Ooow, dacht dat je hier niet geboren was.quote:Op maandag 21 april 2008 18:23 schreef Rumille het volgende:
Importtukker.
Alleen omdat ik geen plat praat.
'k heb wel een accent, als ik Zuid-Hollanders op de vakantie moet geloven
denk dat je http://www.sint-isidorushoeve.nl/zomerfeesten/algemeen.htm bedoeldquote:Op maandag 21 april 2008 15:17 schreef Samzz het volgende:
Wouter! Wat is die site van die feesten in de meivakantie ook weer? Ik heb even met de gang gebabbeld en opzich willen we wel gaan :cheerleader:
Met name BZB en Normaal Coverband!
JA! Ja dat is hem! Whoehoehoequote:Op maandag 21 april 2008 18:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
denk dat je http://www.sint-isidorushoeve.nl/zomerfeesten/algemeen.htm bedoeld![]()
word mooi party machen volgende week
![]()
Welke taal? In Tukkerland praten we gewoon Nederlands hoor?quote:Op maandag 21 april 2008 17:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ben stiekem ook een importtukker
Maar ik spreek de taal al aardig
Alsof je dat erg vindquote:
Het twentse taaltjequote:Op maandag 21 april 2008 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke taal? In Tukkerland praten we gewoon Nederlands hoor?
Ik ben het stiekem al wel zat jaquote:Op maandag 21 april 2008 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof je dat erg vindNog meer cadeautjes!
als het een beetje meezit, ben ik woensdag+donderdag+zaterdag+zondag op het terrein te vindenquote:Op maandag 21 april 2008 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
JA! Ja dat is hem! Whoehoehoe![]()
Wij hebben in goed overleg (lees: beetje heen en weer schreeuwen) besloten dat wij wel heel graag willen gaan
Twents is geen taalquote:
Fries is wél een taalquote:Op maandag 21 april 2008 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Twents is geen taalHet is een dialect, net als Drents, Gronings en Fries. (Lees: End of discussion!
)
Tof tof tof! Ik wil iig 1 en 4 mei gaan! Lekker in de draaimolenquote:Op maandag 21 april 2008 19:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als het een beetje meezit, ben ik woensdag+donderdag+zaterdag+zondag op het terrein te vinden
Niet in mijn wereld.quote:
ik snap wat hij voor PSV betekent, maar als je alle hoop laat varen door 1 speler die weggaat, dan geeft dat het niveau van het team wel een beetje aanquote:Op maandag 21 april 2008 19:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gomes misschien weg bij PSV
zo geef je ajax kansen
Burnquote:Op maandag 21 april 2008 19:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik snap wat hij voor PSV betekent, maar als je alle hoop laat varen door 1 speler die weggaat, dan geeft dat het niveau van het team wel een beetje aan
Joh, welke club heeft interesse dan? Zag net weer die appelvlaai op de tv met zijn kutkop, laat die gozert ajb t bij zijn eigen clubje houden. Denkt ook nu die ff goed speelt dat die alles kan roepenquote:Op maandag 21 april 2008 19:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gomes misschien weg bij PSV
zo geef je ajax kansen
Nopequote:Op maandag 21 april 2008 18:36 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ooow, dacht dat je hier niet geboren was.Iedereen kan wel een keer miszitten.
Ja dat snap ik wel ja, is ook zo. Maar ik vroeg het me af, omdat het zeg maar alleen maar over voetbal gaatquote:Op maandag 21 april 2008 21:35 schreef Rumille het volgende:
Oh jawel, maar er valt zoveel over te praten. En het praat ook makkelijker als meerdere mensen er in geinteresseerd zijn. Als ik paardensport leuk zou vinden zou ik ook uren met je kletsen hoor
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |