wouter - niet voetbalfan (toch?)
San - niet voetbalfan
5-2 is veel voetbal. Rekenen
dan zou ik als ik jou was je wiskundeboek maar eens losdoenquote:Op maandag 21 april 2008 21:53 schreef Rumille het volgende:
Volgens mij staat ie er gewoon tussen hoor.
Had wel 4-2 fout, maar goed.
misschien is peter wel travestietquote:Op maandag 21 april 2008 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben sowieso in de minderheid, voetbalfan of niet
Universiteit zul je altijd wiskunde nodig hebben. Maakt niet uit welke opleiding, je moet in staat zijn om een master te kunnen schrijven met goede onderbouwingen, daar hoort jammer genoeg wiskunde bijquote:Op maandag 21 april 2008 22:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wiskunde is echt een vak waar ik een schijthekel aan heb. Als ik klaar ben met deze opleiding wil ik een Bachelor opleiding Engelse Taal en Cultuur gaan doen![]()
Grappenmakerquote:
quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:38 schreef Rumille het volgende:
San heeft een kut, voelt zich kut en de wereld is kut.
Toeval?
Inderdaad, die jeugd van tegenwoordig. Toen wij 15 waren stak het toch heel anders in elkaar, dan stond ik nu met een bal ergens op het veld met dit weer.quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:46 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
![]()
Wat een taal voor iemand van 15. Ongelofelijk
Vroegah, na vrijdagmiddag elfen bij Omhoogquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:20 schreef Blawh het volgende:
[..]
Inderdaad, die jeugd van tegenwoordig. Toen wij 15 waren stak het toch heel anders in elkaar, dan stond ik nu met een bal ergens op het veld met dit weer.
Vroegah was alles beter.
Och, wie weet...quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:38 schreef Rumille het volgende:
San heeft een kut, voelt zich kut en de wereld is kut.
Toeval?
Of een goed observatievermogen. Wie zal het zeggenquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:46 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
![]()
Wat een taal voor iemand van 15. Ongelofelijk
Vroegah kenden ze het woord tof tenminste nog...quote:
Ow ja, iedere dag veel lesuren enzo.quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:23 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Vroegah, na vrijdagmiddag elfen bij Omhoog!
![]()
En dan zat je nu waarschijnlijk in de klas, boefje![]()
! Oh ja, Hams wil mssn ook een seizoenskaart
! Morgen ff langs je cluppie
!
Goeiesmorgens deze morgen Lau.!![]()
Nu niet meer?quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vroegah kenden ze het woord tof tenminste nog...
Ik gebruik ook wel eens t woord TOF hoorquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:15 schreef Samzz het volgende:
Mijn zusje (12) was met haar vriendinnen aan het spelen. En ik was aan de telefoon en ik gebruikte het woordje tof. Ze keken me allemaal tegelijk aan en zeiden in koor: WAT BETEKEND TOF!?!?
Dat zegt genoeg imo...
Jij misbruikt Pfeiffer om je te ''verslapen''? BOEFJEquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, me weer heeeeeeeeeeeeeerlijk verslapen. Toch fijn dat ik er niks van hoor vanwege Pfeiffer
Ben vast de eerste die op dat idee kwamquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:23 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jij misbruikt Pfeiffer om je te ''verslapen''? BOEFJE
Dat denk ik welquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ben vast de eerste die op dat idee kwam
succesquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:29 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag! Ik ga beginnen aan seizoen 2 SatC
was ik even te lui voorquote:
doe dat beest de groetenquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:15 schreef Samzz het volgende:
Sex and the City! Whoehoehoe! Samantha
Maar nu ga ik naar het paardenbeest! Joehoii *zwaait*
Als jij dat graag wiltquote:
een lik an de bekquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als jij dat graag wiltIk denk dat je een lebber terug krijgt!
Joa, zoiets kan je wel verwachten!quote:
woj 'n lik an de bek hebben, dat blijft echt een vette Twentse uitdrukkingquote:
LG IS BAGGERquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die biertafel is trouwens geniaal
Vandaag een nieuwe telefoon besteld, LG Viewty, 30 euro omdat ik m'n contract verlengde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |